Osnovne informacije o projektu

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Računarstvo i informatika
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Наставна целина 1 Рад са табелама MS Excel
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
Nastavna jedinica: 8.1. Upoznavanje alata za izradu prezentacija
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Raspored naslova Podnaslov.
Уређивање чланака на Википедији Србије
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Шта је портфолио професионалног развоја?
SAOBRAĆAJ SISTEMATIZACIJA
Napomena: Ovaj fajl ne sadrži animacije i slike koje su bile preveliko za download i upload! Originalni fajl je podijeljen učesnicima konkursa, a možete.
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
DODAVANJE ANIMACIJA I ZVUKA/VIDEA NA SLAJDOVE PREZENTACIJE
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Oblast Isorija Građansko Vaspitanje> Uzrast VII razred
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Klikni ovdje! Osnovne informacije o projektu <Matematika>
Energija Energija i njeni izvori Osnovne informacije o projektu Oblast
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Podsticanje ljubavi prema matematici,
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
”NA TOČKOVIMA ZNANJA” Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast
Fizičko vaspitanje i Engleski jezik
Osnovne informacije o projektu
Oblast Crnogorski – srpski, bosanski, hrvatski jezik i knjizavnost
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ANGLES-UGLOVI Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast Ciljevi
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Osnovne informacije o projektu
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Slanje platnih listića putem a podešavanja za microsoft office 2007
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
dr Aleksandra Kostić-Milanović mr Vule Aleksić
Транскрипт презентације:

Osnovne informacije o projektu Oblast Biologija Uzrast 8 razred osnvne škole Učenici treba da upoznaju građju, funkciju i značaj vegetativnih biljnih organa. Ciljevi Opis U pripremi i realizaciji ovog nastavnog projekta korišćena su savremaena nastavna redstva (PowePint prezentacije, fotografije, I kratki filmovi ). Pored ovih korišćen je i prirodni, herbarizovani, biljni materijal. Software Microsoft Power Point 2003, Microsoft Word, Windows Media Player, Internet Exploer, Microsoft Excel, digitalni foto apat. OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. Vegetativni biljni organi, korijen, stablo, list, unutrašnja građa, značaj. Ključne riječi Autor(i) Desanka Malidžan i Anđić Branko , JUOŠ Radojica Perovič, Podgorica Dokumenta

OBJAŠNJENJA Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika Dokumenta: Projekatom su obrađeni nastavni sadržaji iz dva školska predmeta, biologija (tri časa) i zdravi stilovi života (dva časa). Ostale informacije o projektu se nalaze u dokumentima predviđenim za to. OBJAŠNJENJA Dokumenta: Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

Nastavni resursi OBJAŠNJENJA U ovim dokumentima možete pristupiti resursima i nastavnim materijalima koji nastavnicima mogu biti od velike koristi za podučavanje u okviru ovog projekta za učenje: Opis učeničkog rada: U ovom projektu prioritetna uloga je data učenicima. Kroz projekata učenici stiču osnovna znanaja o vegetativnim biljnim organima kao i njihovu primjenu u svakodnevnom životu. Kroz rad u grupama i izradu domaćih zadataka djeca stiču i jačaju svoje samopouzdanje i kreativnost. OBJAŠNJENJA Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Dokumenta

Ocjenjivanje i standardi U ovim dokumentima možete vidjeti rubrike i standarde za ocjenjivanje u ovom projektu za učenje: Rubrike za ocjenjivanje: Provjera znanja učenika se vrši tokom cijelog projekta. Nastavnik može formirati ocjene prateći aktivnosti učenika na časovima kao i pri prezentaciji domaćih zadataka i na kraju ocenjujući njihov kontrolni zadatak. Definisanje standarda: Standardi se definišu i mogu se mijenajti tokom projekta u zavise od mogućnosti koje učenici mogu postići. OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

Informacije o nastavniku i školi OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni. Osnovna škola Radojica Perović, osnovana je 1961 godine, i imala je 960 učenika u trideset odjeljenja. 12-tog decembra 1983 godine, škola se preselila u bloku VI. Škola je 17-tog maja 1989 godine dobila najveće republičko priznanje za izuzetne rezultate u obrazovanju i vaspiatnju nagradu “Oktoih”. Projekat realizovali : Desanka Malidžan i Anđić Branko