Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Integrisane marketinške komunikacije

Сличне презентације


Презентација на тему: "Integrisane marketinške komunikacije"— Транскрипт презентације:

1 Integrisane marketinške komunikacije
Plan rada u školskoj 2015/16 godini

2 IMK: plan rada Predavači: Dr Mirjana Gligorijević, redovni profesor
Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor Dr Jelena Filipović, docent Vreme prijema i kontakti su dostupni na sajtu Fakulteta

3 IMK:plan rada Udžbenik:
Ognjanov, G. Integrisane marketinške komunikacije, CID Ekonomski fakultet, Beograd

4 IMK:plan rada 6.11.2015: Uvod u IMK (Galjina Ognjanov)
: Efekti IMK (Galjina Ognjanov) : Alati IMK: Sponzorstvo (Mirjana Gligorijević) : Alati IMK: Direktni marketing (Mirjana Gligorijević) : Alati IMK: Lična prodaja (Galjina Ognjanov)

5 IMK: plan rada 11.12.2015: Alati IMK: Oglašavanje (Galjina Ognjanov)
: Unapređenje prodaje(Mirjana Gligorijević) : Alati IMK: Komuniciranje na internetu (Jelena Filipović) : Odnosi s javnošću(Galjina Ognjanov) : Medijska integracija (Mirjana Gligorijević)

6 IMK: način polaganja ispita
Ocena se formira na osnovu: A) rada na času (40%) B) rezultata ostvarenog na završnom testu (60%)

7 IMK: način polaganja ispita
Rad na času: prezentacija na odabranu temu Timski rad: 2-3 studenata (trajanje prezentacije oko 30 minuta) Prezentacije prijavljivati nastavniku načijem će času studenti prezentovati Studenti bi trebalo da ispit prijavljuju kod nastavnika kod kojeg su prezentovali pripremljeni materijal

8 IMK: način polaganja ispita
Za studente koji ne učestvuju u radu tokom semestra ispit se sastoji iz test pitanja (1. deo) i jednog esejskog pitanja (2. deo). Esejsko pitanje podrazumeva davanje ličnog ostvrta na zadatu temu koja se tiče materije obuhvaćene knjigom IMK. Od studenata se očekuje da jasno argumentuju sopstveni stav. Pored toga, pre ispita student treba da dostavi nastavniku analizu jednog poslovnog slučaja iz oblasti IMK. Strutura ocene je sledeća: test 60 poena, esejsko pitanje 20 poena i studija slučaja 20 poena.


Скинути ppt "Integrisane marketinške komunikacije"

Сличне презентације


Реклама од Google