KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Advertisements

VISOKA TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZVEČAN
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Bajka u radu s djecom i odraslima
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
Radio novinarstvo- uvodno predavanje
Metodika nastave engleskog jezika sa hospitovanjem Introductory class
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Савез студената Београда
Предавач: Маја Димитријевић Асистент: Јована Сабљић
Literatura Cotton, D., Faley, D. & Kent, S., (2012). Market Leader Pre-intermediate Business English Course Book. Pearson Longman, UK Rogers, J. (2012).
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
doc. dr Nataša Simeunović
Спаси воду спаси свој живот!.
Физика околине.
KPR U OSNOVNOJ ŠKOLI Teme: Socijalne priče, biblioterapija
Демонстрација часа АУН
Mediji u kriznim situacijama- uvodno predavanje
Аерозагађења и шумски екосистеми
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
ПРОЈЕКАТ “ОБРАЗОВАЊЕ ЗА ПРАВА ДЕТЕТА” ОШ”ЧИБУКОВАЧКИ ПАРТИЗАНИ”
Upravljanje odnosima s javnošću
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Врста и ниво студија: Основне академске студије
Предиспитне обавезе студената
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Специјализована ИТ одељења
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
Земљиште и технике биоинжењеринга
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Увод у објектно оријентисано програмирање
Osnovne informacije o projektu
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
Engleski jezik I Uvodno predavanje
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Uvod u pravo Evropske unije
Okidač /triger/ seksualno agresivnog ponašanja kod osoba sa IO
Основи музичке културе
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
мр Наташа Папић-Благојевић
Пондерисање 4/5. октобар
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
Integrisane marketinške komunikacije
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Mehanika Šifra predmeta Status predmeta Semestar Broj ECTS Fond časova
Транскрипт презентације:

KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala) Doc. dr Mirjana Đorđević Doc. Dr Slobodan Banković Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

Plan rada datum aktivnost nastavnik 1. 3. 2019. Uvodno predavanje. Upoznavanje sa obavezama i aktivnostima na ovom predmetu. Mirjana Đorđević & Slobodan Banković 8. 3. 2019. Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Slobodan Banković 15. 3. 2019. Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Mirjana Đorđević 22. 3. 2019. Socijalne veštine – definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od 0 do 14. godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena socijalnih veština. Tretman. 29. 3. 2019. Komunikacione veštine – definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od 0 do14. godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Procena komunikacionih veština. Strategije za razvoj komunikacionih veština – komunikatori, voca, vivoca 5. 4. 2019. Prvi kolokvijum 19. 4. 2019. Strategije za unapređenje socio-komunikacionih veština. PECS. Socijalne priče. Biblioterapija. 3. 5. 2019. Ponašanje – definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od 0 do 14. godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja 10. 5. 2017. Studenti logo smera prezentuju svoje aktivnosti. 17. 5. 2019. Motoričke veštine, krupna i fina motorika – definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od 0 do14. godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština. 24. 5. 2019. Studenti oligo smera prezentuju svoje aktivnosti. 31. 5. 2019. Drugi kolokvijum

Kolokvijumi Prvi kolokvijum - 5.4.2019. Drugi kolokvijum 31.05. 2019. Školovanje dece sa smetnjama u razvoju. Posao specijalnog edukatora. Definisanje korektivno pedagoškog rada. Oblici korektivno pedagoškog rada. Koja deca su obuhvaćena KPR? Procena sposobnosti. Socijalne veštine - definisanje. Očekivani razvoj socijalnih veština od 0-14. godina. Socijalne veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom., Komunikacione veštine - definisanje. Očekivani razvoj komunikacionih veština od 0-14. godina. Komunikacione veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj komunikacionih veština - komunikatori, voca, vivoca Motoričke veštine, krupna i fina motorika - definisanje. Očekivani razvoj motoričkih veština od 0-14. godina. Motoričke veštine kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj motoričkih veština - vežbe za finu motoriku, kinekt igre Ponašanje - definisanje. Očekivani razvoj ponašanja od 0-14. godina. Ponašanje kod dece sa IO i kod dece sa autizmom. Strategije za razvoj ponašanja Strategije za razvoj socio-komunikacionih veština.

Materijali za spremanje kolokvijuma i ispita Prezentacije

Predispitni poeni Prisustvo na nastavi - 4 poena. Kolokvijumi - 2 x 4o Aktivnost – 16 poena (procena jednog učenika, pisanje izveštaja i predloga tretmana) 21 poen na kolokvijumu označava položen kolokvijum Položena oba kolokvijuma = položen ispit. 100-91 -10 90-81 - 9 80-71 - 8 70-61 - 7 60-51- 6 50-0-5

Uslov za izlazak na ispit Minimalno 30 poena do junskog roka (može se polagati u svakom roku; položen prvi kolokvijum se ne polaže ponovo) Pozitivno ocenjena aktivnost (mora se dobiti minimum 9 poena da bi mogao da se polaže ispit)