ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Продужени боравак
За родитеље Продужени боравак је организовани облик продуженог рада са ученицима од првог до четвртог разреда основне школе. Представља могућност да деца, поред редовне наставе, буду у школи још један део дана, док су им родитељи на послу.
Организација дневних образовних задатака у складу са васпитно-образовним потребама ученика која подразумева: самосталан рад ученика, упућивање, објашњавање, пружање помоћи ученицима у савладавању наставних садржаја, праћење израде домаћих задатака, рад на продубљивању и систематизовању наставних садржаја... Планирање што разноврснијих садржаја и облика слободних активности неопходних за развој свих компонената личности ученика (интелектуалне, моралне, физичке, радно- техничке, естетске...). Организовање слободног времена ученика Брига о правилној исхрани ученика; Сарадња са учитељима у редовној настави (праћење програма рада учитеља у редовној настави са посебним освртом на циљеве и задатке, успостављање контроле над дневним образовним задацима и образовним потребама појединог ученика); Учествовање у културним догађајима и обележавању значајних датума школе;
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Дневни распоред активности: 08:00 – 08:45 0 час Допунска настава, секције 09:00 – 09:45 1. час РЕДОВНА НАСТАВА 09:50 – 10:35 2. час 11:00 – 11:45 3. час 11:50 – 12:35 4. час 12:40 – 13:25 5. час Почиње продужени боравак 13:30 – 14:00 ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК* ручак 14:00 – 15:00 Активности у слободном времену 15:05 – 16:00 Самосталан рад 16:00 – 17:00 Слободне активности, дежурство
Одмор и забава су прилагођени временским условима. Сваки дан шетамо. Користимо школску салу, спољне спортске терене, свечану салу, библиотеку...
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Учествујемо у обележавању свих значајних догађаја у нашој школи (Дан школе, школска слава Свети Сава, приредбе за почетак и крај школске године).
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“ Циљеви и задаци рада продуженог боравка социјални и емоционални развој деце кроз стицање потребних знања и социјалних вештина развијање позитивне слике о себи и самопоуздање развијање самоконтроле код ученика спремност на сарадњу, разумевање потреба других , бољи вршњачки односи умеће ненасилног решавања сукоба развијање креативности и стваралаштва промовисање здравог начина живота развој опште културе стицање навика лепог понашања