Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Projekat „Učim da učim“
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
АНАЛИЗА УСПЕХА У I ПОЛУГОДИШТУ 2018/19. шк. год.
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Прича о хлебу Вања Белецки
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
-веза наставе и оцењивања двосмерна
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Спаси воду спаси свој живот!.
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Nastavna cjelina: 2. Microsoft Excel 2010
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Р Е П У Б Л И К А С Р П С К А ЈУ Центар средњих школа „ИВО АНДРИЋ“ ПРЊАВОР П Р Њ А В О Р   Раде Врањешевић бр.1. , Прњавор, тел
6.3. Oblikovanje teksta na slajdovima
НИВО РИЗИКА.
Демонстрација часа АУН
Да ли су нам потребне школске униформе?
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Marija Čelan- Mijić,dipl. bibl.
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Предиспитне обавезе студената
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
Избор у звање научни сарадник кандидат: Никола Веселиновић
Oдређујемо непознати умањилац
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ГРАФИЧКИ ПРИКАЗ О РАДУ ГРАЂАНСКОГ ОДЕЉЕЊА ЗА ПРВО ТРОМЕСЕЧЈЕ 2010
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Osnovne informacije o projektu
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Osnovne informacije o projektu
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
ИНТЕРНА ЗАШТИТНА МРЕЖА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Kako se koristi 1 Izbrišite nepotrebne linije i tekst 2
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Назив радa: Цинки Линки – плишани меда Аутор/аутори: Славена Недељковић

Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први Тема: Циљ: олакшавање процеса адаптације на школску средину и подстицање социјалне интеграције

Методе рада: дијалошка, писаних радова, објашњавања, демонстрације, игровне активности, амбијентална Облици рада: фронтални, индивидуални, у групи Наставна средства/ресурси: плишани меда, свеска

Приказ сценарија кроз активности ученика: - записивање доживљаја у току викенда - уређивање фотографија - представљање дневника друговима из одељења, посебно објашњавање нових подвучених речи Продукти: Деневник дружења

1. Активност ученика-опис: Ученици у току викенда кратко описују доживљаје са плишаним медом и својом породицом.

2. Активност ученика-опис: У дневник стављају фотографије.

3. Активност ученика-опис: Доносе дневник и меду у школу и причају нам о својим доживљајима. Показују фотографије.

4. Активност ученика-опис: Остали ученици учествују у разговору, постављају додатна питања и прегледају дневник, коментаришу.