Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Сличне презентације


Презентација на тему: "TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA"— Транскрипт презентације:

1 TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

2 TELEFONIRANJE Pozivi se dele na ulazne i izlazne
U izlaznom telefonskom razgovoru je važno: Predstaviti se Planirati unapred dobru prodajnu ponudu Odabrati pravo vreme za pozivanje Načiniti kratku, jasnu i efektnu telefonsku prezentaciju Slušati klijenta nakon izložene ponude Pripremiti se za pitanja i odgovore

3 Kod ulaznih poziva je bitno da:
Se brzo javimo Pripremi oblik prezentacije Predvidi mogući krug pitanja Uzvrati poziv Zahvali klijentu na pozivu Kontroliše razgovor proveri da li je sagovornik sve razumeo Dopuni bazu podataka nakon svakog telefonskog razgovora

4 Pravila: Budite ljubazni i nemojte oduzimati mnogo vremena sagovorniku Ukoliko osoba nije slobodna, ostavite kratku poruku i br telefona, i raspitajte se kada možete ponovo da je kontaktirate Ako se poziv prekine, osoba koja je pozvala mora ponovo da nazove Prilikom razgovora izbegavajte da se ljuljate u stolici, jedete, žvaćete, pušite, pijete kafu

5 MOBILNI TELEFONI Mobilni telefoni služe za obavljanje razgovora, pisanje hitnih poruka, a takođe mogu biti u direktnoj vezi sa elektronskom poštom Pravila: Razgovor mora biti kratak Ukoliko je neophodno da odgovorite na poziv u prisustvu drugih, budite diskretni, izvinite se i udaljite i kratko obavite razgovor Nije dobro ni prekomerno razmenjivanje poruka Kada se upućuje poziv, najpre pitajte da li je vreme pogodno za razgovor

6 ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Pravila korišćenja imejla: Brzo i ljubazno komuniciranje U imejlu ne bi trebalo da se šalju informacije koje bi kasnije mogle biti loše za njih Još jednom pročitati poruku pre slanja U slanju propratnih dokumenata, ti dokumenti ne trebaju biti veliki Formalnije je u odnosu na razgovor telefonom Ona je sigurnija od faksa ali privatnost nije zagarantovana Bez emocionalnih i intimnih poruka Na poruku odgovoriti najkasnije 24 časa Ne čitati tuđe poruke

7


Скинути ppt "TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA"

Сличне презентације


Реклама од Google