Златна правила лепог понашања

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Advertisements

Demokratija.
КОНТЕКСТУАЛИЗАЦИЈА ПУТ У ОТВОРЕНИ КУРИКУЛУМ
ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
Мерење силе динамометром
SISTEMI PODRŠKE.
Да поновимо:. Здравствено васпитни рад у превенцији менталних и емоционалних поремећаја.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Језик, култура, друштво; језик и друге друштвене категорије
Završna radionica Kuća ljudskih prava, Beograd,
Bajka u radu s djecom i odraslima
KULTURNI SPOMENICI U HRVATSKOJ
(NE)DISCIPLINA U NASTAVI Učiteljica: Tamara Šumrada
ЗАДУЖБИНА СТУДЕНИЦА Алумни клуб
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Miš i glazba.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
Lokalna razvojna strategija
PRIJATELJSTVO.
Naziv predmeta, broj Predavač Imena članova grupe
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
ХОРИЗОНТАЛНО И ВЕРТИКАЛНО СТРУКТУИРАЊЕ ЈАВНОСТИ
КАКО ОТКРИВАМО ПРОШЛОСТ
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
Rješavanje jednadžbi 2.
Да ли су нам потребне школске униформе?
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
Библија у васпитно-образовном процесу
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Мудрост топле чоколаде
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
općenito i na internetu
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
Женски ликови у роману На Дрини ћуприја
Радиоактивност.
ДАН ДЕВОЈЧИЦА.
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
ГРУПНИ СУПЕРВИЗИЈСКИ САСТАНАК - СТРУКТУИРАЊЕ
Књига је вреднија од свих споменика украшених сликама,рељефом и дуборезом,јер она сама гради споменике у срцу онога који је чита.                      
Стручно усавршавање у установи
Eksperiment.
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
INTERNET 5. razred.
SRB.App company.
Vladimir Kostić Dragomir Svrkota
1. jun VRME GUBITKA.
Uvod u znanstveni rad Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji Uvod u znanstveni rad 2008./2009.
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
Sociologija sa sociologijom prava
JAVNOST KAO POLITIČKI SUBJEKT
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
Okidač /triger/ seksualno agresivnog ponašanja kod osoba sa IO
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Grčki jezik ~Ellhnisti, (Iv 19,20) internet staroga vijeka
Individualno i društveno ponašanje Približavanje Bogu
Izrada plana kapitalnih investicija
Antikorupcijsko pravno savetovalište – ALAC (Advocacy and Legal Advice Center) godine, Beograd Konferencija se organizuje u okviru projekata:
Integrisane marketinške komunikacije
Iskustva programera iz realne prakse
OGRADA.
Транскрипт презентације:

Златна правила лепог понашања

Уважавање другог представља уље у механизму опхођења. „Молим“ и „Хвала“ олакшавају живот.

Љубазност има чаробно дејство поготово у компликованим ситуацијама. Спремност да се помогне значи: чинити добро другима, не очекујући ништа за узврат.

Интересовање за другог и пажња стварају добру атмосферу. Комфликтне и критичне ситације решавамо љубазно, рационално и стрпљиво. (разговор је „алфа и омега“)

Уредно облачење и негована спољашњост представљају вид обзира према корисницима и колегама. Приватни разговори, усмени и телефонски, воде се иза „Кулиса“

Квалитет наших услуга мери се љубазношћу. Обзирност је један од елемената културног опхођења.

Самоконтрола и промишљање сопственог понашања стално су присутни. Толеранција и уважавање су темељи пријатне и успешне сарадње.

Тон: корисницима и колегама обраћамо се онако како желимо да се они обраћају нама. Обећавамо само оно што можемо да испунимо.

Говоримо јасно и изражавамо се разумљиво. „Да“ је одраз је нашег позитивног става према другоме.

Слушати и свакоме дозволити да заврши свој исказ, јесу претпоставке за неометану комуникацију.