Партнерски односи и насиље у везама младих

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Kultura javnoga govora
Advertisements

SISTEMI PODRŠKE.
Projekat „Učim da učim“
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
Završna radionica Kuća ljudskih prava, Beograd,
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
1. час: Одељењска заједница
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Opšti podaci korisnika stomatoloških usluga
Međunarodni dan prevencije vršnjačkog nasilja
PROJEKAT JAČANJE ULOGE MJESNIH ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
Priča o Tomu Watsonu.
Priča o Tomu Watsonu.
ONLINE KOMUNIKACIJA. Razlikuje li se komunikacija pomoću digitalnih medija od one u stvarnom životu?
OPERA.
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Gdje se nalazimo u svemiru?
Kako koristimo Internet!?
Interesne grupe/zainteresovani akteri i koordinacija politika razvoja
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
KAKO NAUČITI STARIJE OSOBE NA RAČUNALO
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
НИВО РИЗИКА.
Rješavanje jednadžbi 2.
NEŽELJENI KONTAKT.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
037/884 – /885 – 050
Да ли су нам потребне школске униформе?
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
“Projektna dostignuća”
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Безбедност на интернету
Радионица са мамама и бакама у Бубамари
općenito i na internetu
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
ПРОЈЕКАТ “ОБРАЗОВАЊЕ ЗА ПРАВА ДЕТЕТА” ОШ”ЧИБУКОВАЧКИ ПАРТИЗАНИ”
Predrasude na videlo – homofobija u Srbiji 2010
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
К В И З.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
SREDNJoŠKOLAC U KANŽDAMA RIJALITI PROGRAMA
„БАКА И ТОРТА“ -поучна прича.
Имам право да користим ИКТ
Primjena trigonometrije izvan školskih klupa…
Analitički osvrt na sestrinstvo u medijima
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
Kartica sa kratkim uputstvima za
Turistička agencija Margita
Osnovna škola Donja Dubrava
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Иницијативу су покренули
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE MATURANATA 2017./18.
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Iskustva programera iz realne prakse
Medijska pismenost i mladi
Транскрипт презентације:

Партнерски односи и насиље у везама младих Одржано 23.03.2018. године у сарадњи са: http://www.altero.org.rs/

Након представљања, учесници су подељени у 4 групе и свака група је добила задатак да припреми презентацију. Теме: Дефиниција и врсте насиља, Квалитетна веза, Штетна веза, Шта предузети, односно коме се обратити у ситуацији насиља. Свака група је презентовала резултате свог рада и кроз дискусију су допуњене информације.

Затим смо гледали едукативни филм, настао у оквиру пројекта "Водимо љубав а не рат", који је 2017. године реализовало удружење Искра-Лозница. Филм су водитељке радионице припремиле заједно са групом средњошколаца из Лознице, Бајине Баште, Обреновца, Малог Зворника, Крупња, Осечине, на основу њихових искустава. Прва сцена у оквиру филма приказује ситуацију у којој је партнер љубоморан, све више контролише партнерку, ограничава јој контакте, а на крају постаје и физички насилан.

Друга сцена приказује наговарање на сексуалне односе Друга сцена приказује наговарање на сексуалне односе. Трећа обрађује дигитално насиље, односно злоупотребу интимних фотографија. Последња сцена приказује квалитетну везу у којој партнери пружају подршку и пажњу, као и слободу једно другом. Након сваке сцене група је подстакнута на дискусију. Филм прате и адекватне информације о насиљу.

Евалуација психоедукативне радионице- Насиље у партнерским везама младих Земунска гимназија- друга година , 23.3.2018. 20 учесника Водитељке: Јелена Милић Јерковић и Маријана Радуловић 1. Оцените колико сте задовољни радионицом: 4.75 просечна осена Коментари: - Врло занимљиво - Веома је интересантно и поучно - Било је одлично стварно - Тема која можда не одговара свима и можда немогућност да се одговара на дату тему

2. Колико сте задовољни радом водитељки? 4.95 просечна оцена Коментари: - Све најлепше - Предивно је све - Веома пријатне, одлична комуникација - Јако пријатне, жељне преношења знања и искуства које младима може само да значи - Имале су доста примерених поучних ствари да додају - Отворен разговор о свим проблемима, опуштеност - Имају добар приступ и разумевање - Комуникативне, имају одговор на свако питање и пријатне

3. Ваш најјачи утисак са радионице (оно што вам је највише значило): Коментари: - Много примера у којима могу да научим доста тога - Како приступити проблему, нпр. вршњачко насиље, и да све може да се реши, само треба комуницирати... - Апсолутно све - Опуштена атмосфера, утисак поверења у водитељке - Примери из живота, у којима смо могли да научимо нешто ново - Наша укљученост у свеукупном пројекту - Расправљање о различитим видовима насиља, доста отворених тема - Учење о спречавању насиља - Отворили су ми очи - Квалитетне везе - Прича о филмовима и генерално проблемима - Највише ми је значило што смо могли отворено да кажемо шта желимо и мислимо - Цео разговор је био врло поучан и отворили сте нам очи у многим ситуацијама шта треба да радимо

4. Да ли бисте желели да присуствујете још некој радионици 4. Да ли бисте желели да присуствујете још некој радионици ? 19 ДА, 1 особа није одговорила На коју тему? - Насиље, ставови друштва, дискриминација... социјалне неке теме - Самопоуздању - Дискриминација - Мишљење младих о свим типовима медија - Вршњачком насиљу ИИИ - Предрасудама - Радионица за женска права - Препознавању насилника и педофила - Све, било чему - О насиљу - Конфликтима, проблемима у породици (разведени родитељи, између браће, сестара) - Социјалним проблемима, правима људи, животиња, екологији...