СТИЛОВИ УЧЕЊА.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Направити добру Power Point презeнтацију ...
Advertisements

ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
Описивање Описивање.
ВИОЛИНА Мирослав Демак.
Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
КРЕТАЊЕ ПРОИЗВОДИ ЗВУК
ТЕХНИЧКО И ИНФОРМАТИЧКО ОБРАЗОВАЊЕ ЗА 6. РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Projekat „Učim da učim“
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Прича о хлебу Вања Белецки
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
Барокне тенденције у српској књижевности
Meтодика наставе физике
ГРАФИЧКЕ КОМУНИКАЦИЈЕ
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Спаси воду спаси свој живот!.
KOMPOZICIJA I DIJELOVI SEMINARSKOG RADA
Да ли су нам потребне школске униформе?
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
Мудрост топле чоколаде
Наставна средства физике
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Funkcije.
METODE I TEHNIKE ZA ANALIZU I UNAPREĐENJE KVALITETA
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Др Наташа Папић-Благојевић
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Шта је портфолио професионалног развоја?
Пишемо писаним словима по диктату
Др Наташа Папић-Благојевић
Računarska grafika Vrste i podjela.
Имам право да користим ИКТ
Златна правила лепог понашања
Теме предавања: Векторска и растерска графика
Православни Катихизис
Стручно усавршавање у установи
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
Statičke i dinamičke web stranice
Digitalne igre u nastavi
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
Jelena Franić Rihter, prof.
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Multimedijalni sistemi
Uvod u znanstveni rad Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji Uvod u znanstveni rad 2008./2009.
Osnovne informacije o projektu
Слушање музике.
Анализа структуре.
...šta po njoj se razlila lipa žućkasta boja. Zavičajni govor Promotri pjesnikove riječi. ...šta po njoj se razlila lipa žućkasta boja. ...šta.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ-ПРОТЕТИКА И ОРТОТИКА
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

СТИЛОВИ УЧЕЊА

ОСНОВНИ СТИЛОВИ УЧЕЊА ПОСТОЈЕ ТРИ ОСНОВНА СТИЛА УЧЕЊА То су: 1.ВИЗУЕЛНИ стил - подразумева учење гледањем 2.АУДИТИВНИ стил - подразумева учење слушањем 3.КИНЕСТЕТИЧКИ (телесни) стил – подразумева учење покретом, додиром и активношћу

1.ВИЗУЕЛНИ СТИЛ УЧЕЊА КАРАКТЕРИСТИКЕ: -морају нешто да виде да би запамтили -преферирају илустрације, читање написаног, одлични су у писменом бележењу предавања често користе изразе попут: “Ово ми изгледа добро...”, “Да видим...”, “Имам потпуну слику...” -уредни су и организовани - брзо причају - дугорочно планирају - уочавају детаље - памте помоћу видних асоцијација, добро памте лица - воле да читају -не памте вицеве

-орјентишу се на изглед – било да је реч о облачењу или презентацији одређеног материјала -имају изражен осјећај за боје због чега могу имати и уметничке склоности -воле да цртају и пишу, имају углавном леп рукопис -не омета их бука - често знају шта би рекли, али теже проналазе речи - мирнији су по природи - више преферирају писмено испитивање од усменог испитивања

ТЕХНИКЕ ЗА УЧЕЊЕ: читање, истраживање, дијаграми речи или графикони, белешке речима, означавање писаног материјала... МАТЕРИЈАЛ ЗА УЧЕЊЕ: дијаграми, графикони, нацрти, предмети, цртежи, филмови...

2.АУДИТИВНИ СТИЛ УЧЕЊА КАРАКТЕРИСТИКЕ: - уче слушајући и пре ће запамтити оно што чују, него оно што виде - добри су у слушању предавања, али понекад имају тешкоћа у писању бележака - често користе изразе као: “Чујем шта ми говориш...”, “Слушам те...” - “причају” сами са собом за време извођења активности - бука им врло лако поремети концентрацију и пажњу - воле да читају наглас - воле да слушају док им се објашњава и воле сами да објашњавају

- добри су у имитацији гласова и начина говора других људи - рукопис им обично није леп - причљиви су и воле расправу - врло су детаљни у описима - имају проблема с активностима које укључују визуализацију - више воле музику од ликовне уметности - отворене су и комуникативне особе - преферирају усмено испитивање

ТЕХНИКЕ ЗА УЧЕЊЕ: читање наглас, читање уз аудиозапис, интерактивни рачунарски програми, усмена излагања, рад у пару... МАТЕРИЈАЛ ЗАУЧЕЊЕ:музика, песме, предавања, усмена објашњења, усмено препричавање

3.Кинестетички стил учења КАРАКТЕРИСТИКЕ: - уче путем телесних покрета, додира и важно им је да виде како предмет ради, како се с њиме рукује - често користе изјаве као: “Не пратим те...“ или “Врати се - изгубио сам се…“ - често користе глаголе у разговору или описима - додирују људе да би привукли њихову пажњу - стоје близу особе којој се обраћају код причања често гестикулишу, машу рукама и имају изражену мимику лица орјентисани су на телесну активност и често су у покрету - облаче се лежерно и спортски

- воле да израђују ствари и испробавају нове активности - најбоље памте изводећи одређени покрет - тешко им је да одрже концентрацију кроз дужи временски период па често тресу ногама док уче, шкљоцају оловком или лупкају - воле акционе филмове и књиге - воле да глуме и уживају у различитим активностима и играма које укључују покрет - радо учествују у изради модела, макета, извођењу експеримента - добро се орјентишу у простору - радо уче помоћу рачунара - врло су отворене особе

*Најчешће у школи имају проблема у учењу управо ученици са овим стилом учења, јер се традиционално предавање веже највише уз аудитивни и визуелни стил учења. ТЕХНИКЕ ЗА УЧЕЊЕ: конструирање, састављање, растављање, кретање, играње, цртање, бојање,писање,плесање, ходање, пресликавање, моделирање... МАТЕРИЈАЛ ЗАУЧЕЊЕ: материјали различитих текстура, макете, коцке,вежбанке, сликовне белешке, бојанке...

ХВАЛА НА ПАЖЊИ!!!