Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Osnovne informacije o projektu

Сличне презентације


Презентација на тему: "Osnovne informacije o projektu"— Транскрипт презентације:

1 Osnovne informacije o projektu
Oblast Maternji jezik i književnost Uzrast IX razred Analiza balade Hasanaginica, razvijanje govorne kulture, razvijanje pismene kulture, podsticanje kritičkog duha, razvijanje stvaralaštva i njegovanje moralnih i estetskih osjećanja. Ciljevi Opis Tokom ovog Projekta vodila sam se idejom da razvijem ljubav prema epskim narodnim pjesmama kroz najljepšu baladu “Hasanaginica”. Sve ovo je rađeno sa ciljem da učenici IX razreda upoznaju istoriju i kodekse ponašanja ljudi toga vremena, koje je daleko od nas, a opet je tu i danas. U ovom projektu je izvršena i korelacija sa muzičkom kulturom, gdje su djeca imala prilike da čuju i neke narodne pjesme sa naših prostora. Software Picture Manager, Clip OrganizerMicrosoft Power Point 2003, Microsoft Word, Internet Exploer, Microsoft Excel, Microsoft Tools (), digitalni foto aparat i kamera. Hasanaga, Hasanaginica, aga, beg, kada, majka, djeca Ključne riječi OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. Autor(i) Živković Senka, OŠ “Radomir Mitrović”, Berane – Crna Gora Dokumenta

2 OBJAŠNJENJA Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika Dokumenta:
. Informacije & Planiranje: U nedeljnom fondu časova za IX razred devetogodišnje osnovne škole, propisanim Planom i programom Ministarstva prosvjete i nauke Crne Gore, za obradu balade “Hasanaginica” planirano je dva časa. Rukovodeći se tim, nastao je i projekat na ovu temu. Slike iz učionice: Slike iz učionice prikazuju dio realizacije ovog projekta. OBJAŠNJENJA Dokumenta: Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

3 Nastavni resursi OBJAŠNJENJA
U ovim dokumentima možete pristupiti resursima i nastavnim materijalima koji nastavnicima mogu biti od velike koristi za podučavanje u okviru ovog projekta za učenje: Opis učeničkog rada: Učenici imaju zadatak da na prvom času individualno okarakterišu Hasanagu, Hasanaginicu, daju više idejnih rješenja, daju stilske odlike pjesme, dok na drugom času rade zadatke po grupama, gdje im je omogućeno da budu kreatori života glavnih junaka. Nastavnini materijali: Tekst narodne pjesme, muzička podloga starih narodnih pjesama, materijal za podjelu na grupe, materijal potreban za grupni rad, čitanka za IX razred. Putem prezentacija predstavlja se planirano gradivo, omogućava se kreativno mišljenje učenika kroz grupne zadatke i njihovo realizovanje. OBJAŠNJENJA Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Dokumenta

4 Ocjenjivanje i standardi
Rubrike za ocjenjivanje: Na osnovu već predviđenih standarda, grupe koje su veoma aktivne i koje su na kreativan način riješile svoj zadatak nagrađuju se dobrom ocjenom. Definisanje standarda: Želja da se časovi učine drugačijim, da se izbjegne uobičajeni način predavanja, da se učenici upućuju da samostalno rade i dolaze do određenih zapažanja. Slabiji učenici u grupnom radu nalaze podršku i u prilici su da daju svoj doprinos bez straha od grešaka. OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

5 Informacije o nastavniku i školi
JU OŠ “Radomir Mitrović” je svoju vaspitno-obrazovnu misiju otpočela školske 1976/77. godine pod imenom Treća osnovna škola , a naredne školske godine na svečanoj Sjednici Opštine, dobila je ime narodnog heroja Radomira Mitrovića, čije ime s ponosom i danas nosi. Za svoj dugogodišnji vaspitno-obrazovni rad škola je doživjela pravu afirmaciju, kako u svojoj sredini, tako i šire. O tome svjedoče kolekcije osvojenih medalja, diploma, povelja, zahvalnica i plaketa sa organizovanih takmičenja od Opštine do saveznih nivoa pa i šire. Škola u ovoj školskoj 2010/2011. godini broji 1076 učenika raspoređenih u 44 odjeljenja. Škola ima četiri područna odjeljenja (Budimlja, Dapsiće, D.Luge i Petnjik). Realizator ovog rada je Senka Živković, dugogodišnji nastavnik ove škole. Iza sebe ima uspješnu karijeru. Pohađala sve seminare koji su pratili samo uključivanje škole u reformu. OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni.


Скинути ppt "Osnovne informacije o projektu"

Сличне презентације


Реклама од Google