Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent

Сличне презентације


Презентација на тему: "Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent"— Транскрипт презентације:

1 Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent
Maja Banković Ilija Rašinac Lazar Mandić

2 O uzorku

3 Šta je najvažnije prilikom odabira prodanice za velike kupovine?

4 Zašto izbegavate određena mesta za kupovinu?

5 Šta Vam najviše smeta ili biste promenili na mestu gde kupujete sveže proizvode (voće i povrće, meso, ...)?

6 Večiti problem kupovine - gužva

7 Kritičan faktor - nehigijena

8 Ista meta isto odstojanje

9 „Komsija, gde beše ono ?“

10 Prvi utisak

11 „O ukusima treba raspravljati“

12 „Što nije slikano, i ne postoji“ (Maxi edition)

13 „Što nije slikano i ne postoji“ (Idea edition)

14 „Što nije slikano i ne postoji“ (Aroma edition)

15 „Kupila malo, dolaze mi unuci“

16 „Od Silvane do Nirvane“

17 „Ma kod njih je najbolje“

18 Zaključak Poslušati zamerke potrošača Konkurencija ne spava

19 Hvala na pažnji !!!


Скинути ppt "Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent"

Сличне презентације


Реклама од Google