Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.

Сличне презентације


Презентација на тему: "Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014."— Транскрипт презентације:

1 Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
Висока техничка школа струковних студија Крагујевац Савремене методе за унапређење безбедности саобраћаја Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.

2 Савремене методе за унапређење безбедности саобраћаја
Садржај презентације: Савремене методе за унапређење безбедности пута Индикатори перформанси безбедности саобраћаја

3 Савремене методе унапређења безбедности пута

4 Савремене методе унапређења безбедности пута
Ревизија безбедности саобраћаја (у даљем тексту РБС) се дефинише као: „Формална и независна оцена безбедности пројеката путева од стране независног стручног тима“. Однос трошкова и користи 1:15 (Шкотска), 1:20 (Аустралија). Трошкови РБС 1-5% од цене пројектовања путева.

5 Савремене методе унапређења безбедности пута

6 Савремене методе унапређења безбедности пута
Процес спровођења РБС-а

7 Савремене методе унапређења безбедности пута
Шта се индетификује?

8 Савремене методе унапређења безбедности пута
Извештај О РБС А. ПОДАЦИ О ПРОЈЕКТУ Наслов Извештаја који указује на назив пројекта (пута) Фаза ревизије Датум спроведене ревизије Назив клијента (наручиоца ревизије) Детаљи о ревизорима и/или ревизорском тиму Опис пројекта (кратак опис пројекта) Теренска истраживања (датуми, временске прилике, доба дана и сл.) Листа коришћеног материјала као што су планови, мапе.

9 Савремене методе унапређења безбедности пута
Б. РЕЗУЛТАТИ РЕВИЗИЈЕ Уочени потенцијални проблеми. Уочени специфични проблеми. Описати проблеме. Дати препоруке, за отклањање проблема на уоченим локацијама. Пре започињања спровођења ревизије проверити препоруке које су дате у претходним фазама ревизије. Као посебан део Извештаја може бити и препорука ревизорског тима када спровести следећу ревизију.

10 Савремене методе унапређења безбедности пута
Провера безбедности саобраћаја (у даљем тексту ПБС) се дефинише: „Формална и независна оцена безбедности постојећих путева од стране независног стручног тима“. Односи се само на постојеће путеве. Системско оцењивање безбедности путева. Унапред дефинисана методологија.

11 Савремене методе унапређења безбедности пута
је пут, деоница пута или раскрсница идентификована као опасна. постоје друге информације о озбиљним проблемима у безбедности саобраћаја на путу, деоници пута или раскрсници. се планира реконструкција или рехабилитација у скоријој будућности. КАДА

12 Савремене методе унапређења безбедности пута
ПБС извештај садржи: Податке о путу (подаци о функцији пута, подаци о саобраћају, пројектни стандарди). Уочени проблеми. Предлози и препоруке (краткорочне, средњорочне и дугорочне мере). Прилози.

13 Савремене методе унапређења безбедности пута
Контролне листе за: Деонице аутопута. Деонице пута ван насеља. Градске деонице. Раскрснице.

14 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
Могућност описивања стања безбедности саобраћаја пре догађања саобраћајне незгоде. Индикатори безбедности саобраћаја (у даљем тексту ИБС) представљају било коју меру која је корелативна са бројем саобраћајних незгода, бројем погинулих или повређених лица. Број ИБС који се прати је у сталном порасту.

15 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја

16 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
Мерење и праћење ИБС у Републици Србији у години: Употреба заштитних система; Брзине и прекорачења дозвољене брзине од стране возача; Непрописна употреба мобилног телефона од стране возача; Употреба дневних светала од стране возача моторних возила; Вожња под утицајем алкохола.

17 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
ИБС који се односе на употребу сигурносних појасева возача и сувозача: Возачи – 71.6% Сувозачи – 69% Употреба на предњем седишту – 70.3% Употреба на задњем седишту – 4.5%.

18 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
ИБС који се односе на употребу дечијих заштитних система. ИБС који се односе на употребу заштитних кацига возача и путника на мотоциклима и мопедима. Мопед (возач – 72.4%; путник – 62.9%) Мотоцикл (возач – 91.5%; путник – 85%).

19 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
ИБС који се односе на брзину: У насељу (53.1 km/h) Ван насеља (78.3 km/h) На аутопуту (119.1 km/h). ИБС који се односе на непрописну употребу мобилног телефона од стране возача.

20 Индикатори перформанси безбедности саобраћаја
ИБС који се односе на употребу дневних светала.

21 Хвала на пажњи!!!


Скинути ppt "Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014."

Сличне презентације


Реклама од Google