Гласно - тихо.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
Врсте речи Српски језик 4
ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
Непроменљиве речи обрада
Шта видимо на слици? Ко је на слици? Шта ради дечак? Дечак чита књигу.
ЖИВОТИЊЕ У ПОВРТЊАКУ И НА ЊИВИ
Описивање Описивање.
КРЕТАЊЕ ПРОИЗВОДИ ЗВУК
Аутор: Биљана Антић, професор српског језика и књижевности
Učenje i suradnja uz Blended Play
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Nastavna jedinica: 8.1. Upoznavanje alata za izradu prezentacija
РЕЛИГИЈА И УМЕТНОСТ СТАРЕ ГРЧКЕ
Прича о хлебу Вања Белецки
1. час: Одељењска заједница
Projekt OŠ Popovac Školski grb i himna.
СУБЈЕКАТ ПРЕДИКАТ Свјетлана Поповић.
Kronike iz Narnije: Konj i njegov dječak
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Барокне тенденције у српској књижевности
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Демонстрација часа АУН
Да ли су нам потребне школске униформе?
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
КРЕАТИВНИ КУТАК Јесен.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
КВИЗ ЗНАЊА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Притисак чврстих тела.
Сазнавање у настави Видови сазнања:
СЛИКАРКА ЗИМА ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ.
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
ОД 23. СЕПТЕМБРА ДО 21. ДЕЦЕМБРА
Имам право да користим ИКТ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovna škola “Popovac”
Molitva na prste.
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
"С в е т и С а в а" Аранђеловац Симетрала дужи. Симетрала угла
DETALJAN OPIS PROJEKTA
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
Osnovne informacije o projektu
DIVLJE ŽIVOTINJE.
Osnovne informacije o projektu
4.ЈУНИ 2015.ГОДИНЕ НОВИ САД, СТАДИОН „КАРАЂОРЂЕ“
Милован данојлић.
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Relacione baze –primer modelovanja baze
Слушање музике.
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
Основи музичке културе
Konačno rešenje ЈЕСЕН A1 B1 A2 B2 A3 B3 A4 B4 Kolona A Kolona B
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
У циљу коришћења електричне енергије за различите намјене неопходно је да постоје:
Sastavni delovi su isti ali kad se razmeste nastane RUPA??
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Suprotni brojevi i apsolutna vrijednost
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Гласно - тихо

Физичко васпитање: Развој моторике Задатак часа Опажање и извођење степена динамике гласно-тихо Веза са осталим областима Физичко васпитање: Развој моторике

Садржај часа 1. Слушање песме Зец копа репу,З. М. Васиљевић 2. Извођење бројалице Плива патка преко Саве 3. Учење песме Иде мали меца, (Д. Марковић) 4. Певање песме Иде мали меца уз свирање ритмичке пратње на инструментима који су израђени од јесењих плодова 5. Играње гласом: извођење различитих ономатопеја и других гласовних комбинација у динамици гласно-тихо

(1) Слушање песме “Зец копа репу”, З. М. Васиљевић Питања за разговор после првог слушања: 1. О коме се говори у песми? (Уочавање ликова из песме) 2. Ко изводи песму? (препознавање извођења-дечји хор) Припрема за друго слушање: (1) Подстаћи ученике на уочавање гласног и тихог певања уз коришћење појмова гласно-тихо и реаговање покретом у складу са степеном динамике (гласно-енергична, оштра гестикулација-дизање руку изнад главе, тихо-мек, прикрадајући покрет или ослањањем главе на длан). Питања после другог слушања: (1) Који и зашто су неки делови песме гласни, а неки тихи?

(2) Извођење бројалице Први корак: Бројалицу изговарати разговетно делећи је на слогове. Други корак: Изговарати бројалицу уз извођење ритмичког удара према датој анимацији (четири удара о клупу, па четири пљеска изнад главе...) Пли -ва па -тка пре-ко Са-ве * * * * но - си пи-смо на врх гла-ве * * * * у том пи-сму пи - ше * * * * не во- лим те ви - ше. Погледајте анимацију

(3) Учење песме “Иде мали меца”,(Д. Марковић) Први корак: Распевавање ученика на познатим песмама. Поновити песму Јесен и песму-игру Иде маца око тебе. Други корак: Слушање и доживљај песме Иде мали меца. Трећи корак: Учење песме методом рада по слуху тј. у дијалогу наставник-ученик по фразама (2+2 такта). Четврти корак: Певање песме уз примену гласно-тихог извођења у складу са текстом. Подстаћи ученике да, на основу претходног искуства, сами одреде где ће певати гласно, а где тихо.

(4) Певање песме “Иде мали меца”, уз свирање ритмичке пратње Певање песме пратити на инструментима који су израђени од јесењих плодова. Ритмичку пратњу изводити према датом обрасцу (видети илустрацију): штапићи свирају ритмички удар у 1. и 2. и 5. и 6. такту, а кестење (пљескала) – ритам мелодије у 3. и 4. и 7. и 8 такту.

(5) Играње гласом: извођење различитих ономатопеја и других гласовних комбинацији у динамици гласно-тихо. Звучни примери: лавеж пса, кокодакање кокошке, цвркут птица, њиштање коња, зујање инсеката, хук ветра, звоњава црквених звона, звоњавa телефона Први корак: Са звучних примера препознавати гласне и тихе звуке уз коришћење одговарајуће терминологије гласно-тихо. Други корак: Гласом дочарати разне ономатопеје (оглашавање животиња, зујање инсеката, дување ветра, звоњаву црквених звона, телефона... у степенима динамике гласно-тихо).