Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
Profil kupaca po prodajnim objektima
Jovan Obućina Damjan Pilipović Lea Momčilović
2
Analiza kupaca kroz generacijske razlike
Graditelji ( ) Babyboomers ( ) Generacija X ( ) Generacija Y ( ) Generacija Z (1995-do danas) 7% 30% 25% 28% 9% n=465
3
Graditelji n=33 Najčešće kupuju u: Maxi 45% i Lidl 18%
Izbegavaju: Idea 20% i male radnje 17% Promocije: Lidl 27% i Maxi 24% Ne praktikuju velike kupovine! 70% Trgovinske marke: 35% ne znaju i 31% pogrešni odgovori Kupuju voće i povrće: Pijaca 50%, Maxi 27% i STR 10%
4
Razlog najčešće kupovine
5
Babyboomers n=141 Najčešće kupuju u: Maxi 46% i Shop&Go 9,6%
Razlog što kupuju: Blizina 30% i asortiman 29% Izbegavaju: Aman 20% i male radnje 22% Velike kupovine: Da 46% i Ne 52% Trgovinske marke: Maxi Premia 23%, Greške 17% i Ne zna 15% Kvalitet trgovinske marke: Isti kao i renomirani proizvođači 46% i lošiji 30%
6
Promotivne kampanje
7
Generacija X n=117 Najčešće kupuju u: Maxi 46%, Shop&go 13%
Razlog: Blizina 31%, Asortiman 30% Izbegava: Aman 33%, male radnje 24% Promocija: Maxi 23% , Lidl 22% Trgovinske marke: Maxi i Premia 41%, Greške 14% Kvalitet trgovinske marke: Isti 64%, Lošiji 22%
8
Praktikovanje velike kupovine
Prosečan račun=5900
9
Generacija Y n=131 Najčešće kupuju: Maxi 35%, Shop&go 16%
Razlog: Blizina 26%,Asortiman 24% Izbegava: Aman 20% i Male prodavnice 20% Promocija: Maxi 29% , Lidl 19% Velike kupovine: Da 60% (1-2 puta mesečno 39%) Proizvodi sa isteklim trajanjem: Aman 30%
10
Trgovinske marke
11
Generacija Z n=42 Najčešće kupuje u : Maxi 50%, Shop&go 15%
Razlog: Asortiman 30% i blizina 27% Izbegavaju: Aman 30% i male radnje 18% Promocije: Maxi 32% , Lidl 18% Velike kupovine: Ne 73% Trgovinske makre: Maxi Premia 28% , Idea K plus 12,5%, Maxi Delhaize ,5%.
12
Da li sakupljate kupone, tačkice ili poene ili koristite neku karticu od trgovaca?
13
Generacija Y
14
Generazija Z
15
Hvala na pažnji!
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.