Projekat „Učim da učim“

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
SISTEMI PODRŠKE.
Advertisements

Završna radionica Kuća ljudskih prava, Beograd,
Од права на партиципацију до праве партиципације
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Planiranje i analiza poslovanja
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Hmm, a što će meni Comenius?
Унапређивање наставе употребом информационо комуникационих технологија
Međunarodni dan prevencije vršnjačkog nasilja
О ВРЕДНОВАЊУ КВАЛИТЕТА РАДА УСТАНОВЕ
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
Kako koristimo Internet!?
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
Електронским учењем до креативне наставе
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
Демонстрација часа АУН
Rješavanje jednadžbi 2.
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
NEŽELJENI KONTAKT.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Да ли су нам потребне школске униформе?
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
Библија у васпитно-образовном процесу
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Upravljanje odnosima s javnošću
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
Шта је портфолио професионалног развоја?
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Богдан Трифуновић Центар за дигитализацију
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Centar za pružanje pravne pomoći u borbi protiv korupcije -program-
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
ИНТЕРНА ЗАШТИТНА МРЕЖА.
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Facebook.
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
Integrisane marketinške komunikacije
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Dijeljenje decimalnih brojeva
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Projekat „Učim da učim“

Etwinning je zajednica škola i predškolskih ustanova u Evropi Etwinning je zajednica škola i predškolskih ustanova u Evropi. To je platforma namenjena osoblju (nastavnici, direktori, bibliotekari, itd.), koje radi u školama i predškolskim ustanovama u jednoj od evropskih zemalja učesnica za potrebe komunikacije, saradnje, razvijanja projekata, razmene i ukratko, radi osećaja pripadnosti najuzbudljivijoj evropskoj zajednici namenjenoj učenju, odnosno podučavanju.

O projektu Krajem septembra pridružujemo se projektu „ Učim da učim“, preko eTwinning portala o kome nas je informisala nastavnica geografije Danijela Ćirković. Posle predstavljanja naše škole, naše nastavnice, predstavljamo se i mi učenici na posebnoj stranici

Ognjena Gagić 8-3, Jovan Todić 8-1, Staša Savić 8-1, Teodora Topić 8-1

ОШ “Ћирило и Методије“, Београд Plan aktivnosti ОШ “Ћирило и Методије“, Београд ПЛАН АКТИВНОСТИ ОКТОБАР Упознавање ученика са пројектом и планом активности Представљање школе на страници TwinSpace Означавање школе на мапи школа на страници TwinSpace Представљање и очекивања учесника од пројекта Постављање плана активности на страници TwinSpace НОВЕМБАР Информисање ученика о методама, техникама и типовима (стиловима) учења (путем интернета и од стране наставника и педагога) Прављење кратке презентације о типовима учења и презентовање осталим ученицима Прикупљање података о типовима и техникама учења ученика наше школе  (кроз упитнике и анкете) Прикупљање података о типовима и техникама учења ученика наше школе од родитеља  (кроз упитнике и анкете) Обрада и анализа прикупљених података Представљање реализованих активности на страници пројекта (кроз фотографије и кратке извештаје) ДЕЦЕМБАР Прављење плаката на тему " Како учим" Прикупљање података о техникама учења од педагога школе Прикупљање података о техникама учења од наставника школе Обрада и анализа прикупљених података Представљање реализованих активности на страници пројекта (кроз фотографије и кратке извештаје) ЈАНУАР Радиоиница „Мапе ума“ Сумирање свих прикупљених информација Прављење презентације као продукта пројекта Јавно презентовање продукта пројекта у школи ФЕБРУАР Објављивање презентације као продукта пројекта на страници TwinSpace Објављивање презентације као продукта пројекта на сајту школе Извештавање о пројекту у школском часопису  Евалуација пројекта Затварање пројекта

ОСНОВНИ СТИЛОВИ УЧЕЊА ПОСТОЈЕ ТРИ ОСНОВНА СТИЛА УЧЕЊА То су: 1.ВИЗУЕЛНИ стил - подразумева учење гледањем 2.АУДИТИВНИ стил - подразумева учење слушањем 3.КИНЕСТЕТИЧКИ (телесни) стил – подразумева учење покретом, додиром и активношћу

Novembar Prikupljamo podatke, pravimo prezentaciju pod nazivom „Stilovi i tehnike učenja“, koju Jovan prezentuje učenicima u Kino sali škole. Tada i delimo ankete ostilovima i tehnikama učenja učenicima , a kasnije i roditeljima učenika.

Analiza upitnika roditelja

Marketing projekta

Upoređivanje podataka dobijenih analizom ankete za učenike i analizom ankete za roditelje Na prezentaciji u Kino sali škole smo predstavili rezultate do kojih smo došli analizirajući ankete učenika i roditelja. Zaključak je bio da se učenje u školi danas i ranije kada su naši roditelji išli u školu ne razlikuje mnogo...jedino su se promenila sredstva uz pomoć kojih lakše dolazimo do informacija ...

Decembar

Ponešto iz analize upitnika za nastavnike 8. Postoje li saveti za efikasno ucenje I koji su? Od nastavnika je došlo puno saveta kako treba učiti I šta je najvažnije prilikom usvajanja znanja. Neki od odgovora su da se uči na času na primerima, sa razumevanjem, u grupi, uočavanjem uzročno- posledičnih veza, na praktičnom radu,… Neki od odgovora su bili da se napravi plan rada I učenja, mesto, vreme, raspoloženje, da se isključe I uklone ometači učenja kao što su mobilni, tablet, računar, TV, … Da se celina izdvoji na manje delove I tako nauči, ili podvlači u knjizi, izvlači na papiru I onda uči… Potrebno je I kontinuirano učenje u toku cele godine, povezivanje sa gradivom koje je već poznato, korišćenje različitih tehnika I stilova učenja. Iz ovoga možemo zaključiti da je poruka nastavnika učenicima da uče vise na časovima, komentarišu, učestvuju u diskusijama, da kod kuće sebi stvore radnu atmosferu – mesto, vreme, tehniku učenja I da se uči kontinuirano I često ponavlja gradivo.

Januar Na radionici „Mape uma“, koju je održala nastavnica geografije, Danijela Ćirković u 6-1, imali smo zadatak da i mi napravimo naše Mape uma iz geografije...

Februar Došli smo do kraja projekta „Učim da učim“. Završili sa svim anketama, analizama, izveštajima, prezentacijama... Sav materijal koji smo pravili, osmišljavali, prezentovali nalazi se na sajtu naše škole http://www.oscirilo.edu.rs/ I naravno biće i u školskom časopisu. Naš zaključak: Puno smo naučili o tehnikama i stilovima učenja, Saznali smo da mi, učenici u školi,skoro svi pripadamo auditivnom i vizuelnom tipu učenja Učenjem se stiču navike, veštine, usvajaju nova znanja, društvena pravila i socijalne norme, razvijaju interesovanja i motivi, formiraju socijalni stavovi, vrednosti i ideologije, menjaju i razvijaju osobine ličnosti itd. Naši roditelji su prošli i prolaze faze učenja kao i mi, i nema velike razlike u učenju nekad i sad. Nastavnici nam pružaju podršku i u učenju i u razvijanju interesovanja, motiva, stavova Pedagog i psiholog nam daju korisne savete u vezi učenja i planiranja obaveza Shvatili smo da je učenje jedan neprekidan proces koji se ne dešava samo u školi nego i kod kuće, na igralištu, u društvu,...  

Nedostaci projekta Trebalo bi da se više dece uključi u ovaj projekat Interesovanje o tehnikama učenja bi trebalo biti veće Uključivanje više nastavnika u projekat Organizovanje više radionica na temu „Kako učiti“

Za kraj Lepo smo se družili, radili timski, otkrili puno novih informacija o učenju, bolje smo se međusobno upoznali i sarađivali i stekli novo nesvakidašnje iskustvo - rad na nekom projektu. Nastavnica nam je dosta pomagala savetima, usmeravala nas i uspevala da nas organizuje i pored brojnih školskih i vanškolskih obaveza..