KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala) Doc. dr Mirjana Đorđević Doc. Dr Slobodan Banković Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Plan rada datum aktivnost nastavnik 1. 3. 2019. Uvodno predavanje. Upoznavanje sa obavezama i aktivnostima na ovom predmetu. Mirjana Đorđević & Slobodan Banković 8. 3. 2019. Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Slobodan Banković 15. 3. 2019. Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Mirjana Đorđević 22. 3. 2019. Socijalne veštine – definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od 0 do 14. godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena socijalnih veština. Tretman. 29. 3. 2019. Komunikacione veštine – definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od 0 do14. godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena komunikacionih veština. Strategije za razvoj komunikacionih veština – komunikatori, voca, vivoca 5. 4. 2019. Prvi kolokvijum 19. 4. 2019. Strategije za unapređenje socio-komunikacionih veština. PECS. Socijalne priče. Biblioterapija. 3. 5. 2019. Ponašanje – definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od 0 do 14. godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja 10. 5. 2017. Studenti logo smera prezentuju svoje aktivnosti. 17. 5. 2019. Motoričke veštine, krupna i fina motorika – definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od 0 do14. godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština. 24. 5. 2019. Studenti oligo smera prezentuju svoje aktivnosti. 31. 5. 2019. Drugi kolokvijum
Kolokvijumi Prvi kolokvijum - 5.4.2019. Drugi kolokvijum 31.05. 2019. Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Socijalne veštine - definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od 0-14. godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom., Komunikacione veštine - definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od 0-14. godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj komunikacionih veština - komunikatori, voca, vivoca Motoričke veštine, krupna i fina motorika - definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od 0-14. godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština - vežbe za finu motoriku, kinekt igre Ponašanje - definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od 0-14. godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja Strategije za razvoj socio-komunikacionih veština.
Materijali za spremanje kolokvijuma i ispita Prezentacije
Predispitni poeni Prisustvo na nastavi - 4 poena. Kolokvijumi - 2 x 4o Aktivnost – 16 poena (procena jednog učenika, pisanje izveštaja i predloga tretmana) 21 poen na kolokvijumu označava položen kolokvijum Položena oba kolokvijuma = položen ispit. 100-91 -10 90-81 - 9 80-71 - 8 70-61 - 7 60-51- 6 50-0-5
Uslov za izlazak na ispit Minimalno 30 poena do junskog roka (može se polagati u svakom roku; položen prvi kolokvijum se ne polaže ponovo) Pozitivno ocenjena aktivnost (mora se dobiti minimum 9 poena da bi mogao da se polaže ispit)