Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

STUDIJA OPRAVDANOSTI most Verige (Kamenari-Lepetani)

Сличне презентације


Презентација на тему: "STUDIJA OPRAVDANOSTI most Verige (Kamenari-Lepetani)"— Транскрипт презентације:

1 STUDIJA OPRAVDANOSTI most Verige (Kamenari-Lepetani)

2 Studija opravdanosti sadrzi:
1.Podatke o naruciocu i autorima studije 2.Uvod (cilj izrade studije,zadatak za izradu studije,dokumenta koriscena za izradu studije,rezultat prethodne studije opravdanosti…) 3.Svrhu investiranja(drustveni,ekonomski ciljevi) 4.Opis objekta(lokacija,funkcija,tehnicka dokumentacija,vreme izgradnje…) 5.Analiza razvojnih mogucnosti investitora (naziv i sediste investitora,struktura zaposlenih,bilans poslovanja…) 6.Metodoloske osnove izrade studije (zakoni)

3 7.Tehnicko-tehnolosko resenje idejnog projekta (proces izrade idejnog projekta,graficki prikaz objekta,etape i faze izgradnje objekta…) 8.Trzisne aspekte (medjunarodno,domace trziste…) 9.Prostorne aspekte 10.Ekoloske aspekte (voda,vazduh,mere zastite zivotne sredine…) 11.Ekonomske troskove (troskovi izgradnje,troskovi nabavke i ugradnje opreme,eksploatacije,analiza cena…) 12.Dobiti (direktne,indirektne…)

4 13.Finansijska efikasnost (dinamika prihoda,rashoda…)
14.Analizu rizika investiranja 15.Analizu izvora finansiranja 16.Analizu kadrovskih mogucnosti 17.Zakljucak opravdanosti investicije

5 1.PODACI O NARUCIOCU: Opstina Herceg Novi Autori studije: VGGS Holding

6 2.UVOD -cilj izrade studije: rasterecenje Jadranske magistrale i bolja komunikacija izmedju Herceg Novog,Kotora,Tivta i okolnih mesta -zadatak za izradu studije: prema idejnom projektu predvidjeno je da most bude viseceg tipa,da sadrzi dve trake u oba smera i sve pratece elemente koje sadrze savremene mostovske konstrukcije -dokumenta koriscena za izrade studije: generalni urbanisticki plan Herceg Novog i Kotora,tehnicki,ekonomski,geoloski,seizmicki,geodetski i hidroloski plan,saobracajni uslovi i podaci -rezultat prethodne studije opravdanosti: nije radjen

7 3.SVRHA INVESTIRANJA -drustveni ciljevi: bolja povezanost gradova,kao i rasterecenje magistralnog puta; ukidanjem trajekta,ukidaju se smetnje plovnog puta prema luci Kotor

8 -ekonomski ciljevi: smanjenje cena putnih troskova i poboljsanje robne razmene medju gradovima

9 4.OPIS OBJEKTA -lokacija: Kamenari – Lepetani -funkcija: povezivanje Herceg novog i Kotora -tehnicka dokumentacija: idejni projekat,generalni projekat -vreme izgradnje: 4 godine

10 5.ANALIZA RAZVOJNIH MOGUCNOSTI
INVESTITORA -naziv i sediste investitora: Republika Crna Gora, opstina Herceg Novi -struktura zaposlenih: pravna lica i ekonomisti -bilans poslovanja: budzet za prethodnu godinu iznosio je € , bez dugovanja

11 6.METODOLOSKE OSNOVE IZRADE
STUDIJE -zakoni: Zakon o planiranju i izgradnji

12 7.TEHNICKO-TEHNOLOSKO RESENJE IDEJNOG PROJEKTA
-proces izrade idejnog projekta: za izradu idejnog projekta predvidjeno je dva meseca -graficki prikaz objekta: -etape i faze izgradnje objekta: izgradnja mosta je podeljena na 4 etape po fazama

13 8.TRZISNI ASPEKTI Most je od velikog znacaja za medjunarodno i domace trziste,jer se nalazi na Jadranskoj magistrali,a to je i jedini tranzitni put u toj oblasti

14 9.PROSTORNI ASPEKTI Most se nalazi u Bokokotorskom zalivu u mestu Verige,izmedju Herceg Novog i Kotora.Teren u ovoj oblasti je dosta nepovoljan (brdovit) za izgradnju ovakve vrste objekta i zbog toga su potrebna velika sredstva i ulaganja za pripremu terena za sam pocetak radova.

15 10.EKOLOSKI ASPEKTI Izgradnjom mosta smanjeno je zagadjivanje mora,jer se ne upotrebljavaju trajekti koji su u velikoj meri zagadjivali morsku sredinu.

16 11.EKONOMSKI TROSKOVI troskovi izgradnje,nabavke i ugradnje opreme: za izradu mosta planirano je €, dok bi ostali troskovi (idejni projekat,generalni projekat,tehnicka dokumentacija…) iznosili €

17 PLANIRANI PRIHOD (na godisnjem nivou)
12.DOBITI PLANIRANI PRIHOD (na godisnjem nivou) Prihod od putarina ,00 Donacije iz budzeta 40 000,00 Ukupan prihod ,00 FIKSNI TROSKOVI Troskovi amortizacije 10 000,00 Nadoknade radnicima 43 200,00 Troskovi odrzavanja 1% od vrednosti investicije 40 833,00 Troskovi osiguranja imovine 15 000,00 Ukupno fiksni troskovi ,00

18 13.FINANSIJSKA EFIKASNOST
,00 ,00 ,00 prihodi rashodi dobit

19 14.ANALIZA RIZIKA FINANSIRANJA
Ukoliko most ne bi koristilo vise od vozila godisnje,investicija se ne bi smatrala isplativom.

20 15.ANALIZA IZVORA FINANSIRANJA
ulozeno % nova ulaganja ukupno Sopstvena Sredstva investitora 2,94 86,17 89,11 saulagac/ akcioni kapital 0,00 kredit 10,89 UKUPNO Cene su izrazene u eurima €.

21 16.ANALIZA KADROVSKIH MOGUCNOSTI
Predvidjeno je uposljavanje 15 radnika: 1 direktor 12 radnika na naplatnim rampama 2 cuvara Kadrovi se zaposljavaju kao obuceni za poslove koje ce obavljati, sa odgovarajucom skolskom spremom i specijalizacijom.Kadrovi se zaposljavaju sa biroa rada ili po konkursu.

22 17.ZAKLJUCAK OPRAVDANOSTI
INVESTICIJE Posmatrajuci razliku izmedju dobitaka i izdataka,moze se konstatovati da su neto dobitci pozitivni,sto ukazuje da ce se investicija isplatiti za 11 godina.Ovakav tip objekta je neophodan za razvoj medjunarodnih puteva koji Crnu Goru povezuju kako sa okolnim gradovima tako i sa ostalim zemljama u regionu.

23 Autori studije: Vladislav Babic Marko Zindovic Jovan Bulajic Bojan Bujisic Mihailo Perovic Jovo Tvrdisic

24 Hvala na paznji!


Скинути ppt "STUDIJA OPRAVDANOSTI most Verige (Kamenari-Lepetani)"

Сличне презентације


Реклама од Google