Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
Doc. dr Mirjana Đorđević Doc. Dr Slobodan Banković Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
2
Plan rada datum aktivnost nastavnik Uvodno predavanje. Upoznavanje sa obavezama i aktivnostima na ovom predmetu. Mirjana Đorđević & Slobodan Banković Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Slobodan Banković Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Mirjana Đorđević Socijalne veštine – definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od 0 do 14. godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena socijalnih veština. Tretman. Komunikacione veštine – definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od 0 do14. godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena komunikacionih veština. Strategije za razvoj komunikacionih veština – komunikatori, voca, vivoca Prvi kolokvijum Strategije za unapređenje socio-komunikacionih veština. PECS. Socijalne priče. Biblioterapija. Ponašanje – definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od 0 do 14. godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja Studenti logo smera prezentuju svoje aktivnosti. Motoričke veštine, krupna i fina motorika – definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od 0 do14. godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština. Studenti oligo smera prezentuju svoje aktivnosti. Drugi kolokvijum
3
Kolokvijumi Prvi kolokvijum - 5.4.2019. Drugi kolokvijum 31.05. 2019.
Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Socijalne veštine - definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom., Komunikacione veštine - definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj komunikacionih veština - komunikatori, voca, vivoca Motoričke veštine, krupna i fina motorika - definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština - vežbe za finu motoriku, kinekt igre Ponašanje - definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja Strategije za razvoj socio-komunikacionih veština.
4
Materijali za spremanje kolokvijuma i ispita
Prezentacije
5
Predispitni poeni Prisustvo na nastavi - 4 poena. Kolokvijumi - 2 x 4o
Aktivnost – 16 poena (procena jednog učenika, pisanje izveštaja i predloga tretmana) 21 poen na kolokvijumu označava položen kolokvijum Položena oba kolokvijuma = položen ispit. 50-0-5
6
Uslov za izlazak na ispit
Minimalno 30 poena do junskog roka (može se polagati u svakom roku; položen prvi kolokvijum se ne polaže ponovo) Pozitivno ocenjena aktivnost (mora se dobiti minimum 9 poena da bi mogao da se polaže ispit)
Сличне презентације
© 2023 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.