ОРГАНИЗАЦИЈА ПАРКИРАЛИШТА И ИЗРАЧУНАВАЊЕ ПРИХОДА ОД ПАРКИРАЊА

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Направити добру Power Point презeнтацију ...
Advertisements

PROMETNO I KOMUNALNO REDARSTVO GRADA ZAGREBA
С Т Р У Ј А Милош Прелић.
СТАБИЛИЗАЦИЈА РАДНЕ ТАЧКЕ
УРЕЂАЈИ ЗА НАПАЈАЊЕ БИЗНИС ЦЕНТРАЛА
Konto, kontni okvir, kontni plan
Građevinski fakultet u Beogradu, školska 2018/19 godina
Stalno opterećenje Bg = (30×122/2)/9 = 240 kN
Zavojnice (kalemovi) Zavojnica je pasivni elektronski element koji ima određen električni induktivitet (L). Zavojnice najčešće izrađujemo od bakarnog provodnika.
Kratko uputstvo za koriscenje pretrage
Podela i vrste strugova
ISTICANJE KROZ MALI OTVOR
Dinamika konstrukcija i zemljotresno inženjerstvo
Слике Слике се не кодирају у HTML документ, већ се наводи путања до слике. За приказивање слика користи се елемент IMG. Елемент IMG има само почетни маркер.
Digitalna obrada signala u FPGA
Рад са графичким објектима
ANALITIČKA METODA ZA KINEMATIČKU ANALIZU – METODA KOMPLEKSNOG BROJA
PROJEKTOVANJE TEHNOLOGIJE ZAVARIVANJA
BREGASTI MEHANIZMI.
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
DOBRODOŠLI BUDUĆI STUDENTI!
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
BIZNIS PLAN !!! Veljković Uroš 157/09 Ristović Danilo 08/09
Вештачка интелигенција
Moja ideja za europsko sutra
Nenad Grahovac, Miodrag Žigić
PROJEKTOVANJE TEHNOLOGIJE ZAVARIVANJA
7. Алтернатор – улога.
OSNOVNI ELEMENTI PLC KONTROLERA
PREDNOSTI PROLASKA NA RASKRIŽJIMA
СТАБИЛИЗАТОРСКЕ (ЦЕНЕРОВЕ) ДИОДЕ
Uvod u programiranje - matematika – VI predavanje Petlje. FOR. WHILE
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
U CESTOVNOM PROMETU 2010 / 2011 i I. – IV. mj
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Дарко Петровић Драгослав Кукић Јовица Васиљевић
URBANISTIČKO GRAĐEVINSKE PROCEDURE
Кинематика и кретање.
Компјутерска симулација и вештачка интелигенција
Алгоритми за управљање дисковима
Uvod u programiranje - matematika – V predavanje
Olivera Kujundžić Ministarstvo održivog razvoja i turizma Oktobar 2017
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
URBANISTIČKO GRAĐEVINSKE PROCEDURE
PRVENSTVO PROLAZA.
Др Ката Шкарић Јовановић
Т А Ч К А Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
"С в е т и С а в а" Аранђеловац Симетрала дужи. Симетрала угла
Mihailo Micev Prof. dr Vladan Vujičić Doc. dr Martin Ćalasan
Град Сремска Митровица
VEŽBA 3: EKONOMIČNOST POTROŠNJE GORIVA
Дистрибуција и права коришћења програмских производа
Osnovne informacije o projektu
Relacione baze –primer modelovanja baze
TEHNOLOGIJA ZAVARIVANJA
Структура програма у Паскалу
TEHNOLOGIJA MAŠINOGRADNJE
Анализа структуре.
Logičko projektovanje računarskih sistema 2
Viaduc de Millau.
Саобраћај.
Prof. dr Vlado Simeunović OSNOVE RAČUNARSKE TEHNIKE vlado
9. međunarodni Kongres ZTTH , 1.i 2. travnja, 2017.
DINAMIKA KONSTRUKCIJA I ZEMLJOTRESNO INŽENJERSTVO
Peković Dejan Jasna Suljević
Оптички пријемник и примопредајник, принципијелна шема.
Građevinski fakultet u Beogradu, školska 2018/19 godina
Unapređenje sistema upravljanja ambalažom i ambalažnim otpadom u Republici Srbiji Udruženje operatera za upravljanje ambalažom I ambalažnim otpadom Srbije.
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

ОРГАНИЗАЦИЈА ПАРКИРАЛИШТА И ИЗРАЧУНАВАЊЕ ПРИХОДА ОД ПАРКИРАЊА Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет Предмет: Паркирање ОРГАНИЗАЦИЈА ПАРКИРАЛИШТА И ИЗРАЧУНАВАЊЕ ПРИХОДА ОД ПАРКИРАЊА 8. вежба

Место за паркирање (паркинг место) Део простора намењен, технички опремљен и уређен за паркирање једног возила D F A L c Bv B a/2 a Површина паркинг места се рачуна преко формуле:

Српски стандарди за паркирање пут. аутомобила  () A (m) B (m) D (m) C (m) E (m) 5,50 2,00 3,50 - 30 4,30 2,20 2,80 6,80 10,50 45 5,00 2,30 3,00 8,40 12,20 60 5,30 4,70 9,45 14,73 90 4,80 5,40 9,60 15,00

Начин обележавања паркинг места A D B 2,0 1,0 0,10

Организација вануличног паркиралишта Ванулично паркиралиште (паркинг) је организован простор са већим бројем места за паркирање, дефинисаним улазом и излазом и унутрашњом мрежом комуникација за возила и пешаке. Организација паркиралишта подразумева начин размештаја паркинг места и саобраћајно решење у оквиру задатог простора, локације.

Организација вануличног паркиралишта ПРОЛАЗ C D ПРОЛАЗ КОМУНИКАЦИЈА A B E ПРОЛАЗ

Искоришћење паркинг простора При организацији паркинг простора један од основних услова је да се расположиви простор што боље искористи, односно да се на том простору смести што већи број паркинг места, Искоришћење локације или мера ваљаности решења по критеријуму "што више паркинг места’’ оцењује се преко формуле: где је: s - специфична површина паркиралишта P - укупна површина локације n - укупан број паркинг места Што је s мање (тј. ближе S), то је боље искоришћење локације.

Паркирање у виду плочица Под углом од 90º Најбоље искоришћење паркинг површине Лака организација кретања (једносмерна или чак двосмерна) Паркирање је ходом уназад (само као изричит захтев организује се паркирање ходом унапред)

Паркирање у виду плочица

Паркирање у виду паркета За углове мање од 90º Омогућава добру организацију кретања (једносмерно кретање са супротним смеровима у суседним пролазима); брзо се налази слободно паркинг место

Паркирање у виду паркета

Паркирање у виду рибље кости За угао од 45º У два суседна (па и у осталим) пролазима постоји исти смер кретања, што повећава дужину путовања при тражењу слободног паркинг места, ИЗБЕГАВАТИ! (радије користити паркирање у виду паркета, јер има исте димензионалне карактеристике)

Паркирање у виду рибље кости

Технолошки критеријуми за пројектовање Улаз и излаз из паркиралишта треба, уколико је могуће, обезбедити из секундарног потеза у мрежи, односно из споредне саобраћајнице. Уколико се ради о саобраћајници са интензивним динамичким саобраћајем улаз и излаз обезбедити у десном скретању или обезбедити посебну траку за лево скретање при уласку на паркиралиште. Када се наилази на паркиралиште, за улазак у десном скретању, прво се поставља улаз, па онда излаз. И за улаз и за излаз довољно је обезбедити ширину од 3,00 m. Радијус на улазу не треба да буде мањи од 5,00 m, а на излазу 3,00 m.

Раздвојени улаз и излаз

Обједињени улаз и излаз

Технолошки критеријуми за пројектовање … Уколико је могуће, предвидети исти угао и начин коришћења паркинг места (ходом унапред или уназад). Један пролаз треба да опслужује два реда паркираних возила. Дужина средишњих ламелa не би требало да буде већа од 80,00 m. Изгубљене површине на крајевима ламела треба шрафирати, углове не треба остављати већ треба дефинисати минималне радијусe. Паркинг места обележити према упутству.

Дефинисање шеме кретања унутар паркиралишта Шема кретања унутар паркиралишта треба да буде подржана хоризонталном и вертикалном сигнализацијом. Уколико је могуће треба обезбедити једносмерно кретање са што мање конфликтних тачака. Треба обезбедити кружно кретање (могућност враћања у било који од пролаза). При паркирању (тражењу слободног паркинг места) треба омогућити пролазак поред свих ламела за паркирање. При изласку из паркиралишта од паркинг места до самог излаза треба омогућити што краћу путању кретања.

Напомена: Како се предлог решења ради по критеријуму "макс. искоришћење површине локације" дозвољена је: Комбинација угла паркинг места Комбинација начина паркирања (ходом унапред/уназад) Двосмерно кретање у ламелама за α=90º или комуникацијама које обезбеђују “повратну вожњу” Ширина комуникације за једносмерно кретање је 4,5 m, а за двосмерно 5,5 m,

Примери: