Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
[napisati ime inovacije]
Advertisements

Kultura javnoga govora
Направити добру Power Point презeнтацију ...
SISTEMI PODRŠKE.
Vrednovanje lokalne zajednice/ekonomije
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Показивачи у програмском језику C Дамјан Илић; Е32 Габриела Миленковић
Реализатори: Горинка Бајић и
Bajka u radu s djecom i odraslima
(NE)DISCIPLINA U NASTAVI Učiteljica: Tamara Šumrada
Test tri sita.
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Односне реченице.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Логички задаци.
PRIJATELJSTVO.
OPERA.
Kako koristimo Internet!?
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
POSTULATI SPECIJALNE TEORIJE RELATIVNOSTI
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Размисли Шта је природа? Како се дели природа?
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Vježbe 3: Izgradnja tima
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
Rješavanje jednadžbi 2.
NEŽELJENI KONTAKT.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Да ли су нам потребне школске униформе?
Kraljević i prosjak Mark Twain Dino Zrilić 6.b.
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
Библија у васпитно-образовном процесу
Припремио вјероучитељ Драган Ђурић
Мудрост топле чоколаде
općenito i na internetu
Funkcije.
Сабирање и одузимње преко 1000
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
KONFLIKTI doc. dr Slavko Alčaković
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
ULOGA ŠKOLSKIH BIBLIOTEKA I BIBLIOTEKARA S OBZIROM NA KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA Seminar za direktore škola o ulozi školskih biblioteka u demokracijskim.
A-Osnovni + + U S Č P = 550 Vreme rešavanja: 1 Minut
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
„БАКА И ТОРТА“ -поучна прича.
Primjena trigonometrije izvan školskih klupa…
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
Eksperiment.
Т А М А Е И М Т К Сабирање
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ТЕХНИЧКА ШКОЛА МАЈДАНПЕК.
Osnovne informacije o projektu
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
Саобраћај.
Права и обавезе ученика
Iskustva programera iz realne prakse
Телеолошки аргументи Хјумова формулација (Дијалози, глава 2, стр 27-8; курзив је убачен): Погледајте свет око себе; размислите о целини и о сваком њеном.
Транскрипт презентације:

Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу! Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу! ЗДРАВО ДРУГАРИ! Кликни овде и започни !

КОНФЛИКТИ

ШТА ЈЕ ТО СУКОБ? НЕСЛАГАЊЕ ИЗМЕЂУ ДВА ИЛИ ВИШЕ САГОВОРНИКА О ОДРЕЂЕНОМ ПРОБЛЕМУ ИЛИ ЊЕГОВОМ РЕШЕЊУ.

Разлози избијања конфликата у одељењу су најчешће снажне и непроменљиве потребе ученика које доводе до непожељног понашања. Конфликти су неизбежни у људским односима. Сами по себи КОНФЛИКТИ НИСУ НИ ДОБРИ НИ ЛОШИ! Лоше или добре могу бити њихове последице.

Договарамо правила рада

Животне вредности

Животне вредности човек носи са собом Животне вредности човек носи са собом. Делимице као наслеђе, делимице настале током одрастања. Могу да буду одређени став према породици, хигијени, начину становања, реду, току школовања, образовању, послу, ... Многа деца одрасту једноставно преузимајући родитељске норме - и добре и лоше.

ПОДЕЛА У ГРУПЕ

ИНТЕРВЈУ У ТРИ КОРАКА – 10 минута Договорити се у оквиру групе ко ће постављати питања, а ко ће одговарати на питања. Када завршите интервјуисање, замените улоге. На крају извештавате све присутне...

Шта ми у школи не одговара? ПИТАЊА ЗА ИНТЕРВЈУ Шта ми у школи прија? Шта ми у школи не одговара?

ИЗВЕШТАВАЊЕ

На договорени знак почиње да се ради задатак. ТЕХНИКА – СТАНИЦЕ Свака група започиње од једног стола и у правцу казаљке на сату иде од стола до стола. На договорени знак почиње да се ради задатак. На договорени знак након истека одређеног времена прелази се на следећи сто ради задатак који је на њему. Материјале са стола не носите, већ само свој папир на коме радите.

При решавању датих ситуација : Разговарај о проблему. Наступи мирољубиво. Нападај проблем, а не особу. Усредсреди се на оно што је важно у том проблему.

Како се осећамо када нас неко удари? ТЕХНИКА СТАНИЦЕ – питања Како се осећамо када нас неко удари? Како се осећамо када нам неко упућује погрдне речи? Шта не волимо што друга деца раде? Шта би смо волели да деца раде?

ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА

ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА У мислима се стављате у ликове из ситуација Пишемо драмски текст на задату ситуацију У мислима се стављате у ликове из ситуација Уочавате проблем у свакој ситуацији Тражите могућа решења Доносите одлуку Састављате т драмски екст Глумите Коментаришете сваку одглумљену ситуацију Анализирате начин на који сте решили проблем Износите још нека могућа решења ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА

Замислите да је велики одмор. Играте се у школском дворишту Замислите да је велики одмор. Играте се у школском дворишту. Желите лопту коју има ваш друг, отимате му је... Маријина најбоља другарица је свима испричала оно што је Маја рекла у поверењу, а тиче се лоших односа између њених родитеља. Сада је Марији непријатно. Пролазите кроз ходник, другови вам упућују ружне речи јер носите наочаре...После извесног времена не можете да издржите понижавање. Како то решити? Бранко је миран, тих дечак. Пажљив је и добар друг, али га деца избегавају. Његову усамљеност користе два ученика осмог разреда и кад мисле да их нико не види, узимају му новац. Све то посматра никола... ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА

ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА Размислите и о речима нашег писца Иве Андрића: ” Такви смо ми људи, једном мером меримо реч када је упућујемо људима око себе, а посве другом када нас та иста реч, враћена, удари у лице. А ствар би била у реду када бисмо, упућујући речи другоме, имали барем десети део оне осетљивости коју показујемо примајући ту исту реч упућену нама.” ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА

ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА Свако од нас може помоћи у решавању конфликата: Посматрањем како властито понашање и ставови утичу на друге; Тражењем нових, ефикаснијих техника управљања негативним емоцијама; Учењем како да се поставимо и радимо са “тешким” људима и ситуацијама; Слушањем шта други имају да кажу. ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА

ИЗВЕШТАВАЊЕ И АНАЛИЗА