Сарадња кадра у ПУ и школи дечији развој учење пости-гнућа ПУ Основ за даље учење и развој ППП Повезаност садржаја, циљева и начина рада са децом (ученицима) ОШ
Специфичности ПУ (разлике у односу на школу) Специфичне развојне карактеристике деце одређују садржаје, методе и организацију рада у установи Специфични задаци у односу на остваривање циљева према аспектима дечијег развоја У ПУ није приоритет стицање посeбних знања и специфичних вештина, јер деца овог узраста уче искуствено У ПУ учење је институционално и ванинституционано, сарадњом са друштвеном средином
Специфичности васпитања и образовања деце ПУ Општа (заједничка) концепција васпитања и образовања Континуитет у систему предшколског и школског васпитања и образовања
Основни захтеви за успешну сарадњу Двосмерна Чешћи контакти васпитача и учитеља Мешање деце разлилитог узраста Заједничко коришћење обеката и средстава Проблем прекида емоционалне везе са васпитачем На свим нивоима (кадар) Обострана
Облици сарадње Заједнички састанак Актива васпитача ПП групе и учитеља првог разреда Организована посета припремне групе школи Посета учитеља предшколској установи Узајамно присусто родитељским састанцима и састнцима стручних актива Повремено укључивање васпитача у договоре учитеља и стручниих служби у школи Заједнички излети, екскурзије, посете, приредбе Заједничко коришћње простора и опреме, терена,... Узајамне посете васпитача и учитеља угледним активностима Међусбно информисање и лонгитудинално праћење дечијег развоја Узајамна методичка саветовања и усавршавања Заједничке анализе постигнућа ученика