Fakultet za poslovni menadžment Bar

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Prof. Dr Biljana Abolmasov
Advertisements

РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
Konto, kontni okvir, kontni plan
PREZENTACIJA PREDUZEĆA
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Planiranje i analiza poslovanja
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
REZULTATI POSLOVANJA PREDUZEĆA
TREND 2019 XXV GODINA SKUPOVA TREND Prof. dr VLADIMIR KATIĆ
Финансијска анализа.
Turistička propaganda
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
Konkurentnost je superiornost u odnosu na rivale, druge konkurente na tržištu Makro konkurentnost –sposobnost zemlje da nacionalne resurse usmjeri u pravcu.
Prikazivanje imovinskog položaja poslovne jedinice
Metode V ( anketa, diskurs analiza, kombinacija različitih metoda )
Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент
Menadžment kvaliteta – vježbe broj 2: Obrasci za prikupljanje podataka
Uvod u ekonomska načela
MARKETING ISTRAŽIVANJE I MIS
Ekonomska statistika (Makroekonomski računi i modeli) -uvodno predavanje Prof.dr Maja Baćović
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
Упутство о друштвеној одговорности
РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
MENADŽMENT KVALITETA Sistem kvaliteta Prof. dr Igor Todorović.
VISOKA GRAĐEVINSKO GEODETSKA ŠKOLA
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
Upravljanje kvalitetom
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
I. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ О ПРЕДУЗЕЋУ, УПРАВЉАЊУ И ИНФОРМАЦИОНИМ ПОТРЕБАМА
Дисконтна стопа.
TREĆI DEO Oblikovanje procesa.
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
Др Ката Шкарић Јовановић
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Preduzetništvo i preduzetnik
LOKALNO POLITIČKO-PRAVNO OKRUŽENJE
EKONOMIKA PREDUZEĆA osmo predavanje Rezultati reprodukcije
UNUTARNJA REVIZIJA U JAVNOM SEKTORU SJEVERNE MAKEDONIJE – PRVI KORACI, POSTIGNUĆA I DALJNJI IZAZOVI – Mite Mitevski, voditelj Središnje harmonizacijske.
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
Organizacija preduzeća
PREDSTAVLJANJE UNIJE POSLODAVACA SRBIJE, PARTNERA NA PROJEKTU
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
STRATEGIJSKI MENADŽMENT
МЕНАЏМЕНТ У БАНКАРСТВУ
FINANSIJSKO POSLOVANJE -MENADŽMENT U BANKARSTVU-
Др Ката Шкарић Јовановић
РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
Doc. dr Jelena Z. Stanković
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Procena vrednosti kapitala troškovnim pristupom
Procena vrednosti kapitala troškovnim pristupom
PREDVIĐANJE POTREBA ZA LJUDSKIM RESURSIMA Prof. Nikola Jančev.
2.РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
ПЛАНИРАЊЕ У ИНТЕРНОЈ РЕВИЗИЈИ
Izrada plana kapitalnih investicija
Bezbednost u sportu, upravljanje rizicima i Menadžment u sportu
Sadržaj predavanja Uvod u postupak procjene Metodologija procjene
Metodologije izgradnje RIS-a
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
MENADŽMENT I STRATEGIJA
14. PREDAVANJE.
Студијски програм Економија и менаџмент енергетике
PLAN PREZENTACIJE ALTERNATIVNIH I IZBORNIH PREDMETA
Транскрипт презентације:

Fakultet za poslovni menadžment Bar Osnovi marketinga II predavanje

Osnovi marketinga Marketing istrazivanja Marketing informacioni sistem Ciljna trzista

Osnovi marketinga Marketing istrazivanje – sistemsko prikupljanje Uvid u marketing koncept Fokus marketing istrazivanja Istrazivanje trzista

Osnovi marketinga Istrazivanje trzista – tri grupe informacija O samom trzistu O proizvodu ili usluzi O distribuciji Odnos marketing istrazivanja I MIS-a Metode marketing istrazivanja Za stolom Na terenu (ind dobra I potrosna dobra)

Osnovi marketinga Tehnike istrazivanja trzista na terenu Licni intervju Postanski upitnik Telefonski razgovor Posmatranje kao tehnika Kontinuirana Povremena Za ili protiv Uzorak u istrazivanju trzista Anketni upitnik

Osnovi marketinga Interni I eksterni izvori podataka Proces marketing istrazivanja Def ciljeva I izrada projektnog zadatka Preliminarno istrazivanje Prikupljanje podataka Obrada, analiza I interpretacija prikupljenih podataka Izrada izvjestaja o rezultatima istrazivanja

Osnovi marketinga Istrazivanje trzista – predvidjanje trzista Tri nivoa traznje Na nivou privrede Na nivou ind grane Na nivou preduzeca Kotler Dvije varijable predvidjanja trzista Trzisna traznja Traznja preduzeca

Osnovi marketinga Dvije varijable vazne za predvidjanje trzista Promjene u ukupnoj traznji Promjene naseg trzisnog ucesca Rizik I neizvjesnost Predvidjanje ponude Dimenzije predvidjanja trzista Vrlo katak Kratak Srednji Dugi Vrlo dugi

Osnovi marketinga Dugorocno I kratkorocno predvidjanje traznje Tipovi predvidjanja trzista Makro I mikro predvidjanje Analiza trendova traznje Predvidjanje prodaje

Osnovi marketinga Marketing informacija Marketing informacioni sistem

Osnovi marketinga Tri nacina probavljanja informacija Kupovina informacija Pribavljanje putem sluzbe istrazivanja Pribvaljanje putem organizovanja MISa MIS – organizaciona cjelina Tri toka informacija Iz okruzenja ka … Izmedju organizacioni cjelina Iz preduzeca ka …

Osnovi marketinga Filip Kotler Marketinski nervni sistem MIS kao prednost firme Kompleksnost I obuhvatnost marketing odluka

Osnovi marketinga Donosenje markting odluka Odluke – ciljne, planske, strategijske I takticne … Glavne I tekuce Postupak u odlucivanju Prikupljanje potrenih informacija Definisanje alternativa Ocjenjivanje alternativa Izbor najpovoljnije alternative Donosenje odluke Marketing planovi

Osnovi marketinga Ciljno trziste Identifikacija ciljnog trzista Ukupno trziste Segmentacija trzista Ciljni marketing Definisanje trziste – proizvod

VJEZBA