Проф.др Емина Копас-Вукашиновић

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Metodološki pristupi i metode u izučavanju SP
Advertisements

Завод за унапређивање образовања и васпитања
Sociologija sa sociologijom prava
Шта је наука?.
prof. drMirko Simikić1, prof. dr Milan Tomić1
DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
Од права на партиципацију до праве партиципације
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Појам и суштина курикулума
ALICE SALOMON OSOBA I DJELO.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Zagreb, studenog godine
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Мерни ланци Провера: Машински елементи
Унапређивање наставе употребом информационо комуникационих технологија
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Сарадња кадра у ПУ и школи
ПРЕДМЕТ И ПОДЕЛА ДРУШТВЕНЕ ГЕОГРАФИЈЕ.
НАУЧНИ ИДЕНТИТЕТ НАСТАВНЕ ДИСЦИПЛИНЕ
СТРУКТУРА ДРУШТВА.
Meтодика наставе физике
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ХОРИЗОНТАЛНО И ВЕРТИКАЛНО СТРУКТУИРАЊЕ ЈАВНОСТИ
Електронским учењем до креативне наставе
Sociologija sa sociologijom prava
Васпитно-образовни циљеви у теорији и пракси курикулума
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
Покрајински секретар за образовање
Физика као наставни предмет
Библија у васпитно-образовном процесу
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
SARADNJA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA - AKADEMSKE I STRUKOVNE STUDIJE
Informacijska pismenost
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Сазнавање у настави Видови сазнања:
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ФИЛОЗОФИЈА МАТЕМАТИКЕ
Organizacija preduzeća
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Књига је вреднија од свих споменика украшених сликама,рељефом и дуборезом,јер она сама гради споменике у срцу онога који је чита.                      
Стручно усавршавање у установи
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Овај пројекат финансира
Organizacija preduzeća
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
Sociologija sa sociologijom prava
JAVNOST KAO POLITIČKI SUBJEKT
Сиромаштво и друштвена изопштеност
Иницијативу су покренули
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Проширена делатност и верификација установа
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
Транскрипт презентације:

Проф.др Емина Копас-Вукашиновић emina.kopas@pefja.kg.ac.rs Педагогија као наука о васпитању у систему научних и педагошких дисциплина Проф.др Емина Копас-Вукашиновић emina.kopas@pefja.kg.ac.rs

ПЕДАГОГИЈА КАО НАУКА Научна заснованост педагогије Прве педагошке идеје IX-V век п.н.е. Развој теорије о васпитању и унапређивање педагошке праксе Научна заснованост педагогије

pais, paidos - dete, dečak ОДРЕЂЕЊЕ ПОЈМА Педагогија grč. paidagogus (onaj koji vodi dete) pais, paidos - dete, dečak ago, again - voditi

ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГИЈЕ ВАСПИТАЊЕ Наука о оспособљавању људи Истраживање педагошке стварности Оспособљавање (васпитање) људи за живот, рад и учење...

ЦИЉ ПЕДАГОГИЈЕ Истражити законитости развоја, образовања и васпитања; Истражити законитости развоја, образовања и васпитања; Проналажење начина што успешнијег и квалитетнијег деловања појединца у заједници, његово самостално и успешно сналажење у животу; Оспособљавање појединца за живот, рад и учење.

ТЕОРИЈСКИ И ПРАКТИЧАН РАЗВОЈ ПЕДАГОГИЈЕ ...је условљен различитим чиниоцима: Друштвена условљеност васпитања; Научно технолошки и технички развој, Функционалност школског система и квалитет програма (курикулума); Јединствено деловање свих чинилаца.

ЗАДАЦИ ПЕДАГОГИЈЕ Проучавање и истраживање педагошких појава; Открива и одређује педагошке законитости и теорију васпитања; Унапређивање педагошке теорије и праксе; Вредновање остварених резултата у педагошкој теорији и пракси; Развија и унапређује специфичну методологију научних истраживања педагошких феномена; Повезивање научних педагошких и других сазнања у јединствен систем научних сазнања; Примена властитих сазнања у другим наукама, ...

Хвала на пажњи!