195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
prof. drMirko Simikić1, prof. dr Milan Tomić1
Advertisements

Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
ŠKOLSKI KURIKULUM Za školsku 2015./2016. godinu.
ALICE SALOMON OSOBA I DJELO.
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Лековите и ароматичне биљке
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
СЕМИНАР ПРВЕ КАТЕГОРИЈЕ Број акредитације А-1-204/19 и доноси 6 бодова
Шта је семинарски рад? Семинарски рад је писани рад једног студента или групе студената у коме се обрађује одређена тема.
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ПРИКАЗ ИЗБОРНОГ ПРЕДМЕТА: ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРИЈЕ АЛГОРИТАМА
doc. dr Nataša Simeunović
Физика околине.
Program stručnog usavršavanja na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
Аерозагађења и шумски екосистеми
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
ULOGA ŠKOLSKIH BIBLIOTEKA I BIBLIOTEKARA S OBZIROM NA KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA Seminar za direktore škola o ulozi školskih biblioteka u demokracijskim.
Врста и ниво студија: Основне академске студије
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
. Upisi u srednje škole OŠ MANUŠ.
Fenomen vakcina u Bosni i Hercegovini
POVIJESNI RAZVOJ SESTRINSTVA
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
Analitički osvrt na sestrinstvo u medijima
Стручно усавршавање у установи
Водопривреда брдско-планинских подручја
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
Školska knjižnica, Internet, mediji
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
PREZENTACIJA KOLEGIJA METODE DALJINSKIH ISTRAŽIVANJA U GEOLOGIJI
OSNOVE ZDRAVSTVENE NJEGE
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
DEFINIRANJE ZDRAVSTVENE NJEGE
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
Znanstveno-stručni skup Instituta za javnu upravu
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
PROMICANJE REFORMI RAČUNOVODSTVA U JAVNOM SEKTORU Uloga Svjetske banke
Integrisane marketinške komunikacije
Транскрипт презентације:

195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi. NASTAVA I ISPIT IZ KOLEGIJA Osnove zdravstvene njege zastupljen je u nastavnom planu studija sestrinstva s 195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

Cilj kolegija: Uvesti studenta u odabrano zvanje. Upoznati studenta s: temeljnim teorijama i načelima sestrinstva, ulogom medicinske sestre prvostupnika u zdravstvenoj zaštiti i društvu. Profesionalnom ulogom i funkcijom medicinske sestre prvostupnika i organizacijom sestrinske skrbi. Osposobiti studenta za primjenu vještina sestrinske prakse. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

objasniti sustave vrijednosti na kojima se temelji sestrinstvo Zadaće kolegija(1) očekivana znanja / kompetencije koje student treba dobiti: objasniti sustave vrijednosti na kojima se temelji sestrinstvo opisati i obrazložiti djelokrug rada medicinskih sestara obzirom na stručnu spremu opisati i objasniti što je sestrinska skrb opisati i objasniti kulturalne, duhovne i ostale čimbenike koji utječu na sestrinstvo i zdravstvenu zaštitu Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

Zadaće predmeta(2) očekivana znanja / kompetencije koje student treba imati: opisati, objasniti, procijeniti i utvrditi potrebe bolesnika prema 14 potreba V. Henderson te pružiti sestrinsku skrb i/ili omogućiti uvjete za zadovoljavanje potreba primijeniti i voditi sestrinsku dokumentaciju opisati i objasniti organizaciju rada i način pružanja sestrinske skrbi opisati, objasniti i provoditi sestrinsku skrb kod osoba s posebnim potrebama provoditi vještine sestrinske prakse Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

Sadržaj kolegija (1) Definicija sestrinstva kao samostalne profesije. Sestra kao osoba i stručni djelatnik. Temeljna načela sestrinske skrbi. Teorije, modeli i praksa zdravstvene njege. Organizacija i djelokrug rada medicinskih sestara (samostalno i u timu). Osnovne ljudske potrebe i njihov odnos prema zdravstvenoj njezi. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

Sadržaj kolegija (2) Osnove organizacije i način pružanja sestrinske skrbi u zdravstvenoj i društvenoj zajednici. Sestrinska skrb za posebne skupine. Sestrinska dokumentacija. Povijesni razvoj sestrinstva. Vještine sestrinske prakse. Osnove opće sestrinske skrbi. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

LITERATURA – obvezna: Fučkar, G. Proces zdravstvene njege. Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Zagreb, 1992. (odabrana poglavlja). Fučkar, G. Sestrinske dijagnoze. HUSE. Zagreb 1992. (odabrana poglavlja) Henderson, V. Osnovna načela zdravstvene njege. HUSE i HUMS, Zagreb 1994. nastavni tekstovi Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

LITERATURA – preporučena: Metelko, Ž., Harambašić, H. i sur. Internistička propedeutika i osnove fizikalne dijagnostike Zagreb: Medicinska naklada. 1999. Čustović, F.: Anamneza i fizikalni pregled. Anamneza i fizikalni pregled uvod u osnovne kliničke vještine. Zagreb. Školska knjiga. 2000. Brawn P.: Florence Nightingale. Zagreb, Illyricum. 1995. Guyton, AC. Fiziologija čovjeka i mehanizmi bolesti. 5. izd. Zagreb: Medicinska naklada. 1995. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

LITERATURA–preporučena strana Sorensen, K.C. Luckmann, J. Basic nursing a psychophysiologic approach. W.B. Saunders Company Philadelphia, 1994. Rosdahl, C.B. Textbook of basic nursing. J.B. Lippincott Company, Philadelphia 1995. Appling, S.E. et al. Handbook of nursing procedures. Springhouse: Springhouse Corporation, 2001. Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

ORGANIZACIJA KOLEGIJA 22.-24.10.2012.-predavanja 25.-37.10.2012.-predavanja, S.Šare, dipl.ms. 29.10.2012.-seminar I; I grupa-I.Gusar; 8 h. 29.10.2012.-seminar I; II grupa-S.Šare; 14 h. 31.10.2012.-kolokvij I- Grupa I – 12 sati - Grupa II – 12,30 sati 5.- 7.11.2012.-seminar II;I grupa- I.Gusar;8 h II grupa-S.Šare; 15 h 09.11.2012.-kolokvij II 12.11.- 30.11.2012.-vježbe po grupama-Opća bolnica Zadar Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

OBVEZE STUDENATA(1): Prisutnost na predavanjima 80% Prisutnost na seminarima 100% ( radni materijal; hamer papir, flomasteri,škare, ljepilo,literatura) Prisutnost na vježbama 100% Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.

OBVEZE STUDENATA(2): Seminar na temu: Osnovna načela zdravstvene njege-V.Henderson ; literatura: Osnovna načela zdravstvene njege-V.Henderson Obrada dobivene teme na temelju dva stručna članka medicinskih sestara (domaća ili strana) Izrada prezentacije na zadanu temu po grupama; (naslov, literatura, definicija,zaključak) Tijekom drugog tjedna vježbi obraditi jednu sestrinsku vještinu, (ocjenjena od strane mentora se donosi na ispit) Ivana Gusar,dipl.ms. 2012.