ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2 caspomerideteta@hotmail.com.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Од права на партиципацију до праве партиципације
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
Унапређивање наставе употребом информационо комуникационих технологија
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
О ВРЕДНОВАЊУ КВАЛИТЕТА РАДА УСТАНОВЕ
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
Regionalna konferencija Almir Beridan
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Електронским учењем до креативне наставе
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
INKLUZIVNO OBRAZOVANJE
Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању
Васпитно-образовни циљеви у теорији и пракси курикулума
Rješavanje jednadžbi 2.
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Библија у васпитно-образовном процесу
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
ГРУПНИ СУПЕРВИЗИЈСКИ САСТАНАК - СТРУКТУИРАЊЕ
Православни Катихизис
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
Конференција Укљученост родитеља у рад школа и предшколских установа
ОЦЈЕЊИВАЊЕ ДРЖАВНИХ СЛУЖБЕНИКА
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Osnovne informacije o projektu
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Дођите нам сви! Реализацијом првих родитељских састанака (26 и 27.октобра) отпочела је реализација посебног програма – играонице под називом Дођите нам.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
АКТИВНОСТИ СТУДЕНАТА НА КАТЕДРИ ЗА ПЕДАГОГИЈУ Академска 2018/2019
НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2 caspomerideteta@hotmail.com

ЗАШТО?

Закон о основама система образовања и васпитања ЗАШТО? Закон о основама система образовања и васпитања Члан 6. Свако лице има право на образовање и васпитање. Лица са сметњама у развоју и са инвалидитетом имају право на образовање и васпитање које уважава њихове образовне и васпитне потребе у редовном систему образовања и васпитања, у редовном систему уз појединачну, односно групну додатну подршку или у посебној предшколској групи или школи у складу са овим и посебним законом. Члан 3. Систем образовања и васпитања мора да обезбеди за сву децу .. 2) квалитетно и уравнотежено образовање и васпитање --- прилагођено узрасним и личним образовним потребама.

ЗАШТО? Детаљно говоримо о: ИОП документацији Корацима у изради ИОП-а

ЗАШТО? Волимо ИОП-3 те се бавимо Типовима даровите деце

ЗАШТО? Полазници израђују педагошки профил конкретних ученика на самом семинару

ЗАШТО? Правилник о оцењивању Hauard Gardner

Стратегије и поступци прилагођавања наставе ЗАШТО? Стратегије за подучавање ученика са сметњама у развоју Стратегије и поступци прилагођавања наставе

218 ЗАШТО? ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА Резултати досадашње реализација овог програма на основу евалуације око 500 учесника говоре да је задовољство семинаром било веома високо. Највише су оцењени: применљивост прогама у пракси, аспекти рада и припремљености водитеља, што потврђује просечна оцена 3,81. Неки коментари полазника су: "Први од семинара на којем сам стварно нешто научио”; “Добили смо јасне, на примерима објашњене, предлоге који ће нам користити“. ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218