Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Demokratija.
Advertisements

DRŽAVNA ORGANIZACIJA.
РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
Од права на партиципацију до праве партиципације
Izrada i sprovođenje planova integriteta u institucijama Crne Gore
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
ДЕРЕГУЛАЦИЈА У МЕДИЈСКОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕ
Edin Delić Univerzitet u Tuzli
PROJEKAT JAČANJE ULOGE MJESNIH ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI
Regionalna konferencija Almir Beridan
SIGURNO VOĐENJE GRUPE NA IZLETE I TURE
Упутство о друштвеној одговорности
Interesne grupe/zainteresovani akteri i koordinacija politika razvoja
РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
Oblici organizovanja i nadzor delatnosti osiguranja
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Primer dobre prakse Realizacije aktivnosti 5
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
НИВО РИЗИКА.
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
I. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ О ПРЕДУЗЕЋУ, УПРАВЉАЊУ И ИНФОРМАЦИОНИМ ПОТРЕБАМА
Транспарентност Србија
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
TREZOR RUSKE FEDERACIJE
ULOGA ŠKOLSKIH BIBLIOTEKA I BIBLIOTEKARA S OBZIROM NA KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA Seminar za direktore škola o ulozi školskih biblioteka u demokracijskim.
Предлог новог устава Србије и борба против корупције
Podržan od: NOVIB LGI/OSI
ОДРЖИВИ РАЗВОЈ ЕНЕРГЕТИКЕ
BIOHEMIJA HORMONA.
СПРОВОЂЕЊЕ СТАМБЕНЕ ПОДРШКЕ НА ЛОКАЛНОМ НИВОУ
Turistička agencija Margita
Izveštaj o praćenju za period januar – jul 2019.
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Sistem plata zaposlenih u javnim službama u Srbiji
Stalna konferencija grdova i opština
Удружење «Интерни ревизор» Ужице,
Високоризични кредити у банкарском сектору Републике Србијe
PROCENA POTREBA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA U SRBIJI Jun 2019
Aутор: Драган Јовановић
Пројекат реформе локалних финансија
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
ТРАНСПОРТНА ПОЛИТИКА У СВЕТЛУ ЕВРОПСКИХ ИНТЕГРАЦИЈА У СРБИЈИ
ISPITIVANJE JAVNOG MNJENJA U SRBIJI O KORUPCIJI
PRIVREDA SRBIJE PRED IZAZOVOM ČETVRTE INDUSTRIJSKE REVOLUCIJE
PREDVIĐANJE POTREBA ZA LJUDSKIM RESURSIMA Prof. Nikola Jančev.
Mreža za društveno odgovorno poslovanje (DOP)
PRIMER: Uduženje TERRA’S i Regionalni Arhus centar Subotica
РЕВИЗИЈА СИСТЕМА УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА
РЕВИЗИЈА СИСТЕМА УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА
Унапређење локалних финансија
OPŠTINA TIVAT SLOBODNA STOLICA.
Izrada plana kapitalnih investicija
Проширена делатност и верификација установа
Миломир Пантовић, овлашћени интерни ревизор,
ПРИВРЕДНА КОМОРА БЕОГРАДА
GRUPA 1.
POJAM UPRAVNOG PRAVA Prof. dr iur
HR kao ključna funkcija u procesu sprovođenja promena
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
Bezbednost u sportu, upravljanje rizicima i Menadžment u sportu
1.2 PREDSTAVLJANJE PROJEKTNE JEDINICE U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE Nebojša Pokimica, National Workshop:Developing.
Unapređenje sistema upravljanja ambalažom i ambalažnim otpadom u Republici Srbiji Udruženje operatera za upravljanje ambalažom I ambalažnim otpadom Srbije.
Студијски програм Економија и менаџмент енергетике
Транскрипт презентације:

Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014 УМЕСТО ЗАКЉУЧКА Предуслови за реструктурирање односа државе и железнице, који су се потврдили кроз цео процес израде и усвајања Закона о железници и Одлуке о оснивању ЈП „Железнице Србије“ су: Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014

ПРЕДУСЛОВИ ЗА УСПЕШНО РЕСТРУКТУРИРАЊЕ ЖЕЛЕЗНИЦА постојање обостране воље (државе и монополисте) да се уђе у процес и његову реализацију; одговарајући утицај јавности који ће приморати актере на улазак у процес реструктурирања и држати темпо промена; препознавање и постојања обостраног интереса (државе и монополисте) за регулисање односа; одговарајући капацитети органа власти и других институција са компетенцијама за извођење промена и регулисање односа; компетентни људски ресурси који ће креирати односе и обезбедити реализацију и контролу спровођења. Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014

ШТА НАС СПРЕЧАВА У ИСПУЊЕЊУ ОВИХ ПРЕДУСЛОВА И ШТА МОРАМО МЕЊАТИ Одсуство спремности и одговорности за испуњавање преузетих обавеза; Неразвијена способност за кооперацију; Ниска компетентност и неефикасност администрације; Неевропска култура комуникације; Мали капацитети за решавање конфликтних ситуација; Презир према тачности и поузданости; Непоштовање правила, процедура и преузетих одговорности; Склоност ка аутархији; Неспремност да се препознају праве препреке на путу реструктурирања (свако нечињење смо у стању да оправдамо). Неко мора да преузме ризик за промене (од врха до подножја); Филозофија краткорочног пуког преживљавања надвладава стратешке погледе и начин рада. - Колико смо се заиста променили од тада? - Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014

РЕСТРУКТУИРАЊЕ ОДНОСА ДРЖАВЕ И ЖЕЛЕЗНИЦЕ Желкон, Ниш, Октобар 2004

ШТА ОЗНАЧАВА ПОЈАМ “РЕСТРУКТУРИРАЊА” НА ЖЕЛЕЗНИЦИ ШТА ОЗНАЧАВА ПОЈАМ “РЕСТРУКТУРИРАЊА” НА ЖЕЛЕЗНИЦИ Реструктуирање железничких предузећа, Реструктуирање институција државе у транспортном сектору, посебно железничком, Реструктуирање односа између државе и железнице. Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014