Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Osnovne informacije o projektu

Сличне презентације


Презентација на тему: "Osnovne informacije o projektu"— Транскрипт презентације:

1 Osnovne informacije o projektu
Oblast Matematika Uzrast 9. razred (14 – 15 godina) Sagledavanje jedne teme iz više uglova i podsticaj zainteresovanosti za proširivanje znanja; Razvijanje sposobnosti samostalnog istraživanja i timske saradnje; Podsticanje kreativnosti, kao i sposobnosti javne prezentacije rada. Ciljevi Opis Projektni rad je trajao 10 dana. Učenici su radili u grupama, u skladu sa svojim interesovanjima i pokazali veliku kreativnost pri radu na svojim istraživačkim zadacima. Rezultate istraživanja predstavili ppt prezentacijama, koje su prezentovali na času. Power Point , Word Software piramide, istorija, arhitektura, ishrana, matematika Ključne riječi OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. Autor(i) Ana Kljajević , prof. matematike, OŠ „21. maj“ Podgorica, Crna Gora Dokumenta

2 Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika
Informacije i planiranje: Detaljan opis projekta, od ideje za osmišljavanje projekta do njegove realizacije. Kao i postignutost ciljeva i uticaj ovog projekta na poboljšanje kvaliteta nastave i rada učenika. Slike iz učionice: Sve aktivnosti tokom projekta su propraćene fotografijama, koje će omogućiti bolji uvid u angažovanosti učenika u ovom projektu. Pripremni čas: Prezentacija detaljnih aktivnosti učenika kao priprema za realizaciju projekta i način motivacije za veću uključenost svih učenika. Pisana priprema za projekat: Detaljan opis aktivnosti tokom realizacije projekta. OBJAŠNJENJA Dokumenta: Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

3 Nastavni resursi OBJAŠNJENJA
U ovim dokumentima možete pristupiti resursima i nastavnim materijalima koji nastavnicima mogu biti od velike koristi za podučavanje u okviru ovog projekta za učenje: Piramide u istoriji: Prezentacija rada grupe učenika koja se bavila istraživanjem o razlozima izgradnje piramida i njihovom značaju u istoriji. Piramida u arhitekturi: Prezentacija rada grupe učenika koji su istraživali način izgradnje piramida u Egiptu i koliko se danas grade građevine u obliku piramida. Piramida ishrane: Prezentacija učenika iz grupe koja je istraživala o piramidi ishrane i njenom značenju. Piramida u matematici: Prezentacija grupe koja je imala zadatak da sistematuzuje znanja stečena o piramidama kroz nastavu matematike. Kviz „Koliko se slušamo?“: Kviz koji je osmislila grupa učenika koju su činili po jedan član svake grupe, kako bi provjerili koliko su naučili jedni od drugih. OBJAŠNJENJA Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Radovi Dokumenta

4 Ocjenjivanje i standardi
U ovim dokumentima možete vidjeti rubrike i standarde za ocjenjivanje u ovom projektu za učenje: Ocjenjivanje: Način ocjenjivanja rezultata pojekta koji je upotrijebljen u realizaciji ovog projekta. Tabela za ocjenjivanje: Forma putem koje su učenici procjenjivali rad grupa u više kriterijuma. Definisanje standarda: Definisanje nastavnih ciljeva ovog projekta u odnosu na obrazovne standarde. OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

5 Informacije o nastavniku i školi
JU Osnovna škola „ 21.maj “ se nalazi u Podgorici, naselje Drač. Ova škola je počela sa radom 1. septembra 2010.g. U ovoj školi ima oko 600 učenika, nastava se realizuje u dvije smjene. Zaposleni u školi su nastavnici nekadašnje OŠ „Boro Ćetković“, koja je dobila novu zgradu i promijenila naziv. Savremeni uslovi su motiv za nastavnike da i nastava bude savremena i prilagođena svakom učeniku. U našoj školi je uspješno realizovan veliki broj projekata, koji su doprinijeli još boljoj saradnji učenika i nastavnika. O kvalitetu našeg rada svjedoče uspjesi naših učenika u daljem školovanju, kao i izvještaji prosvjetnih nadzornika. Na projektu je radila nastavnica matematike Ana Kljajević. OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni.


Скинути ppt "Osnovne informacije o projektu"

Сличне презентације


Реклама од Google