Да ли су нам потребне школске униформе?

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Demokratija.
Advertisements

Добар дан, драга децо! Данас ћемо учити: САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ
Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић,
Описивање Описивање.
SISTEMI PODRŠKE.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Projekat „Učim da učim“
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Прича о хлебу Вања Белецки
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
1. час: Одељењска заједница
Projekt OŠ Popovac Školski grb i himna.
Односне реченице.
Математички квиз за први разред, ОШ ,,Краљ Александар “
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
-веза наставе и оцењивања двосмерна
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Vježbe 3: Izgradnja tima
Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању
Демонстрација часа АУН
Гласно - тихо.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Покрајински секретар за образовање
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Funkcije.
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
К В И З.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Матема подухват - Моје кухињско нетривијално решење
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
Предиспитне обавезе студената
ДАН ДЕВОЈЧИЦА.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
Шта је портфолио професионалног развоја?
Специјализована ИТ одељења
Имам право да користим ИКТ
Стручно усавршавање у установи
Еколошки ефекти пројекта
Turistička agencija Margita
Osnovna škola “Popovac”
Т А М А Е И М Т К Сабирање
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
ТЕХНИЧКА ШКОЛА МАЈДАНПЕК.
I što bi smo trebali naučiti?
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Relacione baze –primer modelovanja baze
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Транскрипт презентације:

Да ли су нам потребне школске униформе? Радионица

Ученици вежбају способност исказивања сопственог става уз коришћење аргумената критичко мишљење вештине рада у групи и долажења до компромиса толеранцију да слушају једни друге Ученици развијају естетске критеријуме

Облик рада: фронтално, групно и индивидуално Материјал: фотографије униформи на табли или на папиру, папир А4 за сваког ученика, бојице Време: 90 минута

Ученици препричавају шта су сазнали од родитеља 1. Разговор о домаћем задатку: Ученици препричавају шта су сазнали од родитеља (која су њихова позитивна/негативна сећања на ношење униформи током школовања)

2. Дебата: Да ли су нам потребне школске униформе. Зашто 2. Дебата: Да ли су нам потребне школске униформе? Зашто? Подсећају се на правила дебатовања. Све важне заључке или питања записују на табли.

Закључци/питања петог четири: Безбедност: Лакше уочавамо уљезе у дворишту и школи. Учење: Мање времена потрошиш на комбиновање одеће. Ниси оптерећен изгледом. Ниси под стресом. Опуштен си и лакше учиш и сконцентрисан си на задатак. Новац: Ко ће да купи униформе? Родитељи? Школа? Колико униформи? Зимска и летња комбинација? Родитељи ће да уштеде новац за нашу гардеробу јер је нећемо прљати и цепати.

Закључци/питања петог четири: Другарство: Сви смо једнаки. Нема задиркивања због стила одевања. Бићемо поносни на униформу наше школе. Бићемо као тим. Може свако одељење да има неки јединствени детаљ. Индивидуалност: Нема креативности. Бићемо досадни сви исто обучени. Шта ако ми ружно стоји? Шта ако ми се не свиђа? Нећу да будем иста као све остале. То је превише озбиљно - па ми смо деца! Стил: Да ли ће девојчице имати и сукњу и панталоне? Свако ће за себе да дода неки детаљ да буде барем мало другачији.

Родитељ – сарадник Биљана Михајловић (графички дизајнер) 3. Разговор Сопствено искуство у вези са ношењем униформи. На табли и на сликама упознаје ученике са различитим врстама униформи. Разговара са ученицима о неопходним карактеристикама униформи.

4. Ученици се договарају о најлепшој униформи од неколико понуђених и представљају своје мишљење одељењу. Рад у групи.

5. Ученици цртају свој предлог за школски униформу.