Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Osnovne informacije o projektu

Сличне презентације


Презентација на тему: "Osnovne informacije o projektu"— Транскрипт презентације:

1 Osnovne informacije o projektu
Oblast <C-SBH jezik i književnost, geografija, istorija, likovna kultura> Uzrast <deveti razred> <Razvijaju sposobnost timskog i istraživačkog rada, razvijaju sposobnosti samostalnog stvaranja putopisa po uzoru na “viđeno”, upoznaju kulturno, istorijsko i duhovno naslijeđe, razvijaju interesovanja za prirodu i izgrađuju ekološke navike, podstiču ispoljavanje pozitivnih emocionalnih doživljaja> Ciljevi Opis <Ispunjenjem ciljeva ekskurzije kroz unaprijed zadate zadatke,po povratku ostvaruju se obrazovni ciljevi iz C-SBH jezika i književnosti, geografije, istorije, likovne kulture. Svoje znanje , najbolji će realizovati kroz kviz sa đacima druge škole, a sve u cilju približavanja raznolikosti i ljepote sjevera naše države..> <Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Word, Digitalni aparat, Digitalna kamera; Microsoft Office picture manager> Software OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. <putopis, različitosti, prirodne ljepote, reke i jezera, umjetnička fotografija> Ključne riječi Autor(i) <Zlata Crnogorčević JUOŠ”Orjenski bataljon Bijela, Herceg-Novi, Neđeljka Stojanović-Stanojlović JUOŠ”Dašo Pavičić” Herceg_Novi> Dokumenta

2 OBJAŠNJENJA Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika Dokumenta:
Kliknite na donja dokumenta da dobijete pojašnjenja o kontekstu ovog projekta za učenje. Informacije & Planiranje: Slika o nastanku projekta i njegovih ciljeva, uključujući način na koji je projekat planiran i rukovođen. Slike iz učionice: Slike iz učionice koje će dati bolju predstavu o tome kako je projekat implementiran. IMG_2782.JPG OBJAŠNJENJA Dokumenta: Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

3 Nastavni resursi OBJAŠNJENJA
Opis učeničkog rada: Za vrijeme ekskurzije učenici zapisuju ono što smatraju da je interesantno. Takođe fotografišu rijeke, jezera i predjele kroz koje prolaze. Po povratku, fotografije koriste za pripremni čas za I pismeni zadatak iz C-SBH jezika i književnosti, a u vezi putopisa predjela kroz koji su prošli. Za čas geografije pripremaju Ppt prezentaciju o rijekama i jezerima Crne Gore, koristeći slike digitalnog aparata. Zatim najažurniji đaci učestvuju u kvizu vezanim za ekskurziju, a ostali bodre svoje drugare. Razvija se jedna pozitivna saradnja između škola. OBJAŠNJENJA Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Dokumenta

4 Ocjenjivanje i standardi
ocjenjivanje: Primjeri rubrika za ocjenjivanje koji su dati učenicima, koji pokazuju kako je projekat ocjenjivan. Definisanje standarda: Definisanje nastavnih ciljeva ovog projekta u odnosu na obrazovne standarde. National Educational Technology Standards for Students (NETS): (Nacionalno obrazovno-tehnološki standardi za učenike) Indikatori učenika za tehnološki pismene učenike. OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

5 Informacije o nastavniku i školi
<Zamjeni ovu sliku i tekst sa slikom vaše škole ili radnog prostora> <JUOŠ”Dašo Pavičić” je jedna od najbrojnijih škola u Crnoj Gori.Nalazi se u gradu Herceg-Novom i često je prisutna u svim novinama vezanih za reformu u nastavi. Neđeljka Stojanović-Stanojlović radi u ovoj školi 29-tu godinu kao pedagog i značajno doprinosi razvoju kreativnosti u nastavi. JUOŠ”Orjenski bataljon” nalazi se u prigradskom naselju Bijela u opštini Herceg-Novi. Broji oko 700 učenika i kao i prethodna škola ušla je u reformu među prvih 20 škola u Crnoj Gori. Zlata Crnogorčević predaje fizičko vaspitanje 29-tu godinu, a od uvođenja reforme i građansko vaspitanje. > OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni.


Скинути ppt "Osnovne informacije o projektu"

Сличне презентације


Реклама од Google