ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Описивање Описивање.
Advertisements

ТЕХНИЧКО И ИНФОРМАТИЧКО ОБРАЗОВАЊЕ ЗА 6. РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
Učenje i suradnja uz Blended Play
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Planiranje i analiza poslovanja
КОМПЕТЕНЦИЈЕ ВОДИТЕЉА И СПЕЦИФИЧНОСТИ РАДА У ПРОДУЖЕНОМ БОРАВКУ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Regionalna konferencija Almir Beridan
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Сарадња кадра у ПУ и школи
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
-веза наставе и оцењивања двосмерна
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Електронским учењем до креативне наставе
Спаси воду спаси свој живот!.
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
К В И З.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Предиспитне обавезе студената
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
Шта је портфолио професионалног развоја?
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
ГРУПНИ СУПЕРВИЗИЈСКИ САСТАНАК - СТРУКТУИРАЊЕ
Tokarenje.
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA, ZAGREB
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Иницијативу су покренули
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
ПРОЈЕКАТ- ЕТНО-ЕКО ШКОЛА “ЧАРОБНО СЕЛО”
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
1.2 PREDSTAVLJANJE PROJEKTNE JEDINICE U MINISTARSTVU ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE Nebojša Pokimica, National Workshop:Developing.
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента

Организација рада продуженог боравка Простор за рад: Двије учионице опремљене потребним материјалима;

Организација рада продуженог боравка Трпезарија опремљена столовима и столицама; Санитарни чвор; Школско игралиште.

Организација рада продуженог боравка Радно вријеме: Радно вријеме продуженог боравка је од 6:30 до 17:30; Рад се одвија у двије смјене: 1. смјена од 6:30 до 12:30 (4 водитеља, од којих су 2 по пола норме), 2. смјена од 11:30 до 17:30 (3 водитеља); У периоду од 11:30 до 12:30 у продуженом боравку су присутни сви водитељи (у одвојеним учионицама).

Организација рада продуженог боравка Број дјеце/група: У продуженом боравку тренутно је уписано 140 ученика прве тријаде, од којих су: 57 ученика првог разреда, 50 ученика другог разреда, 33 ученика трећег разреда.

Организација рада продуженог боравка Рад се организује по смјенама (прва и друга) са групама хетерогеног састава (1., 2. и 3. разред). Дјеца у продуженом боравку имају могућност да бораве двократно (прије и послије наставе). Од укупног броја дјеце, њих око 60% борави двократно. Водитељи у смјени дио активности реализују заједнички са свим ученицима, а дио појединачно са групом коју чине ученици истог разреда.

Планирање и припремање водитеља На основу Годишњег програма рада и мјесечних планова професора разредне наставе водитељи продуженог боравка заједнички израђују: Мјесечне планове рада за 1., 2. и 3. разред уз навођење образовних, спортских и креативних активности; Дневне писмене припреме са наведеним: облицима, методама, наставним средствима и материјалима, циљевима, задацима и исходима рада на седмичном нивоу, те редослиједом планираних активности на дневном нивоу.

Планирање и припремање водитеља Водитељи по смјенама заједнички планирају активности (на основу мјесечних планова) које разрађују кроз обавезне садржаје (ПУУ, СА, АО, ПО): ПУУ (помоћ у учењу) – активности везане за усвајање образовних наставних садржаја и израду домаће задаће;

Планирање и припремање водитеља СА (слободне активности) – активности се односе на игре ријечима, асоцијације, боравак на свјежем ваздуху, креативне радове, илустрације, рецитације, разговоре на тему, причање прича;

Планирање и припремање водитеља АО (активан одмор) – активности су усмјерене на друштвене и такмичарске игре, као и спортске активности;

Планирање и припремање водитеља ПО (пасиван одмор) -активности везане за пасивно провођење времена: сједење, гледање дјечијих емисија и цртаних филмова, слушање дјечије музике;

Планирање и припремање водитеља Оброк – хигијенска припрема и оброк (доручак и ручак);

Дневне припреме

Проблеми/потешкоће у раду Потешкоће у раду продуженог боравка су: Немогућност организовања континуираног рада са хомогеним групама, због распореда смјена редовне наставе; Долазак дјеце у ПБ и одлазак кући у различитим терминима. Потешкоће превазилазимо: Флексибилним радом водитеља и максималном организацијом рада са хомогеним групама у току смјене; Завршавањем важнијих активности наредног дана; Благовременом сарадњом и договором са родитељима.

Добре стране рада Добре стране рада продуженог боравка су: Бољи успјех ученика у настави; Учешће у културним манифестацијама школе; Објављивање дјечијих радова у дјечијим часописима;

Добре стране рада Учествовање у хуманитарним активностима; Обиљежавање свих значајних датума кроз одговарајуће активности; Међународни дан дјетета Дјечија недјеља

Добре стране рада Успостављање добре сарадње са родитељима. Као индикатор добре организације и сарадње са родитељима долази до континуираног повећања броја дјеце сваке године.

Слабе стране рада Слабе стране рада продуженог боравка су: Неприлагођеност намјештаја ученицима старијих разреда; Неправилна исхрана појединих ученика.

Креативни кутак

Креативни кутак

Хвала на пажњи.