Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Од права на партиципацију до праве партиципације
План и програми наставе и учења
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
Завод за унапређивање образовања и васпитања
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
Електронским учењем до креативне наставе
Физика околине.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
ПРОЈЕКАТ “ОБРАЗОВАЊЕ ЗА ПРАВА ДЕТЕТА” ОШ”ЧИБУКОВАЧКИ ПАРТИЗАНИ”
Upravljanje odnosima s javnošću
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Шта је портфолио професионалног развоја?
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Увод у објектно оријентисано програмирање
Osnovne informacije o projektu
Podsticanje ljubavi prema matematici,
Osnovne informacije o projektu
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
Integrisane marketinške komunikacije
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Упутство за израду завршног рада из Методике ЛВО ЛЕТЊИ СЕМЕСТАР 2017/2018.

Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате: реализовани пројекат методичке праксе кроз евалуацију - концепт часа, радови ученика и критички осврт на остварене резултате естетска анализа дечјих ликовних радова - анализа се врши према према задатим критеријумима акциони план за развој школске културе (СВОТ анализа) - као део предиспитне обавезе студенти индивидуално израђују Акциони план унапређења школске културе према задатим критеријумима

Оријентациона структура евалуације: Чланови групе Место/школа реализације праксе, разред, одељење, наставник ментор Кратак опис школског окружења, услова рада у школи, учионици (користити податке из чек листе) Опис одељења – структура одељења, специфичности појединих ученика Резултати посматрања часова наставника и методички приступ: 1. мотивација ученика, 2. интердисциплинарност, 3. проблемски приступ, 4. индивидуализација, 5. учење, кративни процес, игра, 6. оцењивање/вредновање (користити податке из чек листе) Представљање концепта задатка студента у складу са структуром методичке припреме/плана часа и радовима ученика Ететска анализа радова према задатим критеријумима Евалуација часа са становишта: 1. Шта је било посебно добро? 2. Шта је потребно унапредити? Индивидуално представљање плана школске културе кроз SWOT анализу

КОРАЦИ  Упознавање са садржајима и динамиком рада у току летњег семестра и критеријума за вредновање - распоред јавне презентације студентске праксе за летњи семестар, упутство за евалуацију праксе, израду акционог плана. Јавна презентација методичке са евалуацијом - ППТ презентација до 30` Предаја материјала у штампаној и електронској форми : 1) Презентација методичке праксе са евалуацијом ППТ)PowerPoint presentation); 2) Акциони план унапређења школске културе.

ПРВИ ДЕО (општи, заједнички) Чланови групе Место/школа реализације праксе, разред, одељење, наставник ментор Кратак опис школског окружења, услова рада у школи, учионици (користити податке из чек листе) Опис одељења – структура одељења, специфичности појединих ученика Резултати посматрања часова наставника и методички приступ: мотивација ученика, интердисциплинарност, проблемски приступ, индивидуализација, учење, кративни процес, игра, оцењивање/вредновање (користити податке из чек листе)

ДРУГИ ДЕО (индивидуални) Представљање концепта задатка студента у складу са структуром методичке припреме/плана часа и радовима ученика Естетска анализа радова према задатим критеријумима Евалуација часа са становишта: 1. Шта је било посебно добро? 2. Шта је потребно унапредити?

ТРЕЋИ ДЕО (заједнички) Представљање плана школске културе кроз SWOT анализу Напомене: Сви студенти су подељени у групе, посматрају презентацију и вреднују на основу задатих критеријума, а потом се кроз групну дискусију анализира активност према задатим критеријумима и даје повратна информација са препорукама за побољшање.

ЗАВРШНИ РАД ИЗ МЕТОДИКЕ Писани рад који садржи све претходне елементе евалуације. Цела група предаје један заједнички документ у као отворени фајл (Word, Power Point) и као ПДФ на заједничком ЦДу и један штампани примерак. Унутар докумета постоје заједничка поглавља (уводни део и заједнички акциони план) и индивидуална поглавља (онај део који подразумева индивидуални план часа, реализацију, евалуацију и радове ученика). Посебно на ЦДу одвојити фајл са свим претходним материјалима са праксе, укључујући и фотографије радова, презентацију са евалуације. Предаја свих материјала је најкасније до 10.5. Учешће на завршној изложби доноси додатних 10 поена и сертификат.

Форма рада: ФАКУЛТЕТ ПРИМЕЊЕНИХ УМЕТНОСТИ УНИВЕРЗИТЕТ УМЕТНОСТИ У БЕОГРАДУ МЕТОДИКА ЛИКОВНОГ ВАСПИТАЊА И ОБРАЗОВАЊА Завршни рад Ментор: проф. др Сања Филиповић Студент: Пера Перић бр. индекса: шифра рада: Београд, 2017-2018.

Стуктура рада: Импресум (прва унутрашња страна) Студенти: Ментор: Година: Установа: (Заштитини знак факултета) ПОГЛАВЉА: I ОПШТИ ДЕО (заједнички увод) II Методичка пракса (индивидуални часови) студента 2.1..... 2.2.......... 2.3......... III Акциони план развоја школске културе (заједнички план) IV ПРИЛОЗИ (неки заједнички материјали ако их има.....) VЛИТЕРАТУРА (ресурски коришћени у оквиру праксе – методички приручници, уџбеници, интернет извори...) VI САДРЖАЈ НАПОМЕНА: Дизајн завршног рада представља слободан избор и креативни приступ студентата и није одређен посебним критеријумима. Предаја свих материјала је најкасније до 10.5.

Прилози, упутства и материјали за наставу (на сајту ФПУ): Радни матријали: Прилог 4: Распоред презентације студента по групама Прилог 5: Структура евалуације методичке праксе Прилог 6: Структура акционог плана за унапређење школске културе Прилог 7: Критеријуми за естетску анализу дечјих ликовних радова Прилог 8: Упутство за израду завршног рада из Методике ЛВО

Похађање методичке праксе на Флу и креативно залагање у настави 10 Завршни рад 40 Евалуација методичке праксе - писани рад 20 Акциони план – писани рад Естетска анализа дечјих ликовних радова Усмено излагање и визуелна презентација (евалуација + естетска анализа радова + акциони план) Методичка изложба 10 поена (додатак дипломи) и сертификат