Крагујевац, Маја Марковић Гашић

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
План и програми наставе и учења
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Прича о хлебу Вања Белецки
Наставни час Према законским одредницама за V разред основне школе, Просветни гласник број 6, страна 4 од НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА: УПОЗНАВАЊ И УПОТРЕБА.
Ekonomska statistika (Makroekonomski računi i modeli) -uvodno predavanje Prof.dr Maja Baćović
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Спаси воду спаси свој живот!.
Физика околине.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
KOMPOZICIJA I DIJELOVI SEMINARSKOG RADA
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Физика као наставни предмет
Библија у васпитно-образовном процесу
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Сазнавање у настави Видови сазнања:
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Шта је портфолио професионалног развоја?
Organizacija preduzeća
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Пишемо писаним словима по диктату
Organizacija “Izabrane teme”
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
Multimedija.
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Увод у објектно оријентисано програмирање
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Multimedijalni sistemi
Osnovne informacije o projektu
Uvod u pravo Evropske unije
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
Тема 2. Принципи конструктивизма у сврху примене технологије у настави - настава некад и сад проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
Integrisane marketinške komunikacije
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Крагујевац, 2018. Маја Марковић Гашић ПРИМЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ Крагујевац, 2018. Маја Марковић Гашић

ПРИПРЕМА ЗА ЧАС Школа:Медицинска Школа са домом ученика „Сестре Нинковић“, Крагујевац Наставни предмет: Верска настава Разред:други Наставник:Маја Марковић Гашић Наставна тема: Наставна јединица: Свештена историја спасења (Од Адама до Израиља) Каин и Авељ Тип часа: Кључне речи: обрада Жртва,Љубав,Завист   Циљеви часа Образовни (материјално- сазнајни) Да ученици усвоје знање о Библијској Историји Спасења IV поглавља књиге Постања: О Каину и Авељу; Да објасне и тумаче оно што је битно у вези Библијског текста. Да науче да се психологија Каина и Авеља не разликује од психологије људи било којег доба па и данашњице. Функционални (развојни) Да развија код ученика свест о сопственим емоцијама. Васпитни Припремити ученике да спозна завист у свакодневном животу као негативно и аутодеструктивно осећање. Развити код ученика светст- да само марљивост и упорност са унутрашњом мотивацијом (жртва из љубави) доприносе остваривању жељених циљева и успеха. Облици наставног рада фронтални, индивидуални,групни Наставне методе усмено излагање,разговор, метода читања и рада на тексту,метода писања Наставна средства Библијски текст,едукативни материјали,мултимедијални алати и сдржај

ПРИПРЕМА ЗА ЧАС Структура наставног часа Наставни објекат Корелација Учионица Корелација Психологија-Емоције(Врсте емоција) Литература Библија, Предање Цркве, јутјуб извори Иновације   Напомене, запажања Структура наставног часа Етапа часа Облик рада Метод рада Трајање уводни део фронтални разговор,усме но излагање 3 до 5   главни део часа групни,индивидуа лни разговор,метода читања и рада на тексту,метода писања 25-30 завршни део часа интерактивни, мултимедијални презентација 5-10

ТОК ЧАСА Активности ученика Активности наставника Уводни део часа Молитва. Ученици одговарају на питања, активно слушају.   Разговарам са ученицима о претходном градиву и материјалима „Библијска историја спасења“ саопштавам циљ часа. Дајем упутства о раду на часу. Главни део часа Ученици се деле у групе   Ученици читају текст,размишљају,договарају се,тумаче непознате термине,изразе,постављају наставнику питања. Извлаче из лекције оно што је битно. Допуњују своје материјале -Библијска исрорија спасења. Капитен групе води рачуна о ефикасности е ефективности своје групе, припреме за презентовање, и први презентује из своје групе. Сваки ученик презентује и дискутује свој део текста. Говори о томе како је било најлакше научити текст,да ли су га сви разумели. Остали ученици из групе допуњују. Сви ученици слушају. Формирају се 4 мешовите групе састављене од ученика изабраних методом насумичних бројева. Надзирем поделу задужења у групи и одређивање капитена. Делим ученицима писани текст из градива . Објашњавам да је њихов задатак да прочитају текст и размисле шта је суштина овог текста. Упућујем их на тумачење непознатих термина.Дајем им помоћ у виду упитних речца ко,шта,како,где,зашто. Објашњавам појам концепта. Пратим рад у групама. Подстичем и оснажујем ученике да објашњавају својим речима. Похваљујем напредак у групи као и појединце који дају допринос групи.Напомињем да је важно да сви доприносе раду групе и да је ово врло важан посао. Ако се јави дете са мањком интересовања, молим га за улогу асистента и задужујем за читање Библијског текста. Помажем ученику који презентује. Истичем важност слушања. Похваљујем жељу и активно учествање у раду свих група.

ТОК ЧАСА Завршни део часа Домаћи задатак Завршни део часа   Сви ученици утврђију градиво гледајући филм. Пуштам мултимедијалну презентацију-Каин и Авељ. Молим ученике да оцене час уписивањем оцене од 1 до 5 на евалуационој скали.   Домаћи задатак Ученици треба да за следећи час осмисле пример из свакодневног живота давања себе из љубави своме ближњем. Прилози уз припрему (шеме, радни листићи) писани текст, цртеж скале, филм. Напомене, запажања Самоевалуација и корекција

МАТЕРИЈАЛИ ТЕКСТ О КАИНУ И АВЕЉУ (Прилог 1) БИБЛИЈСКА ИСТОРИЈА СПАСЕЊА (Прилог 2) ВИДЕО О КАИНУ И АВЕЉУ https://www.youtube.com/watch?v=sonTmssLmlg

КВАЛИТЕТ НАСТАВЕ И УЧЕЊА НА ЧАСУ