Сарадња кадра у ПУ и школи

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Од права на партиципацију до праве партиципације
Advertisements

Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Eksperimentalni program
Завод за унапређивање образовања и васпитања
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
Општи родитељски састанак
Poglavlje 1 EVROPSKI PRIORITETI I NACIONALNI SISTEM ZA RAZVOJ ŠKOLA
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Проф.др Емина Копас-Вукашиновић
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
Покрајински секретар за образовање
Agencija za mobilnost i programe EU
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
НАСТАВА КАО ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНИ ПРОЦЕС
Учешће на Конференцији
Учешће на Конференцији
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
ОПШТА МЕТОДИКА ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОГ РАДА У ДЕЧИЈЕМ ВРТИЋУ
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
Конференција Укљученост родитеља у рад школа и предшколских установа
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
Finsko strukovno obrazovanje
4.ЈУНИ 2015.ГОДИНЕ НОВИ САД, СТАДИОН „КАРАЂОРЂЕ“
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Дођите нам сви! Реализацијом првих родитељских састанака (26 и 27.октобра) отпочела је реализација посебног програма – играонице под називом Дођите нам.
Проширена делатност и верификација установа
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ
Транскрипт презентације:

Сарадња кадра у ПУ и школи дечији развој учење пости-гнућа ПУ Основ за даље учење и развој ППП Повезаност садржаја, циљева и начина рада са децом (ученицима) ОШ

Специфичности ПУ (разлике у односу на школу) Специфичне развојне карактеристике деце одређују садржаје, методе и организацију рада у установи Специфични задаци у односу на остваривање циљева према аспектима дечијег развоја У ПУ није приоритет стицање посeбних знања и специфичних вештина, јер деца овог узраста уче искуствено У ПУ учење је институционално и ванинституционано, сарадњом са друштвеном средином

Специфичности васпитања и образовања деце ПУ Општа (заједничка) концепција васпитања и образовања Континуитет у систему предшколског и школског васпитања и образовања

Основни захтеви за успешну сарадњу Двосмерна Чешћи контакти васпитача и учитеља Мешање деце разлилитог узраста Заједничко коришћење обеката и средстава Проблем прекида емоционалне везе са васпитачем На свим нивоима (кадар) Обострана

Облици сарадње Заједнички састанак Актива васпитача ПП групе и учитеља првог разреда Организована посета припремне групе школи Посета учитеља предшколској установи Узајамно присусто родитељским састанцима и састнцима стручних актива Повремено укључивање васпитача у договоре учитеља и стручниих служби у школи Заједнички излети, екскурзије, посете, приредбе Заједничко коришћње простора и опреме, терена,... Узајамне посете васпитача и учитеља угледним активностима Међусбно информисање и лонгитудинално праћење дечијег развоја Узајамна методичка саветовања и усавршавања Заједничке анализе постигнућа ученика