Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Naši proizvodi Naša politika Naša budućnost
Advertisements

СТАРОСНА СТРУКТУРА СТАНОВНИШТВА И ПЕНЗИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ГЕОГРАФСКА КАРТА.
UPOREDNA ANALIZA NAUČNE PRODUKCIJE
Tatjana Pivac, Milica Pavkov Hrvojević, Lana Zorić
Planiranje i analiza poslovanja
Kancelarija za poslovnu podršku
OSIGURANJE KVALITETA NA UNIVERZITETU U BIHAĆU
Завод за унапређивање образовања и васпитања
POREĐENJE KARAKTERISTIKA KOLABORACIJE
Menadzment I Marketing
Konkurentnost je superiornost u odnosu na rivale, druge konkurente na tržištu Makro konkurentnost –sposobnost zemlje da nacionalne resurse usmjeri u pravcu.
Poglavlje 1 EVROPSKI PRIORITETI I NACIONALNI SISTEM ZA RAZVOJ ŠKOLA
BIZNIS PLAN !!! Veljković Uroš 157/09 Ristović Danilo 08/09
Javne finansije - vežbe -
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
STUDIJA OPRAVDANOSTI most Verige (Kamenari-Lepetani)
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
Mogućnosti zapošljavanja prvostupnika (bachelors) (Employability of first cycle degree holders (bachelors)) Pripremili: Ažman Josip, Frković Vedran, Martinčić.
Упутство о друштвеној одговорности
Plan upravljanja otpadom EPCG AD
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
Примена на савременим веб страницма
Pretraživanje interneta
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
DEV tracks 2 dev tracka Windows 8 development
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
Poimenični popis ubijenih, stradalih i nestalih iz opštine MALIŠEVO 1
EKONOMSKE FUNKCIJE.
Дарко Петровић Драгослав Кукић Јовица Васиљевић
Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji (kratki izveštaj)
Doc. dr Mirjana Orašanin
EKONOMIKA PREDUZEĆA osmo predavanje Rezultati reprodukcije
Profil kupaca po prodajnim objektima
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
RDA и BIBFRAME: библиографски опис за 21. век
SREDNJoŠKOLAC U KANŽDAMA RIJALITI PROGRAMA
€ € Skoro četiri puta više novca za zapošljavanje
Autori: dipl. el. ing. Branko Glomazić dipl. el. ing. Milica Glomazić
Др Наташа Папић-Благојевић
LED IZVORI SVETLOSTI KAO ALTERNATIVA
Analitički osvrt na sestrinstvo u medijima
UTICAJ PROJEKATA MHE NA RAČUNE POTROŠAČA
TAGUCHI METODA.
Општина пријепоље Генерални пројекат повећања енергетске ефикасности санацијом јавне рАсвете у Општини пријепоље.
Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent
Цена капитала корпоративног предузећа
Poimenični popis ubijenih, stradalih i nestalih iz opštine DEČANI – rezultati na dan
Milica Glomazić, COTEE prof.dr Jadranka Radović, ETF
Zaštita potrošača u RH.
SRB.App company.
Fishbone dijagram Prednosti Nedostaci Jednostavnost
POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović.
ВЕСЕЛА МАТЕМАТИКА Наташа Гавриловић.
Светски дан здраве хране
Relacione baze –primer modelovanja baze
PRORAČUN GRADA CRIKVENICE ZA GODINU
Testiranje novog proizvoda
Poznavanje istorije i stavovi građana prema događajima iz prošlosti
Проширена делатност и верификација установа
ПРИВРЕДНА КОМОРА БЕОГРАДА
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Sadržaj predavanja Uvod u postupak procjene Metodologija procjene
Uvod u pravo Evropske unije
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
УКЉУЧИ СЕ! ПРЕДЛОЖИ ПРОЈЕКАТ!
Autori: Vladimir Kašćelan
Транскрипт презентације:

Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević TRGOVINSKA MARKA Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević

Sadržaj Uvod Analiza baze podataka Prosečan potrošač Zaključak

Trgovinska marka Pojam trgovinske marke Prednosti Nedostaci UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Primeri trgovinskih marki UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Osnovni podaci o uzorku Veličina uzorka= 469 Prosečan prihod= 57.108 din UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Osnovni podaci o uzorku Opštine na kojima je sprovedeno anketiranje UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Osnovni podaci o uzorku UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Prepoznatljivost u odnosu na prethodne godine UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Koliko njih je reklo da prepoznaje trgovinsku marku? UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Koje trgovinske marke su ljudi prepoznali? UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Na kojoj opštini je najveća prepoznatljivost trgovinske marke? UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Povezanost obrazovanja sa prepoznavanjem trgovinske marke UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Povezanost prihoda sa poznavanjem trgovinske marke UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Mišljenje potrošača o kvalitetu trgovinske marke UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Kakvo je mišljenje potrošača o trgovinskoj marki u odnosu na radni status? UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Kakvo je mišljenje potrošača o trgovinskoj marki u odnosu na prihode? UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Brend VS Trgovinska marka UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Prosečan potrošač koji prepoznaje trgovinsku marku Mirjana 30-35 godina Živi u tročlanoj porodici Fakultetski obrazovana Živi u Rakovici Mesečni prihod je preko 60 000din Zaposlena UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Predlozi Promocija u okviru objekta Ulaganje u dizajn pakovanja UVOD ANALIZA BAZE PODATAKA PROSEČAN POTROŠAČ ZAKLJUČAK

Hvala na pažnji!