TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Advertisements

МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Eksperimentalni program
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
Menadžment kvaliteta – vježbe broj 2: Obrasci za prikupljanje podataka
О ВРЕДНОВАЊУ КВАЛИТЕТА РАДА УСТАНОВЕ
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
Meтодика наставе физике
Literatura Cotton, D., Faley, D. & Kent, S., (2012). Market Leader Pre-intermediate Business English Course Book. Pearson Longman, UK Rogers, J. (2012).
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Шта је семинарски рад? Семинарски рад је писани рад једног студента или групе студената у коме се обрађује одређена тема.
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
ПРИКАЗ ИЗБОРНОГ ПРЕДМЕТА: ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРИЈЕ АЛГОРИТАМА
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
doc. dr Nataša Simeunović
Физика околине.
Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Prof. dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić Prof. dr. sc. Željka Kamenov
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Upravljanje odnosima s javnošću
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Сазнавање у настави Видови сазнања:
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Шта је портфолио професионалног развоја?
Organizacija preduzeća
Organizacija “Izabrane teme”
Стручно усавршавање у установи
195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.
Lokalni ekonomski razvitak
LOGO – Europskog dana jezika
Физика 1 ИТ.
PREZENTACIJA KOLEGIJA METODE DALJINSKIH ISTRAŽIVANJA U GEOLOGIJI
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Увод у објектно оријентисано програмирање
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Uvod u znanstveni rad Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji Uvod u znanstveni rad 2008./2009.
Uvod u pravo Evropske unije
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
ОШ “ВУК КАРАЏИЋ” - СУРЧИН
Основи музичке културе
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Пондерисање 4/5. октобар
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Integrisane marketinške komunikacije
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ПРОФЕСИОНАЛНИ ПОРТФОЛИО
Mehanika Šifra predmeta Status predmeta Semestar Broj ECTS Fond časova
Транскрипт презентације:

TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA PORTFOLIO

PORTFOLIO zbirka studentskih radova koja studentu i nastavniku odražava studentove napore, napredak i postignuća u okviru kolegija Teorija nastave govornog i pismenog izražavanja

SVRHA PORTFOLIJA KAO OBLIKA PRAĆENJA I VREDNOVANJA vrednovanje učinkovitosti programa vrednovanje individualnoga napretka studenata utvrđivanje studentovih potreba, poboljšanje učinkovitosti učenja

SVRHA PORTFOLIJA KAO OBLIKA PRAĆENJA I VREDNOVANJA poticanje studenata na veću učinkovitost, promoviranje samovrednovanja i motiviranje studenata poticanje nastavnika na učinkovitiji proces poučavanja bolja obaviještenost o procesu i rezultatu učenja i poučavanja

SADRŽAJ PORTFOLIJA Uvod Osvrti Završni dio

Uvod studentova razmišljanja o djelatnostima jezičnoga izražavanja, odnosno o kulturi slušanja, govorenja, čitanja i pisanja

OSVRT znači vlastiti kritički stav prema izabranome sadržaju. Osvrti osvrt na pročitanu literaturu osvrt na odabrano predavanje osvrt na odabrani seminarski sat osvrt na izlaganje kolege studenta osvrt na aktivnosti na nastavi osvrt na … OSVRT znači vlastiti kritički stav prema izabranome sadržaju.

Završni dio portfolija pisane aktivnosti na nastavi AKTIVNOSTI NA NASTAVI su svi uručci koji nastaju radom na nastavi.

Rok za predaju porfolija: 30. svibnja 2017.