Слушање музике.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
И ОНИ СЕ СПРЕМАЈУ ЗА ЗИМУ
Advertisements

Врсте речи Српски језик 4
ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
Без Сунца не би било живота на Земљи
Описивање Описивање.
ВИОЛИНА Мирослав Демак.
Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
КРЕТАЊЕ ПРОИЗВОДИ ЗВУК
Универзитет у Нишу Учитељски факултет у Врању
Sociologija sa sociologijom prava
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
СТРУКТУРА ЕПСКЕ ПЕСМЕ.
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Primjer dobre prakse Zrinka Dobra-Opačić, prof.
Биљана Тодоровић, професор разредне наставе
ANALITIČKA METODA ZA KINEMATIČKU ANALIZU – METODA KOMPLEKSNOG BROJA
Прича о хлебу Вања Белецки
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
Барокне тенденције у српској књижевности
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Спаси воду спаси свој живот!.
Naslov sa rasporedom slike
Аутор презентације: Ивана Митић Занимање: Наставница српског језика Радно место: ОШ „ И.Г.Ковачић“ Место: Суботица Датум: Фебруар 2018.
Демонстрација часа АУН
Гласно - тихо.
Да ли су нам потребне школске униформе?
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Физика као наставни предмет
План и програм индивидуалног третмана
Дарко Петровић Драгослав Кукић Јовица Васиљевић
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Техничка школа Шабац Предмет: рачунарство и информатика
Сазнавање у настави Видови сазнања:
СЛИКАРКА ЗИМА ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ.
Компјутерска симулација и вештачка интелигенција
SREDNJoŠKOLAC U KANŽDAMA RIJALITI PROGRAMA
ОД 23. СЕПТЕМБРА ДО 21. ДЕЦЕМБРА
Специјализована ИТ одељења
Имам право да користим ИКТ
НЕ МОГУ ДА ЗАМИСЛИМ ЖИВОТ БЕЗ...
Koliko dobro poznajete šumu? 
PREZENTACIJA : IVA I LUCIJA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Turistička agencija Margita
Физика 1 ИТ.
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Марко Краљевић укида свадбарину
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
DETALJAN OPIS PROJEKTA
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
Mihailo Micev Prof. dr Vladan Vujičić Doc. dr Martin Ćalasan
Engleski jezik I Uvodno predavanje
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Multimedijalni sistemi
Izlazne karakteristike asinhrone mašine pri različitim frekvencijama
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Основи музичке културе
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
Analogno-digitalna pretvorba
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Слушање музике

Слушамо музику Задатак часа Подстицање уочавања темпа у композицијама које се слушају и певају. Уочавање садржаја композиције на основу темпа. Слушамо музику

Садржај часа 1.Певање песама (брзо-споро) 2.Слушање композиције Веверица, К. Бабић 3.Слушање композиција Брзе животиње и Корњаче, К. С. Санса

Веза са осталим областима Језик: подстицање вербалног изражавања Свет око нас: Проширивање информација о карактеристикама животиња (кретање, особине)

(1) Певање песама (брзо-споро) Први корак: Певање песама различитога темпа: Јесен, З. Васиљевић (споро), Пекарчић, Љ. Шкарица (брзо), Рибар, В. Томерлин (брзо). Напомена: Певање ученика пратити свирањем на инструменту или коришћењем адекватних примера са ЦД-а. Други корак: После певања песама подстаћи разговор са ученицима следећим питањима: Којом брзином смо певали песму Јесен? А којом брзином песму Пекарчић? Како смо певали Рибара? Зашто неке песме певамо споро, а неке брзо?

(2) Слушање композиције “Веверица”, К. Бабића Питања после првог слушања: 1. О којој животињи се пева у песми? 2. Каква је веверица животиња? Припрема за друго слушање - подстицање ученика: 1. на уочавање да ли је песма певана или свирана и ко је изводи. 2. на описивање начина на који музика дочарава скакутање веверице. (Разговарати после слушања).

(3) Слушање композиција: Брзе животиње , К. С. Санса Корњаче, К. С (3) Слушање композиција: Брзе животиње , К. С. Санса Корњаче, К. С. Санса Први корак: припрема ученика за прво слушање (композиције слушати сукцесивно, једну за другом). Подне је. Сунце пече својим врелим зрацима. Не чује се ни дашак ветра. Тишину прекида... Питања после првог слушања: 1. Како би дали назив првој композицији, а како другој? Зашто?

(3.1) Слушање композиција: Брзе животиње и Корњаче, К. С. Санса (3.1) Слушање композиција: Брзе животиње и Корњаче, К. С. Санса Други корак: гледање видео снимка - повезивање визуелног и слушног доживљаја, тј. подстицање уочавања како музика дочарава брзину кретања. Припрема пре гледања видео снимка: 1. Обратите пажњу како музика дочарава брзе, а како споре животиње. Питања после гледања видео инсерата: 1. Како музика дочарава брзе животиње? 2. Како је музиком осликана корњача?

(3. 2) Слушање композиција: Брзе животиње , К. С. Санса Корњаче, К. С (3.2) Слушање композиција: Брзе животиње , К. С. Санса Корњаче, К. С. Санса Трећи корак: слушање композиција ради препознавања/ упознавања инструмента (клавир и виолончело). Питања после другог слушања: 1. Који инструмент препознајете у композицији Брзе животиње? 2. Које инструменте препознајете у композицији Корњаче ? (Повезати илустрације инструмената са називима слушаних композиција).