Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
prof. drMirko Simikić1, prof. dr Milan Tomić1
Advertisements

Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
CILJANOM AKREDITACIJOM KA INTERNACIONALIZACIJI UNIVERZITETA
IMQF Бранко Урошевић 16. мај
Tatjana Pivac, Milica Pavkov Hrvojević, Lana Zorić
Kancelarija za poslovnu podršku
MOBILNOST STUDENATA I NASTAVNOG OSOBLJA U OBLASTI ARHITEKTURE IZMEĐU FAKULTETA TEHNIČKIH NAUKA U NOVOM SADU (SRBIJA) I UNIVERZITETA U ALCALI (ŠPANIJA)
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
Poglavlje 1 EVROPSKI PRIORITETI I NACIONALNI SISTEM ZA RAZVOJ ŠKOLA
MARKETING ISTRAŽIVANJE I MIS
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
KARIJERNO VOĐENJE STRUKOVNIH MENADŽERA
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ВИСОКА ГРАЂЕВИНСКО – ГЕОДЕТСКА ШКОЛА СТРУКОВНИХ СТУДИЈА
Упутство о друштвеној одговорности
Prezentacija tema završnih radova po Katedrama
Upravljanje kvalitetom
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
I. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ О ПРЕДУЗЕЋУ, УПРАВЉАЊУ И ИНФОРМАЦИОНИМ ПОТРЕБАМА
IPA Komponenta IV. Razvoj ljudskih potencijala Završna konferencija projekta Radne sposobnosti - izvor znanja Slavonski Brod, 24. siječanj Velika.
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
Agencija za mobilnost i programe EU
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
SARADNJA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA - AKADEMSKE I STRUKOVNE STUDIJE
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Upravljanje odnosima s javnošću
LOKALNO POLITIČKO-PRAVNO OKRUŽENJE
Projekt prekogranične suradnje Sjeverozapadna Irska
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Organizacija preduzeća
prof. dr Slobodan Aćimović ms Veljko M. Mijušković
STRATEGIJSKI MENADŽMENT
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
МЕНАЏМЕНТ У БАНКАРСТВУ
FINANSIJSKO POSLOVANJE -MENADŽMENT U BANKARSTVU-
Povećanje i iskazivanje vrijednosti unutarnje revizije
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
Revenue Administration Modernization Project External and internal communication modernization Veljača 2012.
STANDARDI SISTEMA UPRAVLJANJA KVALITETOM ISO 9000
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
City Center one.
Uvod u pravo Evropske unije
Integrisani informacioni sistemi
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
PREDVIĐANJE POTREBA ZA LJUDSKIM RESURSIMA Prof. Nikola Jančev.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
ПЛАНИРАЊЕ У ИНТЕРНОЈ РЕВИЗИЈИ
Testiranje novog proizvoda
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
TURISTIČKO-HOTELIJERSKI KOMERCIJALIST
Integrisane marketinške komunikacije
Bezbednost u sportu, upravljanje rizicima i Menadžment u sportu
Fakultet za poslovni menadžment Bar
NOVE ULOGE ODS-A NA MALOPRODAJNOM TRŽIŠTU I
Zajednički master programi
Učešće zemalja zapadnog Balkana u programu ERASMUS +
14. PREDAVANJE.
Студијски програм Економија и менаџмент енергетике
PLAN PREZENTACIJE ALTERNATIVNIH I IZBORNIH PREDMETA
Транскрипт презентације:

Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент Проф. др Слободан Аћимовић 17. мај 2016.

Сврха и структура модула Модул МАРКЕТИНГ МЕНАЏМЕНТ нуди студентима унапређена и развијена знања, концепције, стратегије и вештине савременог маркетинга у свим својим функционалним и специфичним маркетиншким аспектима; Предмети носе 42 ЕСПБ бода, мастер рад 18 ЕСПБ бодова; 6 предмета – 4 предмета боје модул и обавезна су, а 2 су изборна, од тога је 1 општег типа а 1 је специјалистички;

Курикулум модула

Знања се добијају у домену стратегијског маркетинга; стратешког и оперативног управљања брендом; анализе потрошача и планирања и спровођења истраживања њихових ставова и понашања, за потребе маркетинга; управљања међународним маркетинг активностима; маркетиншких комуникација и њихове интеграције; широког спектра активности управљања дистрибуцијом (маркетиншких и логистичких аспеката); директног маркетинга; менаџмента продаје и односа са купцима; дистрибуције.

Компетенције за радна места Бренд менаџер, Менаџер клијената (у маркетинг агенцијама), Менаџер тржишта, Маркетинг менаџер, Директор маркетинга, Менаџер продаје, Менаџер дистрибуције, Специјалиста за истраживање тржишта и маркетинга, Консултант у области маркетинг менаџмента, Предавач или професор у средњим школама, асистент на високошколским установама итд.