Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
Демонстрација часа АУН
Трећи час, Демонстрација часа АУН на примеру сценарија за час – Класификација птица (из: Ивић, Пешикан, Јанковић, 2001: Активно учење/настава)
2
Листа активности на часу АУН 3.03.2011., прва група, У-2010/11
Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства Ученици дискутују у групи да ли неки примерак животиње припада класи птица (инсект-птица). Ученици у групи анализирају поједине примерке птица у односу на њихове карактеристике Ученици у групи упоређују – уочавају сличности и разлике између појеиних примерака птица Сумирање - кроз дефинисање критеријума за класификацију Представници група јавно презентују продукте групног рада (висока мотивација – учествују, ангажовани су скоро сви ученици; добра социо-емоционална атмосфера на часу) Ученици у групи упоређују своју класификацију са научном класификацијом , утврђују сличности и разлике
3
Листа активности на часу АУН 3.03.2011., друга група, У-2010/11
Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства, Ученици у групи дискутују о томе како изгледају поједине врсте птица за које до тада нису чули (нпр.: ему, и сл), Ученици прикупљају информације о врстама које им нису познате (од ученика из других група; то могу да буду – енциклопедије, net, ... ), …
4
Листа активности на часу АУН 3.03.2011., трећа група, У-2010/11
Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства, ангажованост, позитивна социо-емоционалан атмосфера, Ученици у групама дискутују о врстама птица за које до тада нису чули, Прикупљају информације од ученика из других група Ученици у групама уочавају сличности и разлике између врста, Ученици у групама на основу уочених сличности формирају критеријуме класификациј …
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.