ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Advertisements

Завод за унапређивање образовања и васпитања
ТЕХНИЧКО И ИНФОРМАТИЧКО ОБРАЗОВАЊЕ ЗА 6. РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
План и програми наставе и учења
КОМПЕТЕНЦИЈЕ ВОДИТЕЉА И СПЕЦИФИЧНОСТИ РАДА У ПРОДУЖЕНОМ БОРАВКУ
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Сарадња кадра у ПУ и школи
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Спаси воду спаси свој живот!.
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
НИВО РИЗИКА.
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Покрајински секретар за образовање
Физика као наставни предмет
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
Вртић Лабуд Моја породица слави Васкрс
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA, ZAGREB
Osnovne informacije o projektu
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
Okidač /triger/ seksualno agresivnog ponašanja kod osoba sa IO
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Права и обавезе ученика
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Продужени боравак

За родитеље Продужени боравак је организовани облик продуженог рада са ученицима од првог до четвртог разреда основне школе. Представља могућност да деца, поред редовне наставе, буду у школи још један део дана, док су им родитељи на послу.

Организација дневних образовних задатака у складу са васпитно-образовним потребама ученика која подразумева: самосталан рад ученика, упућивање, објашњавање, пружање помоћи ученицима у савладавању наставних садржаја, праћење израде домаћих задатака, рад на продубљивању и систематизовању наставних садржаја... Планирање што разноврснијих садржаја и облика слободних активности неопходних за развој свих компонената личности ученика (интелектуалне, моралне, физичке, радно- техничке, естетске...). Организовање слободног времена ученика Брига о правилној исхрани ученика; Сарадња са учитељима у редовној настави (праћење програма рада учитеља у редовној настави са посебним освртом на циљеве и задатке, успостављање контроле над дневним образовним задацима и образовним потребама појединог ученика); Учествовање у културним догађајима и обележавању значајних датума школе;

ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Дневни распоред активности: 08:00 – 08:45 0 час Допунска настава, секције 09:00 – 09:45 1. час   РЕДОВНА НАСТАВА 09:50 – 10:35 2. час 11:00 – 11:45 3. час 11:50 – 12:35 4. час 12:40 – 13:25 5. час Почиње продужени боравак 13:30 – 14:00 ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК* ручак 14:00 – 15:00 Активности у слободном  времену 15:05 – 16:00 Самосталан рад 16:00 – 17:00     Слободне активности, дежурство

Одмор и забава су прилагођени временским условима. Сваки дан шетамо. Користимо школску салу, спољне спортске терене, свечану салу, библиотеку...

ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Учествујемо у обележавању свих значајних догађаја у нашој школи (Дан школе, школска слава Свети Сава, приредбе за почетак и крај школске године).

ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Циљеви и задаци рада продуженог боравка социјални и емоционални развој деце кроз стицање потребних знања и социјалних вештина развијање позитивне слике о себи и самопоуздање развијање самоконтроле код ученика спремност на сарадњу, разумевање потреба других , бољи вршњачки односи умеће ненасилног решавања сукоба развијање креативности и стваралаштва промовисање здравог начина живота развој опште културе стицање навика лепог понашања