Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел

Сличне презентације


Презентација на тему: "ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел"— Транскрипт презентације:

1 ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел ПРИКАЗ КЊИГЕ

2 Садржај: Увод Уравнотежено учење и портфолио
Постављање основа за портфолио програм Развијање сопственог портфолио програма

3 Одлучивање о томе шта ставити у портфолио
Представљање портфолија на састанцима Модел доживотног учења, искуство једне школе

4 Увод Аутори износе тешкоће са којима су се сусреле приликом убеђивања колега, у својој школи, да прихвате портфолио као начин праћења ученика

5 Уравнотежено учење и портфолио
Аутори упоређују начин учења некада и сада Традиционалан начин оцењивања није адекватан за мерење напредовања ученика Дати су примери ђачких књижица у којима је приказано постигнуће и труд односно интересовање

6 Уравнотежено учење и портфолио
У овом програму портфолио је пажљиво креирана збирка радова која пружа слику онога што ученик зна или може да уради Портфолио представља опипљиве доказе који стоје иза оцена То је збирка радова које је ученик сам изабрао као своје најбоље радове током целе школске године То је један од најубедљивијих средстава које мање успешним ученицима даје наду

7 Постављање основа за портфолио програм
Аутор даје одговоре на уобичајене бриге које прате сваку иновацију па и портфолио.

8 Постављање основа за портфолио програм
Није неопходно да сви наставници истовремено започну реализацију новог програма. Наставник може и без подршке колектива успешно да примени иновацију. Први корак је прикупљање узорака радова на почетку године, основни узорци

9 Постављање основе за портфолио програм
На пример, ако је у питању српски језик може се узети први контролни диктат из правописа. Први корак у обуци ученика да вреднују свој рад је израда листе критеријума. У наставку аутор даје упутства како се израђује листа критеријума.

10 Развијање сопственог портфолио програма
Није ништа посебно бити бољи од другог. Истинска посебност је превазићи себе.

11 Развијање сопственог портфолио програма
Аутор даје разлику између портфолија и радног досијеа. Портфолио је пречишћена збирка најбољих радова ученика који осликавају његов напредак. Објашњено је како се прикупљају основни узорци а како се израђује збирни портфолио.

12 Развијање сопственог портфолио програма
Дат је редослед поступака наставника за прављење портфолија, као и редослед поступака ученика. Приказани су примери мишљења ученика зашто су одабрали одређене радове.

13 Одлучивање о томе шта ставити у портфолио
Пример садржаја портфолија за шести разред: писани састав о прочитаној књизи математичко објашњење новинска критика графикон напредовања у читању

14 Одлучивање о томе шта ставити у портфолио
Дата су прецизна упутства како се израђује листа критеријума о томе шта ставити у портфолио. Дата су упутства како помоћи ученицима да развију вештине потребне за писање састава из математике.

15 Представљање портфолија на састанцима
Кад децу посматрамо свакодневно, не примећујемо да они напредују. Међутим када погледамо њихове радове из различитих периода, промена је очигледна. То је пут стварања самопоуздања код ученика и старање осећаја поноса на сопствене успехе.

16 Представљање портфолија на састанцима
Дата су практична упутства како водити разговор између наставника и родитеља: одржавање информативних састанака слање билтена

17 Модел доживотног учења - искуство једне школе
Модел доживотног учења - искуство једне школе Добра школа је место где истовремено под истим кровом свако подучава и учи. Ученици подучавају и уче, директори подучавају и уче, наставници подучавају и уче.

18 аутор презентације Катарина Симовић


Скинути ppt "ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел"

Сличне презентације


Реклама од Google