Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Златна правила лепог понашања

Сличне презентације


Презентација на тему: "Златна правила лепог понашања"— Транскрипт презентације:

1 Златна правила лепог понашања

2 Уважавање другог представља уље у механизму опхођења.
„Молим“ и „Хвала“ олакшавају живот.

3 Љубазност има чаробно дејство поготово у компликованим ситуацијама.
Спремност да се помогне значи: чинити добро другима, не очекујући ништа за узврат.

4 Интересовање за другог и пажња стварају добру атмосферу.
Комфликтне и критичне ситације решавамо љубазно, рационално и стрпљиво. (разговор је „алфа и омега“)

5 Уредно облачење и негована спољашњост представљају вид обзира према корисницима и колегама.
Приватни разговори, усмени и телефонски, воде се иза „Кулиса“

6 Квалитет наших услуга мери се љубазношћу.
Обзирност је један од елемената културног опхођења.

7 Самоконтрола и промишљање сопственог понашања стално су присутни.
Толеранција и уважавање су темељи пријатне и успешне сарадње.

8 Тон: корисницима и колегама обраћамо се онако како желимо да се они обраћају нама.
Обећавамо само оно што можемо да испунимо.

9 Говоримо јасно и изражавамо се разумљиво.
„Да“ је одраз је нашег позитивног става према другоме.

10 Слушати и свакоме дозволити да заврши свој исказ, јесу претпоставке за неометану комуникацију.


Скинути ppt "Златна правила лепог понашања"

Сличне презентације


Реклама од Google