Златна правила лепог понашања
Уважавање другог представља уље у механизму опхођења. „Молим“ и „Хвала“ олакшавају живот.
Љубазност има чаробно дејство поготово у компликованим ситуацијама. Спремност да се помогне значи: чинити добро другима, не очекујући ништа за узврат.
Интересовање за другог и пажња стварају добру атмосферу. Комфликтне и критичне ситације решавамо љубазно, рационално и стрпљиво. (разговор је „алфа и омега“)
Уредно облачење и негована спољашњост представљају вид обзира према корисницима и колегама. Приватни разговори, усмени и телефонски, воде се иза „Кулиса“
Квалитет наших услуга мери се љубазношћу. Обзирност је један од елемената културног опхођења.
Самоконтрола и промишљање сопственог понашања стално су присутни. Толеранција и уважавање су темељи пријатне и успешне сарадње.
Тон: корисницима и колегама обраћамо се онако како желимо да се они обраћају нама. Обећавамо само оно што можемо да испунимо.
Говоримо јасно и изражавамо се разумљиво. „Да“ је одраз је нашег позитивног става према другоме.
Слушати и свакоме дозволити да заврши свој исказ, јесу претпоставке за неометану комуникацију.