Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Стручно усавршавање у установи

Сличне презентације


Презентација на тему: "Стручно усавршавање у установи"— Транскрипт презентације:

1 Стручно усавршавање у установи
Пројекат у настави Приказ дела семинара Комуникација и интеракција у савременој школи Излагач: Тања Бабић Фебруар године ОШ “Милорад Мића Марковић” Мала Иванча

2 Комуникација и интеракција у савременој школи
1. Савремена схватања креативности и иновативности и њихово подстицање у савременој школи; значај и потреба сарадничких односа у образовно-васпитном раду, животу школе и професионалном развоју. 2. Комуникација, кооперација, интерактивна настава; сарадничке методе; тима; интеракција и ИКТ, трансфер знања у информационим условима; врсте сарадничких и партнерских односа у школи.

3 Комуникација и интеракција у савременој школи
3. Он-лајн професионалне заједнице, социјалне мреже и учење; одређивање креативног потенцијала и улога у тиму; комуникационе вештине; сараднички веб-алати; пројектно планирање и логичка матрица. 4. Модели практичне примене сарадничке наставе и пројектног планирања, њихова процена и образложење; анализа СВОТ, међутимско вредновање и самовредновање.

4 Пројектно планирање Пројектна настава
Пројектно планирање Пројектна настава Пројектна настава је модел организован око пројекта. Пројекат је комплексан задатак, заснован на изазовном и интересантном питању или проблему, који тражи од ученика да постави истраживање, истражи, реши проблем кроз дужи временски период и донесе коначни продукт који се јавно презентује. (Џон  В. Томас, 2000.) 

5 Циљ пројектне наставе је да ученике научи:
да уче, да истражују, претражују, бирају и користе информације, да развијају и унапређују социјалне вештине,   да уче да живе у сарадњи с другима,  да стичу практичне вештине (моделовање, коришћење алата и уређаја), да стичу менаџерске вештине, да  стварају позитивну слику о себи (сигурност, свест о сопственим квалитетима и предностима).

6 Етапе пројектне наставе:
Избор теме и формулисање оквирног циља пројекта Подела теме на подтеме и формулисање посебних циљева за сваку подтему Формирање група/тимова и подела задужења Припремање материјала за истраживачки рад Одређивање рока за завршетак пројектне активности и договор о презентацији резултата Разрада пројекта, истраживање Обједињавање резултата мањих група/тимова Презентација Рефлексија

7 1. Избор теме и формулисање оквирног циља пројекта
1. Избор теме и формулисање оквирног циља пројекта Наставник заједно са ученицима предлаже теме и формулише опште образовне и пројектне циљеве Ученици расправљају и заједно с наставником бирају тему

8 Наставник помаже ученицима у постављању и прецизирању подтема
2. Подела теме на подтеме и формулисање посебних циљева за сваку подтему Наставник помаже ученицима у постављању и прецизирању подтема Ученици предлажу  или бирају понуђене подтеме

9 3. Формирање група/тимова и подела задужења
3. Формирање група/тимова и подела задужења Наставник формира групе по изабраним подтемама водећи рачуна о интересовањима ученика Ученици у оквиру малих група/тимова међу собом деле улоге ради успешније реализације изабраног задатка

10 4. Припремање материјала за истраживачки рад
4. Припремање материјала за истраживачки рад Наставник унапред разрађује задатке, питања за истраживачки рад и припрема потребне ресурсе Ученици прихватају обавезе у изради задатка

11 5. Одређивање рока за завршетак пројектне активности и договор о презентацији резултата
Наставник организује расправу и учествује у њој Ученици расправљају и утврђују облике презентовања резултата својих истраживања

12 6. Разрада пројекта, истраживање
Наставник прати и усмерава рад ученика Ученици истражују према унапред утврђеним задацима и процедурама уз инструкције наставника/библиотекара

13 7. Обједињавање резултата мањих група/тимова
7. Обједињавање резултата мањих група/тимова Наставник упућује ученике како да обједине резултате Ученици обједињују резултате према прихваћеним правилима

14 8. Презентација Наставник организује (јавну) презентацију
8. Презентација Наставник организује (јавну) презентацију Ученици извештавају о резултатима свог рада и добијају повратне информације

15 9. Рефлексија Наставник процењује резултате реализованих активности и ефекат свог рада Ученици оцењују читав процес, своју улогу и допринос у процесу учења

16 Коришћена литература Материјал добијен на семинару Комуникација и интеракција у савременој школи

17 Хвала на времену и пажњи! 
Крај Хвала на времену и пажњи! 


Скинути ppt "Стручно усавршавање у установи"

Сличне презентације


Реклама од Google