Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji (kratki izveštaj)

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Prof. Dr Biljana Abolmasov
Advertisements

Прв јавен состанок на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги г.
Javne finansije - predavanja -
СТАРОСНА СТРУКТУРА СТАНОВНИШТВА И ПЕНЗИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
АГЕНЦИЈА ЗА БОРБУ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ
Дани Милована Видаковића
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
Новинско-издавачка установа „Руске слово“ чува и негује русински језик и културу, националну свест и идентитет Русина.
Statistika cena.
Podsednik za razgovor u Evropskom pokretu Srbije Srdjan Bogosavljevic
POREĐENJE KARAKTERISTIKA KOLABORACIJE
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
Metode V ( anketa, diskurs analiza, kombinacija različitih metoda )
BIZNIS PLAN !!! Veljković Uroš 157/09 Ristović Danilo 08/09
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
PROJEKAT JAČANJE ULOGE MJESNIH ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI
Javne finansije - vežbe -
INTERNETSKA ISTRAŽIVANJA Populacija, uzorci i pogreške
Заштићена подручја и њихов утицај на повећање привлачности простора Републике Србије Стојановић Верица, Драгана Петраш Завод за заштиту природе.
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Савез студената Београда
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
MICS4 Прелиминарни подаци
ХОРИЗОНТАЛНО И ВЕРТИКАЛНО СТРУКТУИРАЊЕ ЈАВНОСТИ
САОБРАЋАЈ.
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
Покрајински секретар за образовање
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
“Projektna dostignuća”
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Predrasude na videlo – homofobija u Srbiji 2010
Republička agencija za prostorno planiranje
MARECO INDEX BOSNIA predstavlja ...
Шта је портфолио професионалног развоја?
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
Koliko puta tjedno doručkuješ?
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
Избор у звање научни сарадник кандидат: Никола Веселиновић
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
НАЦИОНАЛНИ ПАРК ТАРА.
Развој тржишта основних сточарских производа у Србији у контексту Европских интеграција Раде Поповић, Марија Кнежевић Биљана Штављанин Универзитет у.
PREDSTAVLJANJE UNIJE POSLODAVACA SRBIJE, PARTNERA NA PROJEKTU
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
KGH sistemi u školama u Srbiji
Školska knjižnica, Internet, mediji
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
Andrea Pavić, mag.prim.obr.
Eksperiment.
Centar za pružanje pravne pomoći u borbi protiv korupcije -program-
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Високоризични кредити у банкарском сектору Републике Србијe
Ustavno pravo I Doc.dr. Lejla Balić.
Investiraj u Loznicu
ISPITIVANJE JAVNOG MNJENJA U SRBIJI O KORUPCIJI
Сиромаштво и друштвена изопштеност
PRIMER: Uduženje TERRA’S i Regionalni Arhus centar Subotica
Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević
Poznavanje istorije i stavovi građana prema događajima iz prošlosti
УРБАНИСТИЧКИ ЗАВОД БЕОГРАДА ЈАВНО УРБАНИСТИЧКО ПРЕДУЗЕЋЕ
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
1.2 PREDSTAVLJANJE PROJEKTNE JEDINICE U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE Nebojša Pokimica, National Workshop:Developing.
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Избор ТВ канала у програмској шеми кабловског оператера Пошта НЕТ Зоран Антонић, РЈ Пошта НЕТ, ЈП „Пошта Србије“
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
Javne finansije - predavanja -
Транскрипт презентације:

Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji (kratki izveštaj) Realizacija istraživanja: & Naručioci istraživanja: Ovaj projekat realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Izneti stavovi pripadaju isključivo autoru i ne predstavljaju zvaničan stav USAID-a.

Uvodne napomene Istraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani u ovom izveštaju, trinaesto je istraživanje gledanosti TV programa koje je za IREX realizovao IPSOS Strategic Marketing/SMMRI. Cilj istraživanja je da se izmeri pre svega gledanost lokalnih TV stanica, kao i gledanost TV stanica u manjim sredinama, koje su uglavnom definisane granicama jedne opštine ili okruga. Podaci o gledanosti TV stanica su dobijeni kombinacijom dve metode merenja. Elektronsko merenje putem piplmetara - koristeći AGB Nielsen Media Research nacionalni reprezentativni uzorak. Terenske ankete - popunjavanje dnevnika, u kome su ispitanici po 15-minutnim intervalima vodili evidenciju o TV stanicama koje su gledali. Uzorak je bio reprezentativni strateifikovani Terenski deo istraživanja: 26.10.2009. – 01.11.2009.

Ciljna populacija 7.048.000 ljudi starih 4 i više godina koji žive na teritoriji Srbije bez Kosova, u domaćinstvima sa bar 1 TV aparatom Poseban poduzorak - stanovništvo u sledećim stratumima: Centralna Srbija: Zaječar/Bor/Negotin, Užice, Novi Pazar/Raška, Niš, Vranje, Bujanovac i Preševo. Poduzorak se odnosi na populaciju od 736.995 ljudi starih 4 i više godina, koji žive u navedenim stratumima

Ukupno Veličina uzorka Piplmetarski poduzorak Dnevnički poduzorak Prosečno dnevno 2.516 ispitanika Dnevnički poduzorak Prosečno dnevno 5.034 ispitanika Ukupno Prosečno dnevno 7.550 ispitanika

Podela TV stanica koju koristimo u ovoj prezentaciji Nacionalne: RTS1, RTS2, PINK, B-92, AVALA, FOX, Košava i Happy Regionalne (iz Beograda i Vojvodine): RT Vojvodine 1, RT Vojvodine 2, Studio B, TV Enter, SOS, ART i TV Metropolis EX Jugoslovenske TV stanice (na srpskom/hrvatskom/bošnjačkom jeziku) Inostrane TV stanice Lokalne i domaće kablovske televizije

Ukupan nedeljni auditorijum (u %) /Svi oni koji su gledali bar 1 minut programa tokom perioda od nedelju dana/ Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan, samo piplmetarski podaci

Prosečni dnevni auditorijum (u %) /Svi oni koji su gledali bar 1 minut programa tokom dana – prosek za nedelju dana/ Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan, samo piplmetarski podaci

Udeo u ukupnom TV auditorijumu (u %) Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan, samo piplmetarski podaci

Gledanost po satnim intervalima – radni dani Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan-radni dani (piplmetarski+Diary podaci)

Trend zbirnog učešća nacionalnih TV stanica u ukupnoj gledanosti Svi pojedinci 4+, 2003-2009, ceo dan, samo piplmetarski podaci

Gledanost po satnim intervalima – radni dani Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan-radni dani (piplmetarski+Diary podaci)

Gledanost po satnim intervalima – vikend Svi pojedinci 4+, 26.10.-01.11. 2009, ceo dan-radni dani (piplmetarski+Diary podaci)

Trend gledanosti u istraživanjima 2004, 2006, 2008. i 2009. godine Svi pojedinci 4+, ceo dan, prosečan dnevni auditorijum i učešće u glednosti Lokalne i domaće TV stanice

Realizacija istraživanja Predrag Lozović, predrag.lozovic@agbnielsen.net Jasna Milošević, jasna.milosevic@smmri.com tel: +381 11 3284 075 NARUČILAC ISTRAŽIVANJA: