Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Profil kupaca po prodajnim objektima

Сличне презентације


Презентација на тему: "Profil kupaca po prodajnim objektima"— Транскрипт презентације:

1 Profil kupaca po prodajnim objektima
Jovan Obućina Damjan Pilipović Lea Momčilović

2 Analiza kupaca kroz generacijske razlike
Graditelji ( ) Babyboomers ( ) Generacija X ( ) Generacija Y ( ) Generacija Z (1995-do danas) 7% 30% 25% 28% 9% n=465

3 Graditelji n=33 Najčešće kupuju u: Maxi 45% i Lidl 18%
Izbegavaju: Idea 20% i male radnje 17% Promocije: Lidl 27% i Maxi 24% Ne praktikuju velike kupovine! 70% Trgovinske marke: 35% ne znaju i 31% pogrešni odgovori Kupuju voće i povrće: Pijaca 50%, Maxi 27% i STR 10%

4 Razlog najčešće kupovine

5 Babyboomers n=141 Najčešće kupuju u: Maxi 46% i Shop&Go 9,6%
Razlog što kupuju: Blizina 30% i asortiman 29% Izbegavaju: Aman 20% i male radnje 22% Velike kupovine: Da 46% i Ne 52% Trgovinske marke: Maxi Premia 23%, Greške 17% i Ne zna 15% Kvalitet trgovinske marke: Isti kao i renomirani proizvođači 46% i lošiji 30%

6 Promotivne kampanje

7 Generacija X n=117 Najčešće kupuju u: Maxi 46%, Shop&go 13%
Razlog: Blizina 31%, Asortiman 30% Izbegava: Aman 33%, male radnje 24% Promocija: Maxi 23% , Lidl 22% Trgovinske marke: Maxi i Premia 41%, Greške 14% Kvalitet trgovinske marke: Isti 64%, Lošiji 22%

8 Praktikovanje velike kupovine
Prosečan račun=5900

9 Generacija Y n=131 Najčešće kupuju: Maxi 35%, Shop&go 16%
Razlog: Blizina 26%,Asortiman 24% Izbegava: Aman 20% i Male prodavnice 20% Promocija: Maxi 29% , Lidl 19% Velike kupovine: Da 60% (1-2 puta mesečno 39%) Proizvodi sa isteklim trajanjem: Aman 30%

10 Trgovinske marke

11 Generacija Z n=42 Najčešće kupuje u : Maxi 50%, Shop&go 15%
Razlog: Asortiman 30% i blizina 27% Izbegavaju: Aman 30% i male radnje 18% Promocije: Maxi 32% , Lidl 18% Velike kupovine: Ne 73% Trgovinske makre: Maxi Premia 28% , Idea K plus 12,5%, Maxi Delhaize ,5%.

12 Da li sakupljate kupone, tačkice ili poene ili koristite neku karticu od trgovaca?

13 Generacija Y

14 Generazija Z

15 Hvala na pažnji!


Скинути ppt "Profil kupaca po prodajnim objektima"

Сличне презентације


Реклама од Google