VESTINA KOMUNIKACIJE Veština komunikacije podrazumeva sposobnost razumevanja jezika i ekspresije informacija.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Radionica: Emocionalna inteligencija
Advertisements

Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ.
ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
OШ “Краљ Петар I” СРПСКИ ЈЕЗИК Наташа Гавриловић.
Да поновимо:. Здравствено васпитни рад у превенцији менталних и емоционалних поремећаја.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
ГЛОБАЛНЕ И ПАРЦИЈАЛНЕ ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ
Показивачи у програмском језику C Дамјан Илић; Е32 Габриела Миленковић
Bezbednost i zaštita informacionih sistema
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Završna radionica Kuća ljudskih prava, Beograd,
Bajka u radu s djecom i odraslima
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
Tatjana Pivac, Milica Pavkov Hrvojević, Lana Zorić
Programski jezici.
КВИЗ ПОКРЕНИ КВИЗ.
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ.
Целобројно и реално дељење
Lokalna razvojna strategija
„MEDIJI I MI” „Mobitel u slobodno vrijeme koristim više od 5 sati dnevno.” „Pažljivo biram koga prihvaćam za prijatelja/pratitelja na društvenim mrežama.”
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
НИВО РИЗИКА.
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
NEŽELJENI KONTAKT.
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
мр.сци Велибор Срдић, виши асистент
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
Модели информационо-комуникационог система
METODE I TEHNIKE ZA ANALIZU I UNAPREĐENJE KVALITETA
KONFLIKTI doc. dr Slavko Alčaković
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
INTERNET Internet predstavlja globalnu računarsku mrežu, tj. mrežu svih mreža koja nema vlasnika i ne pripada nijednoj državi, a na njoj se mogu naći.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
RDA и BIBFRAME: библиографски опис за 21. век
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
РАЗГОВОРНИ ЈЕЗИК - ужи избор лексике - једноставне реченице - интонација, експресивност су прилагођени усменој комуникацији - честа је употреба архаизама,
ГРУПНИ СУПЕРВИЗИЈСКИ САСТАНАК - СТРУКТУИРАЊЕ
Књига је вреднија од свих споменика украшених сликама,рељефом и дуборезом,јер она сама гради споменике у срцу онога који је чита.                      
МЕНАЏМЕНТ У БАНКАРСТВУ
Turistička agencija Margita
... ODMORI DUŠU....
LOGO – Europskog dana jezika
Revenue Administration Modernization Project External and internal communication modernization Veljača 2012.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
INTERNET 5. razred.
Fishbone dijagram Prednosti Nedostaci Jednostavnost
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
JAVNOST KAO POLITIČKI SUBJEKT
Komunikacija i kultura:
PROFIL INTERNET Internetski servisi.
PREDVIĐANJE POTREBA ZA LJUDSKIM RESURSIMA Prof. Nikola Jančev.
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
август, године Инспектор-просвјетни савјетник: Гордана Попадић
Integrisane marketinške komunikacije
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Rešavanje problema pomoću računara
Informatika II-programiranje
Medijska pismenost i mladi
3.3. Uporaba elektroničke pošte
MREŽNA TOPOLOGIJA I LOGIČKA ORGANIZACIJA MREŽE
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

VESTINA KOMUNIKACIJE Veština komunikacije podrazumeva sposobnost razumevanja jezika i ekspresije informacija

BARIJERE U KOMUNIKACIJI Semantičke (simboli sa različitim značenjem, loše iskazane poruke, nerzjašnjenje sumnje, pogrešno “prevedene” poruke) Emocionalne ili psihološke (nezreo razvoj, nepažnja,gubitak razmene, slabo zadržavanjenepoverenje u komunikaciji, prekid komunikaciji) Organizacione (organizaciona pravila,status odnosa, kompleksnost organizacije) Barijere superiornosti (lične barijere, nemanje volje za komunikacijom, nedostatak prave inicijative)

Komunikacija uključuje tri komponente Verbalne poruke (reči koje izaberemo) Paraverbalne (način na koji izgovorimo reči) Neverbalne poruke (govor tela) Ove tri komponente se koriste da: Pošaljemo jasnu i konciznu poruku Primimo i korektno razumemo poruku koja nam je poslata