Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević

Сличне презентације


Презентација на тему: "Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević"— Транскрипт презентације:

1 Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević
TRGOVINSKA MARKA Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević

2 Sadržaj Uvod Analiza baze podataka Prosečan potrošač Zaključak

3 Trgovinska marka Pojam trgovinske marke Prednosti Nedostaci UVOD
ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

4 Primeri trgovinskih marki
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

5 Osnovni podaci o uzorku
Veličina uzorka= 469 Prosečan prihod= din UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

6 Osnovni podaci o uzorku
Opštine na kojima je sprovedeno anketiranje UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

7 Osnovni podaci o uzorku
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

8 Prepoznatljivost u odnosu na prethodne godine
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

9 Koliko njih je reklo da prepoznaje trgovinsku marku?
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

10 Koje trgovinske marke su ljudi prepoznali?
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

11 Na kojoj opštini je najveća prepoznatljivost trgovinske marke?
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

12 Povezanost obrazovanja sa prepoznavanjem trgovinske marke
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

13 Povezanost prihoda sa poznavanjem trgovinske marke
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

14 Mišljenje potrošača o kvalitetu trgovinske marke
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

15 Kakvo je mišljenje potrošača o trgovinskoj marki u odnosu na radni status?
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

16 Kakvo je mišljenje potrošača o trgovinskoj marki u odnosu na prihode?
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

17 Brend VS Trgovinska marka
UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

18 Prosečan potrošač koji prepoznaje trgovinsku marku
Mirjana 30-35 godina Živi u tročlanoj porodici Fakultetski obrazovana Živi u Rakovici Mesečni prihod je preko din Zaposlena UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

19 Predlozi Promocija u okviru objekta Ulaganje u dizajn pakovanja UVOD
ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

20 Hvala na pažnji!


Скинути ppt "Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević"

Сличне презентације


Реклама од Google