Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
2
ЗАШТО?
3
Закон о основама система образовања и васпитања
ЗАШТО? Закон о основама система образовања и васпитања Члан 6. Свако лице има право на образовање и васпитање. Лица са сметњама у развоју и са инвалидитетом имају право на образовање и васпитање које уважава њихове образовне и васпитне потребе у редовном систему образовања и васпитања, у редовном систему уз појединачну, односно групну додатну подршку или у посебној предшколској групи или школи у складу са овим и посебним законом. Члан 3. Систем образовања и васпитања мора да обезбеди за сву децу .. 2) квалитетно и уравнотежено образовање и васпитање --- прилагођено узрасним и личним образовним потребама.
4
ЗАШТО? Детаљно говоримо о: ИОП документацији Корацима у изради ИОП-а
5
ЗАШТО? Волимо ИОП-3 те се бавимо Типовима даровите деце
6
ЗАШТО? Полазници израђују педагошки профил конкретних ученика на самом семинару
7
ЗАШТО? Правилник о оцењивању Hauard Gardner
8
Стратегије и поступци прилагођавања наставе
ЗАШТО? Стратегије за подучавање ученика са сметњама у развоју Стратегије и поступци прилагођавања наставе
9
218 ЗАШТО? ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА
Резултати досадашње реализација овог програма на основу евалуације око 500 учесника говоре да је задовољство семинаром било веома високо. Највише су оцењени: применљивост прогама у пракси, аспекти рада и припремљености водитеља, што потврђује просечна оцена 3,81. Неки коментари полазника су: "Први од семинара на којем сам стварно нешто научио”; “Добили смо јасне, на примерима објашњене, предлоге који ће нам користити“. ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218
Сличне презентације
© 2023 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.