Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Osnovne informacije o projektu

Сличне презентације


Презентација на тему: "Osnovne informacije o projektu"— Транскрипт презентације:

1 Osnovne informacije o projektu
Oblast Crnogorski-jezik i književnost, matematika, priroda i društvo i fizičko vaspitanje Uzrast II razred ( sedam godina) Razvijaju vještinu slušanja/čitanja i analize kraćiih neumjetničkih tekstova prilagođenih uzrastu; Razvijaju sposobnost stvaranja sličnih tekstova po ugledu na pročitane ili slušane tekstove; Podsticanje učenika da razvijaju kritičko mišljenje i zaključivanje; Navikavanje učenike na primjenu računara u procesu u svajanja znanja; Razvijaju opštu motoriku, sa naglaskom na razvoj koordinacije, spretnosti i ravnoteže;Upoznaju karakteristične, društvene i prirodne objekte i simole Crne Gore i okruženja Ciljevi Opis Naš projekat je osmišljen na principama programa koji je razviijen u ‘’Nikola Tesla Centru ‘’ za razvoj efikasnog učenja i logičkog mišljenja kod djece ranog školskog uzrasta autora dr. R.Rajovića i Uroša Petrovića. Projekat je realzovan na 5 nastavnih časova i završnoj manifestaciji ‘’Sajam’’ u koju su uključeni i roditelji i predsatavnici lokalnie zajednice. Uključena su dva odjeljenja II razreda. OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. MicrosoftPowerPoint, MicrosoftWord, Microsoft Tools ( Picture Manager, Clip Organizer) InternetExporer, WindosLiveMove Maker, Software Simboli/asocijacije,zagonetna pitanja, neumjetnički tekst, rotacija i ravnoteža,koordinacija, motorika,tabele, mape Ključne riječi Autor(i) Staša Barabaš i Dragica Bokan, OŠ ‘’Blažo Jokov Orlandić’’ Bar Dokumenta

2 OBJAŠNJENJA Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika Dokumenta:
Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

3 Nastavni resursi OBJAŠNJENJA
Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Dokumenta

4 Ocjenjivanje i standardi
OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

5 Informacije o nastavniku i školi
Osnovna Škola ’’Blažo Jokov Orlandić’’ osnovana je godine pod nazivom ’’II Osnovna škola’’, od godine škola se useljava u novu školsku zgradu u i dobija ime koje i danas nosi. Broj učenika je varirao od 830 do 1270, danas škola broji 956 učenika. Nastava je organizovana u dvije smjene, učenici od I do V pohađaju poslijepodnevnu smjenu a učenici od VI do IX prijepodnevnu. Za izuzetne doprinose u vaspitno obrazovnom radu Škola je dobila sve značajnije nagrade i priznanja društvene zajednice uključujući i najznačajniji nagradu ’’Oktoih’’. Škola ne raspolaže odrgovarajućim savremenim nastavnim sredstvima u mjeri koja bi zadovoljvala zahtjeve savremene nastave ali se zahvaljujući entuzijazmu i stručnosti zaposlenih nastava/učenje odvija na zavidnom novou. Škola se nalazi u centru Bara i ostvaruje dobru komunikaciju sa lokalnom zajednicom. OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni.


Скинути ppt "Osnovne informacije o projektu"

Сличне презентације


Реклама од Google