Maksimalno dozvoljena ukupna težina

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Мале хидроелектране у Републици Српској
Advertisements

PREGLED GRANTOVA.
БЕЗБЕДНОСТ И ЗДРАВЉЕ НА РАДУ
Законодавна политика ЕЗ/ЕУ
ПОРЕСКЕ ОБАВЕЗЕ ОМЛАДИНСКИХ ОРГАНИЗАЦИЈА ИЗ ОБЛАСТИ ДИРЕКТНИХ ПОРЕЗА
Новинско-издавачка установа „Руске слово“ чува и негује русински језик и културу, националну свест и идентитет Русина.
Planiranje i analiza poslovanja
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
Menadzment I Marketing
ОРГАНИЗАЦИЈА ПАРКИРАЛИШТА И ИЗРАЧУНАВАЊЕ ПРИХОДА ОД ПАРКИРАЊА
Šta pokreće promene na tržištu goriva
БЕЗБЕДНОСТ И ЗДРАВЉЕ НА РАДУ
PROJEKAT JAČANJE ULOGE MJESNIH ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
ВИСОКА ГРАЂЕВИНСКО – ГЕОДЕТСКА ШКОЛА СТРУКОВНИХ СТУДИЈА
Упутство о друштвеној одговорности
FINANCE & TRADE Svetlana Magdelinić, specijalni savetnik.
Oblici organizovanja i nadzor delatnosti osiguranja
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
IPA Komponenta IV. Razvoj ljudskih potencijala Završna konferencija projekta Radne sposobnosti - izvor znanja Slavonski Brod, 24. siječanj Velika.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
SARADNJA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA - AKADEMSKE I STRUKOVNE STUDIJE
“Projektna dostignuća”
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
PROGRAM RURALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE ZA RAZDOBLJE – 2020.
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА МЕДИЈЕ
КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА НОВИНАРЕ
ОДРЖИВИ РАЗВОЈ ЕНЕРГЕТИКЕ
Olivera Kujundžić Ministarstvo održivog razvoja i turizma Oktobar 2017
PREDSTAVLJANJE UNIJE POSLODAVACA SRBIJE, PARTNERA NA PROJEKTU
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
IZAZOVI POLITIKE RURALNOG RAZVOJA U REPUBLICI SRBIJI
ЗАКОН О ЗАШТИТИ ПОТРОШАЧА
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
Богдан Трифуновић Центар за дигитализацију
Povećanje i iskazivanje vrijednosti unutarnje revizije
Општина пријепоље Генерални пројекат повећања енергетске ефикасности санацијом јавне рАсвете у Општини пријепоље.
Uvod u pravo Evropske unije
STANDARDI SISTEMA UPRAVLJANJA KVALITETOM ISO 9000
мр Бобан Величковић, дипл. инж. грађ.
UPRAVLJANJE OSNOVNIM SREDSTVIMA SA POSEBNIM OSVRTOM NA DALEKOVODE
Zakoni i standardi o zaštiti informacija
Град Сремска Митровица
Nedis Dautbašić, Hasan Muftić,  Tatjana Konjić, Maja Muftić Dedović 
ODRŽIVI RAZVOJ ENERGETIKE U JUGOISTOČNOJ EVROPI
Пројекат реформе локалних финансија
Kontrole rashoda u Turskoj
UNAPRIJEĐENA METODA PROCJENE KAPACITETA PRIKLJUČENJA OBNOVLJIVIH IZVORA ENERGIJE NA DISTRIBUTIVNU MREŽU Autori: Vito Kumelj, dr. Gorazd Krese, dr. Dejan.
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
ТРАНСПОРТНА ПОЛИТИКА У СВЕТЛУ ЕВРОПСКИХ ИНТЕГРАЦИЈА У СРБИЈИ
LEADER приступ у Републици Србији Тренутно стање
dr.sc. Ivan Strnad, Pro Integris mr.sc. Ivan Višić, Pro Integris
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
PRORAČUN GRADA CRIKVENICE ZA GODINU
Mreža za društveno odgovorno poslovanje (DOP)
2.РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
Искуства у обележавању ЕНМ
Analiza i prikaz mjerenja ugrađenog monitoringa vibracija, vazdušnog zazora i magnetnog fluksa na HE „Perućica“ VI SAVJETOVANJE CG KO CIGRE Bečići, 14.
ПРИВРЕДНА КОМОРА БЕОГРАДА
PROMICANJE REFORMI RAČUNOVODSTVA U JAVNOM SEKTORU Uloga Svjetske banke
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
1.2 PREDSTAVLJANJE PROJEKTNE JEDINICE U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE Nebojša Pokimica, National Workshop:Developing.
Fakultet za poslovni menadžment Bar
NOVE ULOGE ODS-A NA MALOPRODAJNOM TRŽIŠTU I
Транскрипт презентације:

Maksimalno dozvoljena ukupna težina kod mešalice za beton Christoph Ressler Udruženje prevoznika svežeg betona / GVTB Austrija

Udruženje prevoznika svežeg betona - GVTB Udruženje je osnovano 1979. Članovi isključivo proizvođači svežeg betona Članstvo je dobrovoljno Članarina se obračunava prema broju fabrika i količine vozila

Organizaciona struktura GVTB

Članovi - GVTB ~ 110 preduzeća ~ 230 fabrika ~ 2100 zaposlenih lica ~ 1700 mešalica+ pumpi za beton ~ 10 mil. m³ svežeg betona___ ~ 90% tržišta

Aktivnosti Udruženja - GVTB Edukacija i stručno usavršavanje Standardizacija Marketing Podrška (saobraćaj, radno vreme,…) Briga o članovima (sastanci, debate, konferencije,…) ERMCO–Evropsko Udruženje proizvođača svežeg betona

Tonaža – Dozvoljena ukupna težina Polazna situacija u Austriji: Mešalice sa 3 osovine…26t (~8%) Mešalice sa 4 osovine…32t (~89%) Mešalice sa 5 osovina…40t (~3%)

Problemi kod isporuke svežeg betona Kvarljiva roba, rok za ugradnju 90/105 minuta! Kratkoročne porudžbine, viškovi Saobraćaj / zastoj / smetnje Nemogućnost povratnih vožnji Vozila imaju veću tehnički dozvoljenu ukupnu težinu (mešalice za beton sa 4 osovine 37 t ili 41 t)

Povećanje dozvoljene ukupne težine kod mešalica za beton sa 4 osovine Cilj Povećanje dozvoljene ukupne težine kod mešalica za beton sa 4 osovine Dozvoljena ukupna težina u Austriji do jula 2015.: Mešalice za beton sa 4 osovine…32 t Dozvoljena ukupna težina u Austriji od jula 2015.: Mešalice za beton sa 4 osovine…36 t

Povećanje ukupne dozvoljene težine Pripremni radovi Argumenti u saradnji sa FVSK WKO* Ekspertiza o mogućim efektima na putevima (TU Beč) Analiza bezbednosti i rizika (TU Beč) Politička podrška u saradnji sa FVSK – Strukovna udruženja (WKO, sindikat) – Partije (portparol za saobraćaj) – Ministarstva (od nivoa ministra do službenika) * Stručno udruženje keramičke industrije i prerade kamena pri Privrednoj komori Austrije

Povećanje ukupne dozvoljene težine Pripremni radovi Argumenti Kvarljiva roba Problemi kod isporuke (saobraćaj, zastoji, …) Povećanje kontinuiteta isporuke – gradilišta Nije moguć transport na šinama/železnicom Mogućnost smanjenja vožnji / saobraćaja Mnoga vozila imaju veću tehnički dozvoljenu ukupnu težinu Izuzeci već postoje (drvna ind., cisterne za prevoz goriva,…)

Povećanje ukupne dozvoljene težine Pripremni radovi Ekspertiza o mogućim efektima na gornje slojeve puteva: TU Beč, Prof. Ronald Blab Različita scenarija: 36 t, 39 t, 41 t i delovanje na: tehnički vek trajanja gornjeg sloja puteva (36 t: -0,32%) troškove Agencija za planiranje i izgradnju puteva (36 t: +0,06%) broj vožnji (36 t: -15,4%)

Povećanje ukupne dozvoljene težine Pripremni radovi Ekspertiza o analizi bezbednosti i rizika: TU Beč, Prof. Ronald Blab Scenario: povećanje 32 t  36 t i dejstva na zaustavni put: uz isti metod obračunavanja zaustavnog puta dinamičko pomeranje osovinskog opterećenja: bez nedozvoljenih din. Pomeranja osovinskog opterećenja mogućnost prevrtanja: ne postoji povećana opasnost od prevrtanja bezbednosne sisteme na putevima: nema potrebe za izmenama i investicijama

Povećanje ukupne dozvoljene težine Pripremni radovi Politička podrška: – Strukovna udruženja (WKO, sindikat) WKO: zahtev za povećanjem na 35 t od 2007.g. Sindikat: podrška kod sprovođenja – Partije (portparol za saobraćaj) lični razgovori sa portparolima za saobraćaj/u Parlamentu – Ministarstva (od nivoa ministra do službenika) Povezivanje ključnih pozicija sve do nivoa ministra

Povećanje ukupne dozvoljene težine Implementacija u zakonske okvire Izmena Zakona na NACIONALNOM nivou 2 mogućnosti za izmenu zakona u Austriji: – Novi Zakon preko ministarstava – Inicijativni zahtev putem posebnog zahteva koji je podržan od strane barem 5 predstavnika u Parlamentu

Povećanje ukupne dozvoljene težine Implementacija u zakonske okvire Podnošenje inicijativnog zahteva Saglasnost Parlamenta o obradi zahteva Obrada od strane Odbora za saobraćaj Podnošenje Zahteva za izmenu Nacionalnom savetu Glasanje unutar Nacionalnog saveta Glasanje unutar Gornjeg doma u Parlamentu Potpisivanje od strane Predsednika države i objavljivanje

Povećanje ukupne dozvoljene težine Implementacija u zakonske ok Podnošenje inicijativnog zahteva (21.5.2015.) Potpisivanje od strane Predsednika države i Objavljiva izmene Zakona (9.7.2015.)

Povećanje ukupne dozvoljene težine Tehnička realizacija Zakonski okvirni uslovi: nepromenjeno maks. opterećenje pojedinačnih osovina - 9,5 t po pogonskoj osovini Nepromenjeno maks. opterećenje udvojenih osovina – 19 t maks. ukupna težina NOVA – 36 t

Povećanje ukupne dozvoljene težine Tehnička realizacija Postojeći vozni park: Promena registracije na 34 t do 35 t Ograničeno usled tehnički dozvoljenog osovinskog opterećenja prednjih osovina 9,5 t + 9,5 t + 7,5 t + 7,5 t = 34 t 9,5 t + 9,5 t + 8,0 t + 8,0 t = 35 t Problem raspodela osovinskog opterećenja!

Povećanje ukupne dozvoljene težine Tehnička realizacija Nova registracija: Tipizacija na 36 t Potrebna je izmena konfiguracije! 9,5 t + 9,5 t + 8,5 t + 8,5 t = 36 t

Povećanje ukupne dozvoljene težine Tehnička realizacija Stara konfiguracija – 32 t Nova konfiguracija – 36 t: Bubanj više u napred Prednje osovine barem 8,5 t Nepromenjeno rastojanje između točkova

Povećanje ukupne dozvoljene težine Tehnička realizacija Efekti 36 t: Brojne nove registracije (6 evra) – manja emisija Prosečna utovarenost oko +1,3m³ do +1,5m³ Manji broj vožnji oko -10% do -15% Manje saobraćaja, manje buke,… Bolja sigurnost kod snabdevanja gradilišta

Uspeh isključivo preko strukovnih udruženja ! Ključne tačke za uspeh: Interese pratiti preko strukovnih udruženja Visoka prisutnost jedne branše Dobra umreženost članova udruženja Aktivna podrška od strane funkcionera i članova Kontinuitet, upornost, izdržljivost Sve najbolje za