Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Projekat „Učim da učim“

Сличне презентације


Презентација на тему: "Projekat „Učim da učim“"— Транскрипт презентације:

1 Projekat „Učim da učim“

2 Etwinning je zajednica škola i predškolskih ustanova u Evropi
Etwinning je zajednica škola i predškolskih ustanova u Evropi. To je platforma namenjena osoblju (nastavnici, direktori, bibliotekari, itd.), koje radi u školama i predškolskim ustanovama u jednoj od evropskih zemalja učesnica za potrebe komunikacije, saradnje, razvijanja projekata, razmene i ukratko, radi osećaja pripadnosti najuzbudljivijoj evropskoj zajednici namenjenoj učenju, odnosno podučavanju.

3 O projektu Krajem septembra pridružujemo se projektu „ Učim da učim“, preko eTwinning portala o kome nas je informisala nastavnica geografije Danijela Ćirković. Posle predstavljanja naše škole, naše nastavnice, predstavljamo se i mi učenici na posebnoj stranici

4 Ognjena Gagić 8-3, Jovan Todić 8-1, Staša Savić 8-1, Teodora Topić 8-1

5 ОШ “Ћирило и Методије“, Београд
Plan aktivnosti ОШ “Ћирило и Методије“, Београд ПЛАН АКТИВНОСТИ ОКТОБАР Упознавање ученика са пројектом и планом активности Представљање школе на страници TwinSpace Означавање школе на мапи школа на страници TwinSpace Представљање и очекивања учесника од пројекта Постављање плана активности на страници TwinSpace НОВЕМБАР Информисање ученика о методама, техникама и типовима (стиловима) учења (путем интернета и од стране наставника и педагога) Прављење кратке презентације о типовима учења и презентовање осталим ученицима Прикупљање података о типовима и техникама учења ученика наше школе  (кроз упитнике и анкете) Прикупљање података о типовима и техникама учења ученика наше школе од родитеља  (кроз упитнике и анкете) Обрада и анализа прикупљених података Представљање реализованих активности на страници пројекта (кроз фотографије и кратке извештаје) ДЕЦЕМБАР Прављење плаката на тему " Како учим" Прикупљање података о техникама учења од педагога школе Прикупљање података о техникама учења од наставника школе Обрада и анализа прикупљених података Представљање реализованих активности на страници пројекта (кроз фотографије и кратке извештаје) ЈАНУАР Радиоиница „Мапе ума“ Сумирање свих прикупљених информација Прављење презентације као продукта пројекта Јавно презентовање продукта пројекта у школи ФЕБРУАР Објављивање презентације као продукта пројекта на страници TwinSpace Објављивање презентације као продукта пројекта на сајту школе Извештавање о пројекту у школском часопису  Евалуација пројекта Затварање пројекта

6 ОСНОВНИ СТИЛОВИ УЧЕЊА ПОСТОЈЕ ТРИ ОСНОВНА СТИЛА УЧЕЊА То су:
1.ВИЗУЕЛНИ стил - подразумева учење гледањем 2.АУДИТИВНИ стил - подразумева учење слушањем 3.КИНЕСТЕТИЧКИ (телесни) стил – подразумева учење покретом, додиром и активношћу

7 Novembar Prikupljamo podatke, pravimo prezentaciju pod nazivom „Stilovi i tehnike učenja“, koju Jovan prezentuje učenicima u Kino sali škole. Tada i delimo ankete ostilovima i tehnikama učenja učenicima , a kasnije i roditeljima učenika.

8

9 Analiza upitnika roditelja

10 Marketing projekta

11 Upoređivanje podataka dobijenih analizom ankete za učenike i analizom ankete za roditelje
Na prezentaciji u Kino sali škole smo predstavili rezultate do kojih smo došli analizirajući ankete učenika i roditelja. Zaključak je bio da se učenje u školi danas i ranije kada su naši roditelji išli u školu ne razlikuje mnogo...jedino su se promenila sredstva uz pomoć kojih lakše dolazimo do informacija ...

12 Decembar

13 Ponešto iz analize upitnika za nastavnike
8. Postoje li saveti za efikasno ucenje I koji su? Od nastavnika je došlo puno saveta kako treba učiti I šta je najvažnije prilikom usvajanja znanja. Neki od odgovora su da se uči na času na primerima, sa razumevanjem, u grupi, uočavanjem uzročno- posledičnih veza, na praktičnom radu,… Neki od odgovora su bili da se napravi plan rada I učenja, mesto, vreme, raspoloženje, da se isključe I uklone ometači učenja kao što su mobilni, tablet, računar, TV, … Da se celina izdvoji na manje delove I tako nauči, ili podvlači u knjizi, izvlači na papiru I onda uči… Potrebno je I kontinuirano učenje u toku cele godine, povezivanje sa gradivom koje je već poznato, korišćenje različitih tehnika I stilova učenja. Iz ovoga možemo zaključiti da je poruka nastavnika učenicima da uče vise na časovima, komentarišu, učestvuju u diskusijama, da kod kuće sebi stvore radnu atmosferu – mesto, vreme, tehniku učenja I da se uči kontinuirano I često ponavlja gradivo.

14 Januar Na radionici „Mape uma“, koju je održala nastavnica geografije, Danijela Ćirković u 6-1, imali smo zadatak da i mi napravimo naše Mape uma iz geografije...

15 Februar Došli smo do kraja projekta „Učim da učim“. Završili sa svim anketama, analizama, izveštajima, prezentacijama... Sav materijal koji smo pravili, osmišljavali, prezentovali nalazi se na sajtu naše škole I naravno biće i u školskom časopisu. Naš zaključak: Puno smo naučili o tehnikama i stilovima učenja, Saznali smo da mi, učenici u školi,skoro svi pripadamo auditivnom i vizuelnom tipu učenja Učenjem se stiču navike, veštine, usvajaju nova znanja, društvena pravila i socijalne norme, razvijaju interesovanja i motivi, formiraju socijalni stavovi, vrednosti i ideologije, menjaju i razvijaju osobine ličnosti itd. Naši roditelji su prošli i prolaze faze učenja kao i mi, i nema velike razlike u učenju nekad i sad. Nastavnici nam pružaju podršku i u učenju i u razvijanju interesovanja, motiva, stavova Pedagog i psiholog nam daju korisne savete u vezi učenja i planiranja obaveza Shvatili smo da je učenje jedan neprekidan proces koji se ne dešava samo u školi nego i kod kuće, na igralištu, u društvu,...

16 Nedostaci projekta Trebalo bi da se više dece uključi u ovaj projekat
Interesovanje o tehnikama učenja bi trebalo biti veće Uključivanje više nastavnika u projekat Organizovanje više radionica na temu „Kako učiti“

17 Za kraj Lepo smo se družili, radili timski, otkrili puno novih informacija o učenju, bolje smo se međusobno upoznali i sarađivali i stekli novo nesvakidašnje iskustvo - rad na nekom projektu. Nastavnica nam je dosta pomagala savetima, usmeravala nas i uspevala da nas organizuje i pored brojnih školskih i vanškolskih obaveza..


Скинути ppt "Projekat „Učim da učim“"

Сличне презентације


Реклама од Google