Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ

Сличне презентације


Презентација на тему: "ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ"— Транскрипт презентације:

1 ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ
РАЗВОЈНИ ПЛАН год. ШКОЛЕ у наредних 5 година ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ

2 ЛИЧНА КАРТА ШКОЛЕ Фармацеутско-физиотерапеутска школа налази се у југоисточном делу Београда, на територији општине Звездара у Донској улици у близини ДЗ “Звездара”. Основана године у згради ОШ “Милош Матијевић Мрша” одлуком Владе Републике Србије. Образовно подручје Здравство и социјална заштита. Образује профиле: фармацеутски техничар , физиотерапеутски техничар, козметички техничар и масер. Фармацеутско – физиотерапеутска школа је једина школа у РС у којој су свих 30 одељења у огледу. Могућност ванредног и упоредног школовања. Запосленo 99 особа.

3 Фармацеутски техничар Физиотерапеутски техничар
Козметички техничар Масер

4 СПЕЦИФИЧНОСTИ ШКОЛЕ НАШЕ СНАГЕ: 99 запослених чине : 87+4+8
- директор школе 1 - помоћник директора 1/2 - наставника 87: - високо образовање 92 - стручних сарадника 3 - административног особља 4 - техничке службе 8 Школски простор архитектонски и функционално осмишљен на површини од 3200 м2 по свим европским стандардима за реализацију огледног наставног програма као и за иновације и савремени приступ настави.

5 Наставници

6 СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ Учионице опремељене ергономским клупама за по једног ученика. Њиховим спајањем добија се савремени “амфитеатарски” угођај, а постоји могућност и произвољног размештаја. Свака учионица опремељена је разгласом па уместо звона почетак одмора, као и његовом целом дужином емитује се музика по избору ученика кроз рад Радио станице. Свака учионица опремљена је и ТВ пријемником за ВХС и ДВД пројекције. У наставном процесу користи се компјутерска опрема за презентацију (видео пројекције са компјутера).

7 Један наставни час

8 СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ Кабинети за практичну наставу опремљени најсавременијом опремом која омогућава сваком образовном профилу практичну примену и увежбавање теоријски усвојених знања. Одељења са 20 ученика што омогућава лакши рад и могућност посвећивања веће пажње сваком ученику кроз индивидуализовану наставу. Млад, висококвалификован наставни кадар обучен за коришћење најсавременијих наставних средстава. Управа школе на челу са директорком веома искусна у организацији и руковођењу, у односу са родитељима, социјалним партнерима и у осталим менаџерским пословима као и у стварању позитивне педагошке климе.

9 Континуирано усавршавање
наставника

10 СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ Успешну реализацију у школи има:
консултативна настава за ученике који из било ког разлога нису могли савладати на задовољавајући начин предвиђене модуле ученички парламент где свако одељење има своје представнике који доносе одлуке важне за ученике и школу - савет родитеља који активно учествује у решавању свих кључних питања везаних за школу и ученике - школски одбор који успешно решава и доноси све значајне одлуке које су у интересу школе - педагошко-психолошка служба кроз континуирану сарадњу са наставницима , ученицима, родитељима и институцијама значајним за развој школе - служба обезбеђења

11 СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ - Неуређено школско двориште
НАШЕ СЛАБОСТИ - Неуређено школско двориште - Недостатак фискултурне сале - Недовољно разрађена проширена делатност.

12 Унапређивање квалитета рада школе савременим опремањем кабинета
МИСИЈА Организовање обука за оспособљавање ученика за вођење радио станице у циљу побољшања општег информисања о животу и раду школе Оснаживање наставног кадра кроз континиуране обуке ради одрживости позитивних резултата идеје „Школа без слабих ученика“ Унапређивање квалитета проширене делатности иновативним приступом у пружању услуга клијентима , увођењем специјалистичких прегледа и реализацијом стручних обука Унапређивање квалитета рада школе савременим опремањем кабинета

13 кроз рад радио-станице .
ВИЗИЈА Желимо да одржимо рејтинг модерне и савремене школе, школе без слабих ученика,са развијеном проширеном делатношћу кроз пружање услуга клијентима и реализацију стручних обука, са савремено опремљеним кабинетима и ординацијама уз активну партиципацију ученика у животу и раду школе кроз рад радио-станице .

14 Имплементација пројекта-
АНАЛИЗА СТАЊА МИСИЈА ВИЗИЈА 1. РАЗВОЈНИ ЦИЉ : Имплементација пројекта- Радио станица 2. РАЗВОЈНИ ЦИЉ : Одрживост позитивних резултата идеје ‘’ШКОЛА БЕЗ СЛАБИХ УЧЕНИКА ‘’ ЗАДАЦИ : Оспособљавање и оснаживање ученика за реализовање активности везаних за Пројекат: Радио станица 2. Повезивање и умрежавање свих актера школе са заједницом у целини око радио станице ЗАДАЦИ: 1.Обучавање ученика новим стратегијама учења кроз радионице 2. Развијање унутрашње мотивације и способности самостваралаштва код ученика 3. Истицање значаја консултативне наставе(допунске и додатне),тј. прила Гођавање наставе потребама ученика и Њиховим могућностима 4. Стално унапређивање процеса вредновања резултата рада 5.Промоција резултата 6. Обучавање наставника новим техни кама учења у настави кроз интерну едукацију(дидактичко-методичка обука) 7. Развијање унутрашње мотивације и креативности наставника 8. Израда инструмената за самовредно вање 9. Продубљивање сарадничке мреже на свим релацијама 10. Унапређивање процеса оцењивања

15 Унапређивање проширене
АНАЛИЗА СТАЊА МИСИЈА ВИЗИЈА 3.РАЗВОЈНИ ЦИЉ Унапређивање проширене делатности 4. РАЗВОЈНИ ЦИЉ: Oпремање кабинета савременом наставном технологијом ЗАДАЦИ : 1.Регистрација специјалистичке ординације и ординације опште медицине 2. Реализација стручних обука 3. Унапређење пружања услуга клијентима у салонима и кабинетима ЗАДАЦИ: 1. Остваривање сарадње са најширом локалном средином Саветом родитеља и Школским Одбором 2. Осмишљавање финансијске Структуре за опремање кабинета 3. Сарадња школе са произвођачима лекова и веле трговинама

16 ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА ПРОЈЕКТА:
1.РАЗВОЈНИ ЦИЉ ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА ПРОЈЕКТА: РАДИО - СТАНИЦА

17 Оспособљавање и оснаживање ученика за
ЗАДАТАК бр. 1 Оспособљавање и оснаживање ученика за реализовање активности везаних за Пројекат: Радио станица ЗАДАТАК бр. 2 Повезивање и умрежавање свих актера школе са заједницом у целини око радио станице

18 АКТИВНОСТИ КО - КАДА 1.1. Формирање Развојног тима за имплементацију и евалуацију пројектних активности.(Развојни тим, септембар, октобар 2011.год.) 1.2. Организација и реализација аудиције на нивоу школе за формирање Акционог тима(Развојни тим, септембар, октобар 2011.год.) 1.3. Формирање Акционог тима(Развојни тим, октобар 2011.год.) 1.4. Континуирана обука ученика за рад у тимовима од стране стручних и вршњачких едукатора(Акциони тим, год.) 1.5. Израда појединачних акционих планова и програма тимова на годишњем нивоу и подела задужења(Тимови, год.) 2.1. Сарадња са секцијама, омладинским групама и стручним активима у изради и реализацији програма рада радио – станице на нивоу школе и ван ње (Развојни тим,Тимови и координатори тимова, год.) 2.2. Промоција програма и пројеката везаних за ученике на нивоу школе и ван ње(Развојни тим,Тимови, год.) 2.3. Пружање и подстицање ефикасног општег информисања ученика(Тимови, год.) 2.4. Осмишљавање, вођење и снимање тематских емисија са гостима и саговорницима на основу интересовања и потреба ученика(Тимови, год.) 2.5. Континуирано вођење радио документације и њено архивирање(Развојни тим, Тимови, год.)

19 ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ
ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ 1.ОСПОСОБЉАВАЊЕ И ОСНАЖИВАЊЕ УЧЕНИКА ЗА РЕАЛИЗОВАЊЕ АКТИВНОСТИ ВЕЗАНИХ ЗА ПРОЈЕКАТ: Радио станица Формиран Развојни тим за импле- ментацију и евалуацију пројектних активности. Успешно реализоване аудиције сва ке школске године. Формиран Акциони тим 100% обученост ученика за рад у тимовима. Успешна израда акционих планова и програма. Инструменти: Аудио-опрема, раз- глас, Програм рада радио станице Табла за предлоге и сугестије, Билборд радио станице. Време: Пет година. Носиоци активности: Развојни тим, Ученички парламент,Тим за уредништво,тим водитеља и то- нских реализатора, тим истражи- вача и новинара и тим за маркети нг. 2.ПОВЕЗИВАЊЕ И УМРЕЖАВАЊЕ СВИХ АКТЕРА ШКОЛЕ СА ЗАЈЕДНИ- ЦОМ У ЦЕЛИНИ ОКО РАДИО СТАНИЦЕ Остварена успешна сарадња са сек- цијама, омладинским групама и стручним активима на нивоу сваке школске године. Успешна промоција програма и пројекта. Успостављена општа информиса- ност ученика. Обогаћен фонд снимљених тема- тских емисија. Успешно вођење радио станице и њене документације. Инструменти: Табла за сугестије и предлоге,емаил, програм рада, материјали, тонски записи, књига обавештења за водитеље радио станице, књиге, уџбеници, часо- писи, план рада водитеља по сменама на недељном и месечном нивоу, записници и извештаји са састанака. Време: Пет година. Носиоци активности: Тимови и координатори, Актив српског јез. и књижевности, стручни активи, Екстерни сарадници.

20 позитивних резултата идеје ‘’ Школа без слабих ученика ‘’
2.РАЗВОЈНИ ЦИЉ Одрживост позитивних резултата идеје ‘’ Школа без слабих ученика ‘’

21 мотивације и способности самостваралаштва ученика
ЗАДАТАК бр. 1 Обучавање ученика новим стратегијама учења кроз радионице ЗАДАТАК бр. 2 Развијање унутрашње мотивације и способности самостваралаштва ученика ЗАДАТАК бр. 3 Истицање значаја консултативне наставе(допунске и додатне)тј. прилагођавање наставе потребама ученика и њиховим могућностима ЗАДАТАК бр. 4 Стално унапређивање вредновања резултата рада ЗАДАТАК бр. 5 Промоција резултата

22 (дидактичко-методичка обука)
ЗАДАТАК бр. 6 Обучавање наставника новим техникама учења у настави кроз интерну едукацију (дидактичко-методичка обука) ЗАДАТАК бр. 7 Развијање унутрашње мотивације и креативности наставника ЗАДАТАК бр. 8 Израда инструмената за самовредновање ЗАДАТАК бр. 9 Продубљивање сарадничке мреже на свим релацијама ЗАДАТАК бр. 10 Унапређивање процеса оцењивања

23 АКТИВНОСТИ КО - КАДА 1.1. Организовање и реализовање радионица о методама и техникама учења – ПП-служба(континуирано сваке школске године) 1.2. Разговори(индивидуални,групни,вођени,слободни) са наставницима и ученицима ПП-служба континуирана активност, директор, сваке школске године 1.3. Систематско праћење - ПП-служба, континуирана активност, директор, сваке школске године 2.1. Израда инструмената за испитивање потреба ученика и самовредновање сопственог рада и напредовања, ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 2.2. Примена инструмената (упитници,анкете), ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 2.3. Обрада података добијених применом инструмената – ПП-служба, континуирана делатност, сваке школске године 2.4. Упознавање ученика са резултатима и корективни рад – ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 3.1. Израда плана консултативне наставе и инструмената за праћење реализације, ПП-служба,директор, континуирана активност, сваке школске године 3.2. Упознавање ученика са правима која проистичу из плана консултативне наставе, ОС, предметни наставници, континуирана активност, сваке школске године 3.3. Праћење реализације консултативне наставе, ПП-служба, директор континуирана активност, сваке школске године 3.4.Извештавање о резултатима консултативне наставе на седницама ОВ, стручних већа, НВ – ма на свим класификационим периодима, ПП-служба, директор, континуирана активност, сваке школске године 4.1. Израда нових инструмената за вредновање и самовредновање резултата рада, ПП-служба,Тим за вредновање, шк.2011/12 4.2. Примена инструмената ( упитници, скале, процене) и обрада података, ПП-служба Тим за вредновање, шк.2011/12 4.3. Извештавање кроз примену компаративне анализе напредовања оствареног квалитета и нивоа промена, Тим за вредновање, шк.2011/12 5.1. Израда WEB презентације на сајту школе, Тим за развојно планирање,шк.2012/13 5.2. Израда штампаног материјала,Тим за развојно планирање, шк.2011/12 5.3. Промовисање резултата на Удружењу медицинских школа РС, Наставничком већу, Стручним активима на нивоу Републике, Заводу за унапређивање образовања и васпитања, Министарству просвете и науке, медијима, социјалним партнерима, Унији послодаваца и свим заинтересованим странама, Тим за развојно планирање, директор, континуирана активност, сваке школске године.

24 АКТИВНОСТИ КО - КАДА 6.1. Организовање и реализовање радионица и обука ПП-служба(континуирано сваке школске године) 6.2. Разговори(индивидуални,групни,вођени,слободни) са наставницима- педагошко-инструктивни рад, ПП-служба континуирана активност, директор, сваке школске године 6.3. Систематско праћење - ПП-служба, континуирана активност, директор, сваке школске године 7.1. Израда инструмената за испитивање потреба наставника и самовредновање сопственог рада и напредовања, ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 7.2. Примена инструмената (упитници,анкете), ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 7.3. Обрада података добијених применом инструмената – ПП-служба, континуирана делатност, сваке школске године 7.4. Упознавање наставника са резултатима и корективно-саветодавни рад – ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 7.5. Осмишљавање креативних начина презентовања садржаја предмета уз подстицање и ослобађање креативности наставника, ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 8.1. Израда инструмената за испитивање потреба наставника и самовредновање сопственог рада и напредовања, ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 8.2. Примена инструмената (упитници,анкете), ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 8.3. Обрада података добијених применом инструмената – ПП-служба, континуирана делатност, сваке школске године 8.4. Упознавање наставника са резултатима и корективно-саветодавни рад – ПП-служба, континуирана активност, сваке школске године 9.1. Промовисање резултата на Удружењу медицинских школа РС, Наставничко већу, Стручним активима на нивоу Републике, Заводу за унапређивање образовања и васпитања, Министарству просвете и науке, медијима, социјалним партнерима, Унији послодаваца; Промовисање резултата школе и развојног циља у земљи и иностранству и свим осталим заинтересованим странама, Тим за развојно планирање, директор, континуирана активност, сваке школске године. 10.1. Обучавање у изради и примени критеријума оцењивања, педагог,директор, континуирана активност, сваке школске године. 10.2. Обучавање за примену свих врста оцењивања, педагог, контин,акт. сваке шк.год.

25 ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ
ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ 50% ученика је оспособљено да методе и технике учења прилагођавају захтевима предмета 100% разумевање садржаја наставних предмета 50% оспособљених ученика за самоучење Радионице за ученике ПП-служба, ОС Континуирана активност Анкета, увид у пед.докум., полугодишње и годишње анализе 1. ОБУЧАВАЊЕ УЧЕНИКА НОВИМ СТРАТЕГИЈАМА УЧЕЊА 2. РАЗВИЈАЊЕ УНУТРАШЊЕ МОТИВАЦИЈЕ И СПОСОБНОСТИ САМОСТВАРАЛАШТВА КОД УЧЕНИКА 90% ученика задовољно условима рада, педагошком климом, квалитетном понудом и оствареним резултатима. Код 70% ученика је дошло до напредка у самостваралаштву кроз откривање, подстицање и развијање иновативних и креативних идеја Упитници, анкете, увид у Педагошку документацију ПП-служба,Тим за развојно планирање, ОС Континуирана активност 3. ИСТИЦАЊЕ ЗНАЧАЈА КОНСУЛТАТИВНЕ НАСТАВЕ 100% информисаност ученика о предностима и могућностима консултативне наставе. 30%ученика који су имали проблем са учењем су искористили консултативну наставу за побољшање општег успеха План консултативне наставе, дневник евиденције консултативне наставе, квартално извештавање ПП-служба, предметни наставници ОС , директор Континуирана активност 4. СТАЛНО УНАПРЕЂИВАЊЕ ПРОЦЕСА ВРЕДНОВАЊА РЕЗУЛТАТА РАДА Израђени инструменти за вредновање и процењивање . Континуирана употреба свих израђених инструмената Упитници, табеле, графикони Скале процене, компаративне Анализе ПП-служба, Тим за самовредновање Тим за развојно планирање, Предметни наставници, ОС , Дсиректор Континуирана активност

26 ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ
ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ ВРЕМЕ, НОСИОЦИ 5. ПРОМОЦИЈА РЕЗУЛТАТА 20% других школа посећује сајт школе. 5% других школа је прихватило модел: ‘’ Школа без слабих ученика ‘’. 100% информисаност будућих средњошколаца о резултатима рада и успесима ученика Фармацеутско-физиотерапеутске школе Праћење посећености сајта школе Тим за развојно планирање Разговори, размена искустава, Посете школама ПП-служба,директор Континуирана активност Отворена врата ПП-служба, директор, Предметни наставници 1. НАУЧИТИ УЧЕНИКЕ НОВИМ МЕТОДАМА УЧЕЊА 6.Обучавање наставника новим техникама учења у настави кроз интерну едукацију(дидактичко-методичка обука) Обучен наставни кадар за примену нових техника учења у настави Дидактичко-методичке обуке Педагог,континуирана активност Праћење примене наученог кроз посете часовима ПП-служба,директор Континуирана активност 7. Развијање унутрашње мотивације и креативности наставника Развијена унутрашња мотивација наставника. Остварен висок ниво креативности наставника у реализацији наставног процеса Индивидуални разговори, саветодавни рад,праћење рада ПП-служба, директор Континуирана активност 8. Израда инструмената за самовредновање Израђени инструменти за самовредновање рада наставника Примена инструмената, Обрада података, Информисање наставника, Корективни рад,ПП-сл 9. Продубљивање сарадничке мреже на свим релацијама Остварена пуна сарадња на свим релацијама Обуке за родитеље, Организовање трибина, сусрета, састанака са локалном заједницом, школа 10. Унапређивање процеса оцењивања Унапређен процес оцењивања Обуке за наставнике, праћење ПП-служба, директор Континуирана актив

27 Унапређивање проширене
3.РАЗВОЈНИ ЦИЉ Унапређивање проширене делатности

28 Регистрација специјалистичке ординације и ординације опште медицине
ЗАДАТАК бр1. Регистрација специјалистичке ординације и ординације опште медицине ЗАДАТАК бр.2 Реализација стручних обука ЗАДАТАК бр. 3 Унапређење пружања услуга клијентима у салонима и кабинетима

29 АКТИВНОСТИ КО - КАДА 1.1. Припремање елабората и документације за регистрацију специјалистичке ординациоје и ординације опште медицине ( секретар школе, координатор практичне наставе, директор – октобар –децембар 2011.год.) 1.2.Формирање стручног тима за организацију специјалистичких и прегледа доктора медицине опште праксе ( координатор практичне наставе , од јануара до марта 2012.године) 1.3. Опремање и сређивање простора за ординације ( директор, координатор практичне наставе, стручни тим – до јула године) 1.4. Осмишљавање маркетиншког плана и израда рекламног материјала ( тим који реализује пружање услуга кроз специјалистичке и прегледе опште медицине до краја школске 2011/12.године) 1.5.Отварање специјалистичке и ординације опште праксе ( директор , чланови стручног тима, секретаријат, септембар-октобар 2012.год. 1.6.Пружање услуга специјалистичких и прегледа опште праксе ( стручни тим –до краја 2016.год. ) 2.1..Формирање стручног тима за израду планова и програма обука и реализацију обука (координатор практичне наставе , психолог - октобар 2011.год.) 2.2. Израда планова и програма обука ( координатор практичне наставе, психолог, стручни тим- новембар и децембар 2011.год.) 2.3.Обука наставника за рад са полазницима ( психолог - децембар 2011 и јануар 2012.године) 2.4.Идентификација заинтересованих полазника и набавка потрошног материјала ( директор, координатор практичне наставе , психолог , стручни тим од октобра до јануара 2012.год.) 2.5. Реализација обука ( стручни тим, од фебруара до маја и од октобра до децембра до краја 2016.год.) 2.6. Праћење реализација обука ( координатор практичне наставе и психолог, од фебруара 2012.год до краја 2016.год.) 3.1.Идентификација заинтересованих наставника за пружање услуга у оквиру проширене делатности ( директор, координатор практичне наставе, психолог, координатори свих образовних профила, до краја 2011.године) 3.2. Израда стратегије за реализацију проширене делатности (директор, координатор практичне наставе, психолог, координатори свих образовних профила, до краја 2011.године) 3.3. Пружање услуга проширене делатности ( тим наставника , до краја 2016.год) 3.4.Праћење реализације пружања услуга ( психолог, координатор практичне наставе -до краја 2016 год.

30 ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ, ВРЕМЕ, НОСИОЦИ
ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ, ВРЕМЕ, НОСИОЦИ 1. Регистрација специјалистичке ординације и ординације опште медицине Добијање потребних дозво- ла за регистрацију од надле- жних институција. Отварање ординација Решење о регистрацији ординација. До маја 2012.год. Директор, секретар и координатор практичне наставе 2. Реализација стручних обука Реализоване две обуке годишње са по 10 полазника Евиденција о праћењу реализација обука Сертификати о положеном испиту на крају обука. До краја 2016.год. Директор, координатор практичне наставе, психолог 3. Унапређење пружања услуга клијентима у салонима и кабинетима Формирање тима заинтересованих наставника. Повећање броја клијената и прихода за 10% на годишњем нивоу Евиденција о броју клијената и приходима Рачуноводство, координатор практичне наставе, психолог

31 4. РАЗВОЈНИ ЦИЉ ОПРЕМАЊЕ КАБИНЕТА САВРЕМЕНОМ НАСТАВНОМ ТЕХНОЛОГИЈОМ

32 Осмишљавање финансијске структуре за опремање кабинета
ЗАДАТАК бр. 1 Остваривање сарадње са најширом локалном средином, Саветом родитеља и Школским одбором ЗАДАТАК бр. 2 Осмишљавање финансијске структуре за опремање кабинета ЗАДАТАК бр. 3 Сарадња школе са произвођачима лекова и веле трговинама

33 АКТИВНОСТИ КО - КАДА 1.1. Организација и реализација Акција родитеља ученика,континуирана активност, школа 1.2. Реализација састанака на нивоу школе о потребама за опремањем кабинета, континуирана активност, школа 1.3. Обуке наставника за остваривање професионалне сарадње са широм заједницом, континуирана активност, школа, гостујући предавачи, екстерни експерти, 1.4. Укључивање у живот и рад локалне самоуправе у свери интересних зона, континуирана активност, школа 2.1. Састанци стручних већа за области предмета, котинуирана активност, стручна већа, 2.2. Осмишљавање финансијског плана 2.3. Информисање интересних група о потребама, континуирана активност, школа 3.1. Упућивање дописа релевантним институцијама, веле продајама, произвођачима лекова и др. 3.2. Остваривање личних и професионалних контаката 3.3. Обезбеђивање и набавка савремене наставне технологије, сировина, апарата, прибора и др.

34 ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ, ВРЕМЕ, НОСИОЦИ
ЗАДАЦИ КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА ИНСТРУМЕНТИ, ВРЕМЕ, НОСИОЦИ Остваривање сарадње са најширом локалном средином, Саветом родитеља и Школским одбором 1. Остварена успешна сарадња са свим заинтересованим организацијама, Саветом родитеља и школским одбором План рада, састанци, план потреба, извештавање о реализованим активностима Сви наставници, директор, Савет родитеља, Школски Одбор и локална средина, Континуирана активност 2. Осмишљавање финансијске структуре за опремање кабинета Осмишљена финансијска структура на задовољавају- ћем нивоу План рада, састанци, план потреба, извештавање о реализованим активностима Сви наставници, директор, Савет родитеља, Школски Одбор и локална средина, Континуирана активност 3. Сарадња школе са произвођачима лекова и веле трговинама Остварена задовољавајућа сарадња са произвођачима лекова и веле трговинама Лични и прфесионални контакти, састанци, извештавање о реализованим активностима Сви наставници, директор, Савет родитеља, Школски Одбор и локална средина, Континуирана активност

35 * УСВАЈАЊЕ КВАЛИТЕТНИХ, ФУНКЦИОНАЛНИХ И ПРИМЕЊИВИХ ЗНАЊА ! *
УМЕСТО ЗАКЉУЧКА Циљ Развојног плана школе је пре свега да унапреди и осавремени образовно-васпитни процес кроз наведене циљеве и задатке. Услов успешне реализације је укључивање што већег броја сарадника који ће посредно и непосредно дати свој допринос. Сигурни смо да је овај развојни план могао понудити још неке развојне циљеве, али и са изабраним можемо да остваримо наш основни задатак, а то је унапређивање образовно-васпитног процеса, осавремењивање наставе и стварање што бољих услова за реализацију наставног процеса. Ми смо отворени за све сугестије и идеје, као и за размену искустава како би смо допринели остваривању заједничког циља, а то је : Наравно, у предвиђеном периоду од 5 год. могуће су препреке због којих може доћи до евентуалних корекција у самом процесу остваривања и реализације развојног плана. * УСВАЈАЊЕ КВАЛИТЕТНИХ, ФУНКЦИОНАЛНИХ И ПРИМЕЊИВИХ ЗНАЊА ! *

36 Стручни актив за развојно планирање Фармацеутско – физиотерапеутске
школе Даринка Каровић – Директорка школе Славица Ракић – педагог-координатор Марија Црнојевић – психолог Донка Вуковић – педагог Биљана Вукосављевић – пом.дирек.наставник Братислав Спасић – коорд.за практич.наст. Слободан Ранђеловић – репуб.координатор Тања Здравковић – репуб.координатор Сузана Алавања – наставник Представник Савета родитеља Јелена Стојиљковић – председник Школског одбора, наставник Београд септембар 2011.год.

37 САДРЖАЈ 1. ЛИЧНА КАРТА ШКОЛЕ 2. СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ: 2.1. Наше снаге
1. ЛИЧНА КАРТА ШКОЛЕ 2. СПЕЦИФИЧНОСТИ ШКОЛЕ: 2.1. Наше снаге 2.2. Наше слабости 3. МИСИЈА 4. ВИЗИЈА 5. РАЗВОЈНИ ЦИЉЕВИ 1, 2, 3и 4 6. УМЕСТО ЗАКЉУЧКА


Скинути ppt "ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ"

Сличне презентације


Реклама од Google