Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović.

Сличне презентације


Презентација на тему: "POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović."— Транскрипт презентације:

1 POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović

2 O čemu ćemo govoriti?

3 Strategije određivanja cena u maloprodaji
1. Cene ispod/iznad/na nivou konkurentskih cena 2. Diferencirane cene 3. Optičko određivanje cena

4 ISTRAŽIVANJE Broj ispitanika 475 Mesto istraživanja
Beograd (11 opština) Polna struktura Žene= Muškarci=207 Vreme istraživanja Mart 2019 Struktura ispitanika po radnom statusu Zaposleni 248 Povremeni poslovi 20 Nezaposleni 33 Penzioneri 117 45 Studenti

5

6 Cenovno orijentisani kupci n=24
Necenovni faktori dominantno utiču na razlog izbora.

7 Razlog najčešće kupovine po strukturi dohotka?
Na cenovnu elastičnost ne utiče dohodak.

8 Gde izbegavate da kupujete?

9 CENA je bitnija prilikom izbegavanja, dok nije presudna prilikom odabira maloprodajnog objekta.

10 Svežina, zdravlje, sigurnost su opredeljujući faktori izbora.
Cenovno orijentisani kupci n=63

11 Svežina je preovladavajući razlog izbora kod svih starosnih struktura.
Razlog izbora mesta za kupovinu voća i povrća po starosnoj strukturi ispitanika? Svežina je preovladavajući razlog izbora kod svih starosnih struktura.

12

13 Prosečan račun prilikom velikih kupovina= 7968

14 Praktikovanje većih kupovina prema radnom statusu ispitanika ?

15 Najvažnije kod izbora za velike kupovine?

16 Ocena cena Ocena kvaliteta
3.7 2.7 2.5 3.2 3.6 4.1 3.5 2.6 STR 4.2 2.3 2.9 3.9 3.8 3.9 2.9 3.0 Ocena kvaliteta

17 HVALA NA PAŽNJI

18 Pitanja


Скинути ppt "POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović."

Сличне презентације


Реклама од Google