Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
Златна правила лепог понашања
2
Уважавање другог представља уље у механизму опхођења.
„Молим“ и „Хвала“ олакшавају живот.
3
Љубазност има чаробно дејство поготово у компликованим ситуацијама.
Спремност да се помогне значи: чинити добро другима, не очекујући ништа за узврат.
4
Интересовање за другог и пажња стварају добру атмосферу.
Комфликтне и критичне ситације решавамо љубазно, рационално и стрпљиво. (разговор је „алфа и омега“)
5
Уредно облачење и негована спољашњост представљају вид обзира према корисницима и колегама.
Приватни разговори, усмени и телефонски, воде се иза „Кулиса“
6
Квалитет наших услуга мери се љубазношћу.
Обзирност је један од елемената културног опхођења.
7
Самоконтрола и промишљање сопственог понашања стално су присутни.
Толеранција и уважавање су темељи пријатне и успешне сарадње.
8
Тон: корисницима и колегама обраћамо се онако како желимо да се они обраћају нама.
Обећавамо само оно што можемо да испунимо.
9
Говоримо јасно и изражавамо се разумљиво.
„Да“ је одраз је нашег позитивног става према другоме.
10
Слушати и свакоме дозволити да заврши свој исказ, јесу претпоставке за неометану комуникацију.
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.