КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Направити добру Power Point презeнтацију ...
Описивање Описивање.
Физика за 8. разред СВЈЕТЛОСТ Душанка Томић.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Љубав се пише В.Р.Е.М.Е. Милена Ђорђевић Соња Стаменовић
Projekat „Učim da učim“
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Bajka u radu s djecom i odraslima
4.1. GENERATOR IZMJENIČNE STRUJE I ELEKTROMOTORI
Од права на партиципацију до праве партиципације
План и програми наставе и учења
Завод за унапређивање образовања и васпитања
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
GRAZ-AUSTRIJA b.
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
Сабирање разломака Обрада.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Nastavna cjelina: 2. Microsoft Excel 2010
Vježbe 3: Izgradnja tima
KAKO NAUČITI STARIJE OSOBE NA RAČUNALO
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
Meni za moju kožu.
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Informacijska pismenost
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
Mр сци meд Јовановски Зорица, спец. хиг.
općenito i na internetu
Врсте кретања под дејством силе теже
К В И З.
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
Сазнавање у настави Видови сазнања:
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
ДАН ДЕВОЈЧИЦА.
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Златна правила лепог понашања
БРАК, ПОРОДИЦА, ДЈЕЦА Основи Православне културе ЧАСТЬ 6
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
STANDARDI SISTEMA UPRAVLJANJA KVALITETOM ISO 9000
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Osnovne informacije o projektu
Речи које означавају нешто умањено и увећано
Слушање музике.
UTISKIVANJE (Imprinting)
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Kviz o [vaša tema] [Vaše ime] 5. septembar
Права и обавезе ученика
REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE MATURANATA 2017./18.
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
SPECIFIČNI TESTOVI U REKREACIJI I FITNESU
Педагошка интеракција (социо-конструктивистичко становиште),
Транскрипт презентације:

КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ

ПОКАЖИТЕ ИСКРЕНИ ИНТЕРЕС ПРЕМА ОНОМЕ ШТО ДЕТЕ УЧИ 1. ПОКАЖИТЕ ИСКРЕНИ ИНТЕРЕС ПРЕМА ОНОМЕ ШТО ДЕТЕ УЧИ

2. ВЕРУЈТЕ У ДЕТЕТОВ УСПЕХ И ЗАЛАГАЊЕ - ИМАЈТЕ ПОЗИТИВАН СТАВ ПРЕМА ЊЕГОВИМ СПОСОБНОСТИМА

3. У СТАНУ/ КУЋИ ОБЕЗБЕДИТЕ ДЕТЕТУ САМО ЗА УЧЕЊЕ СТАЛНО И ДОВОЉНО ОСВЕТЉЕНО МЕСТО

4. ДОК ДЕТЕ УЧИ ОБЕЗБЕДИТЕ МУ ТИШИНУ, НЕ ДОЗВОЛИТЕ ДА ГА ОМЕТА ТЕЛЕВИЗОР, МУЗИКА, ЗВОЊАВА ТЕЛЕФОНА, НЕЧИЈИ УЛАЗАК ИЛИ ИЗЛАЗАК ИЗ СОБЕ У КОЈОЈ УЧИ

5. ПОМОГНИТЕ ДЕТЕТУ ДА ПРАВИЛНО ОРГАНИЗУЈЕ ВРЕМЕ ЗА УЧЕЊЕ – ДОК ЈЕ ОДМОРНО НЕКА УРАДИ ТЕЖЕ ЗАДАТКЕ, ЛАКШЕ НЕКА ОСТАВИ ЗА КРАЈ

6. ПОМОГНИТЕ ДЕТЕТУ ДА ПРЕПОЗНА БИТНО У НАСТАВНОМ ГРАДИВУ ПОДВЛАЧЕЋИ РАЗНИМ БОЈАМА

7. ПОМОГНИТЕ ДЕТЕТУ ДА НАСТАВНО ГРАДИВО УЧИ ТАКО ШТО ЋЕ ФОРМУЛИСАТИ ПИТАЊА И НА ИСТА ОДГОВАРАТИ ЗАПИСИВАЊЕМ , БИЋЕ И ВАМА ЛАКШЕ ДА ПРОВЕРИТЕ КОЛИКО ЈЕ НАУЧИЛО

8. УПУТИТЕ ГА И ПОКАЖИТЕ МУ ДА МОЖЕ КОРИСТИТИ И ДРУГЕ ИНФОРМАЦИЈЕ (ИНТЕРНЕТ, БИБЛИОТЕКА...) ЗА УЧЕЊЕ И ПОВЕЗИВАЊЕ БИТНИХ ЧИЊЕНИЦА У УСВАЈАЊУ НОВОГ ГРАДИВА

9. КАДА ДЕТЕ У ТОКУ ДАНА УЧИ ЛЕКЦИЈЕ ИЗ ВИШЕ ПРЕДМЕТА , НЕКА ПРАВИ ПАУЗЕ ОД 10 – 15 МИНУТА И ЗА ТО ВРЕМЕ НЕКА ПОЈЕДЕ - НПР. НЕКО ВОЋЕ, ПАРЧЕ ЧОКОЛАДЕ...., ИЛИ ПОПИЈЕ ЧАШУ МЛЕКА, СОКА...

10. АКО ПРИМЕТИТЕ ДА ВАШЕ ДЕТЕ ИМА ПОТЕШКОЋА У ЗАПАМЋИВАЊУ, КОНЦЕНТРАЦИЈИ ИЛИ ПРОЦЕСУ УЧЕЊА, ЧИТАЊА И ПИСАЊА , ВАША ЈЕ ОБАВЕЗА ПРОНАЋИ СТРУЧЊАКА И ОБРАТИТИ МУ СЕ ЗА САВЕТ И ПОМОЋ.

САМО ДОБРА ОРГАНИЗАЦИЈА ВРЕМЕНА ДОНОСИ ЗАДОВОЉСТВО И УСПЕХ САМО ДОБРА ОРГАНИЗАЦИЈА ВРЕМЕНА ДОНОСИ ЗАДОВОЉСТВО И УСПЕХ