MARKETING ISTRAŽIVANJE I MIS

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Metodološki pristupi i metode u izučavanju SP
Advertisements

РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
Шта је наука?.
PREZENTACIJA PREDUZEĆA
Bezbednost i zaštita informacionih sistema
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Др Ката Шкарић Јовановић
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
REZULTATI POSLOVANJA PREDUZEĆA
TREND 2019 XXV GODINA SKUPOVA TREND Prof. dr VLADIMIR KATIĆ
Turistička propaganda
Menadzment I Marketing
Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент
Novi standard za poslovanje – Zašto Cloud tehnologija?
Menadžment kvaliteta – vježbe broj 2: Obrasci za prikupljanje podataka
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
Управљање инвестицијама
Упутство о друштвеној одговорности
РАЧУНОВОДСТВО ОДЛУЧИВАЊА (диференцијалних вредности)
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
MENADŽMENT KVALITETA Sistem kvaliteta Prof. dr Igor Todorović.
Prezentacija tema završnih radova po Katedrama
Upravljanje kvalitetom
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
I. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ О ПРЕДУЗЕЋУ, УПРАВЉАЊУ И ИНФОРМАЦИОНИМ ПОТРЕБАМА
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
Др Ката Шкарић Јовановић
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Groupware – novosti u dizajniranju organizacije ureda
LOKALNO POLITIČKO-PRAVNO OKRUŽENJE
EKONOMIKA PREDUZEĆA osmo predavanje Rezultati reprodukcije
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
Organizacija preduzeća
EFEKTI INSTRUMENATA MONETARNO-KREDITNE POLITIKE BRZINA OPTICAJA NOVCA
INOVATIVNI TIM DUNĐER NIŠ
Стручно усавршавање у установи
МЕНАЏМЕНТ У БАНКАРСТВУ
TAGUCHI METODA.
FINANSIJSKO POSLOVANJE -MENADŽMENT U BANKARSTVU-
Revenue Administration Modernization Project External and internal communication modernization Veljača 2012.
STANDARDI SISTEMA UPRAVLJANJA KVALITETOM ISO 9000
РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
Doc. dr Jelena Z. Stanković
Primena softvera u aktuarstvu na pragu IV industrijske revolucije
UNAPRIJEĐENA METODA PROCJENE KAPACITETA PRIKLJUČENJA OBNOVLJIVIH IZVORA ENERGIJE NA DISTRIBUTIVNU MREŽU Autori: Vito Kumelj, dr. Gorazd Krese, dr. Dejan.
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Procena vrednosti kapitala troškovnim pristupom
Системи менаџмента безбедношћу хране
Procena vrednosti kapitala troškovnim pristupom
ЧИТАЊЕ РЕВИЗОРСКИХ ИЗВЕШТАЈА
ИЗВРШЕЊЕ БУЏЕТА, МЕСТО И УЛОГА ЛОКАЛНЕ СКУПШТИНЕ
Plan poboljšanja pružanja usluge POBOLJŠANJE PRUŽANJA USLUGE
PREDVIĐANJE POTREBA ZA LJUDSKIM RESURSIMA Prof. Nikola Jančev.
2.РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
ПЛАНИРАЊЕ У ИНТЕРНОЈ РЕВИЗИЈИ
Testiranje novog proizvoda
Управљање ризицима и улога интерне ревизије
upravljanja projektima
Kontrolne karte – 1. dio.
Fakultet za poslovni menadžment Bar
Sadržaj predavanja Uvod u postupak procjene Metodologija procjene
NOVE ULOGE ODS-A NA MALOPRODAJNOM TRŽIŠTU I
14. PREDAVANJE.
Студијски програм Економија и менаџмент енергетике
PLAN PREZENTACIJE ALTERNATIVNIH I IZBORNIH PREDMETA
Транскрипт презентације:

MARKETING INFORMACIONI SISTEM, MARKETING ISTRAŽIVANJE I ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

MARKETING ISTRAŽIVANJE I MIS ODNOS MARKETING ISTRAŽIVANJA I MIS MIS (marketing istraživanje) MARKETING ISTRAŽIVANJE (mis) Kotler: “MIS čini kontinuirana i interakcijska struktura ljudi, opreme i postupaka radi prikupljanja, sređivanja, analize, procene i distribucije prikladnih, pravovremenih i tačnih informacija koje koriste donosioci odluka u marketingu radi poboljšanja marketing-planiranja, izvršenja i kontrole”.

Marketing istraživanje KOMPARATIVNE RAZLIKE Marketing istraživanje MIS 1. Istraživanje i prognoza problema koji se javljaju na području marketing funkcija i instrumenta Prate se ex post tržišna kretanja kojima se obezbeđuje ulazini tok informacija 2. Diskontinuiran proces Kontinuiran proces 3. Otkirivanje uzročno-posledičnih veza i rešavanje problema “Preventivno” delovanje da ne dođe do problema 4. Eksterne informacije Interne i eksterne informacije 5. Realizuje se po projektima Realizuje se kontinuirano 6. Rezultati =>Sadašnjost i budućnost Rezultati =>Prošlost i sadašnjost 7. Isključuju upotrebu računara Podržan računarima

MARKETING ISTRAŽIVANJE I ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA AMA :” Istraživanje tržišta predstavlja sakupljanje, beleženje i analizu činjenica vezanih za problem transfera i prodaje roba i usluga između proizvođača i potrošača”. Dva pristupa istraživanju tržišta Primena naučnih metoda Postavljanje određenog cilja

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA 1. Primena naučnoistraživačkih metoda 2. Sagledavanje tržišnih varijabli 3. Projekcija varijabli i uticaj na prodaju Marketing istraživanje je kompleksniji pojam od istraživanja tržišta Istraživanje tržišta (predviđanje tražnje i prodaje) Marketing istraživanje (upravljanje instrumentima marketing miksa kako bi se realizovali ciljevi preduzeća)

MARKETING ISTRAŽIVANJA OBJEKTIVNOST LIČNI I POLITIČKI MOTIVI DOKUMENTOVANOST PLANIRANJE

ULOGA I ZNAČAJ MARKETING ISTRAŽIVANJA MI usmereno je na sledeće aktivnosti: Utvrđivanje karakteristika tržišta ili segmenata Merenje i utvrđivanje tržišnih potencijala Analiza tržišnog udela Analiza prodaje Istraživanje trendova poslovanja Istraživanje potrošača i tražnje Istraživanje proizvoda Istraživanje cena Istraživanje distribucije Istraživanje promocije Istraživanje konkurentskih proizvoda

MARKETING ISTRAŽIVANJA-razlozi ISTRAŽIVANJA ZA OTKRIVANJE PROBLEMA ISTRAŽIVANJA ZA REŠAVANJE PROBLEMA Tržišni potencijal Segmentacije Tržišni udeo Proizvodi Imidž Cene Karakteristike tržišta Promocija Analiza prodaje Marketing kanali Poslovni trendovi Prognoziranje

MARKETING ISTRAŽIVANJA-tipovi AD HOC ISTRAŽIVANJA KONTINUIRANA ISTRAŽIVANJA Istraživanja prilagođena korisnicima Informacioni paneli Omnibus istraživanja Paneli televizijskih gledalaca Maloprodajna revizija Marketing baze podataka CRM Analiza WEB sajtova

MERKETING ISTRAŽIVANJE Rezultati doprinose: Uspešnoj adaptaciji instrumenata marketing miksa složenim uslovima na tržištu Usavršavanju komunikacionog procesa između preduzeća i tržišta Poboljšanju marketing strategije preduzeća Boljim rezultatima koje ostvaruje marketing menadžment

HVALA NA PAŽNJI!